Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 5:47

Ik koop mijn bh's altijd bij H&M. Ik heb ze overal gepast, maar die van H&M passen me toch echt het beste en ze zijn lekker goedkoop. Ik doe er ook jaren mee. Ik droeg altijd 70C, die pasten perfect. Alleen nu zijn ze niet meer te vinden! Een vriendin van me draagt 70B en ook die maat hebben ze niet meer. Als ik 75B neem, past dat op zich wel, maar zit net even iets minder mooi en de omtrek wordt na verloop van tijd te wijd.
Nog iemand dat probleem? En waar hebben ze nog meer leuke en betaalbare bh's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:19

Ik heb 75B dus heb het probleem niet, maar zag laatst hele mooie BH's bij de Primark!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 6:24

Waarschijnlijk omdat het niet genoeg verkoopt.. clown Net als lengtemaat 36.. Cry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:29

Dat denk ik idd ook. Maar het is wel lastig! Lengtemaat 36 idd ook... Zo heb ik ook vaak het probleem dat de mouwen van jassen mij te kort zijn. Ik ben best klein, 1.68m en heb een passende maat voor mijn lengte (34/36) en toch zijn de mouwen vaak te kort. Ik heb van die apen armen, nerd
Primark zit hier nergens in de buurt, en ze hebben nog geen webshop he? Dus als ik een keer een dagje weg ga zal ik er eens een opzoeken en flink inslaan (als ze daar wel mijn maat hebben).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 6:44

Hunkemoller?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 7:36

inderaad ik was er ook al achter! Alleen van die push up lijnen hebben ze nog 70C. En die wil ik nou juist niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:08

Confusion schreef:Hunkemoller?

Die heeft wel veel maten ja. Niet bij alle modellen, maar ik kan er met mijn 70A (en vroeger zelfs AA) ook nog mooie BH's vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 8:11

Dat is balen zeg!

V&D heeft een grote collectie, misschien zit daar iets voor je bij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Antibes wo 21 dec 2011 - 8:58

Bobbie schreef:Dat denk ik idd ook. Maar het is wel lastig! Lengtemaat 36 idd ook... Zo heb ik ook vaak het probleem dat de mouwen van jassen mij te kort zijn. Ik ben best klein, 1.68m en heb een passende maat voor mijn lengte (34/36) en toch zijn de mouwen vaak te kort. Ik heb van die apen armen, nerd
Primark zit hier nergens in de buurt, en ze hebben nog geen webshop he? Dus als ik een keer een dagje weg ga zal ik er eens een opzoeken en flink inslaan (als ze daar wel mijn maat hebben).

Balen is dat hè.. Mouwen heb ik ook het probleem, niet alleen mijn benen zijn lengte 36 natuurlijk. Ik let altijd op lange mouwen en op zomen, net een nieuwe jas ook maximaal uit laten leggen op de mouwen.

Voeten heb ik ook gedonder trouwens, heb maat 41/42, maar wel smalle voeten. Dus als ik ze al groot genoeg kan vinden, zijn ze vaak weer te breed waardoor ik alsnog ga slippen = blaren. Maja, altijd speciaalzaakschoenen kopen van 200 euro is ook weer niet ideaal. Bah!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Jeanette wo 21 dec 2011 - 11:38

Bij de New Yorker hebben ze fijne en wel in die maat! Heb dezelfde maat namelijk. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gast wo 21 dec 2011 - 22:39

ik vind de bh`s van de livera en sommige van de hema fijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Blond wo 21 dec 2011 - 22:48

Is het geen idee om ze eens op te laten meten? Ik heb bij de H&M namelijk altijd een andere maat dan bij bijvoorbeeld de Hunkemoller of bij een lingeriezaak.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Caresses ma 26 dec 2011 - 23:59

Ken het probleem helaas. Super irritant.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M? Empty Re: Waarom hebben ze mijn maat niet meer bij H&M?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum