DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Ja even alle nieuwtjes verteld en gewoon gezellig kletsen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Theedoosje schreef:Bun> maar als je die collega niet zag wist je van niks?
Nop.
Edit: Ik ben dus naar m'n leidinggevende toe gegaan dat hij geluk had dat ik er was. Zegtie. Nou, dan ben ik blij dat je er nu bent.
Laatst aangepast door Burn op di 8 nov 2011 - 2:32; in totaal 1 keer bewerkt
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik kan echt geen uur met mijn moeder aan de telefoon zitten.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Burn schreef:Theedoosje schreef:Bun> maar als je die collega niet zag wist je van niks?
Nop.
Edit: Ik ben dus naar m'n leidinggevende toe gegaan dat hij geluk had dat ik er was. Zegtie. Nou, dan ben ik blij dat je er nu bent.
nah jah zeg. Dat was wat hij kon zeggen? Belachelijk!
Gast- Gast
Maar ik ga nu echt ff steps doen op de wii ...ben echt lui vandaag en kom niet vooruit.
Gast- Gast
Idd!
En ik en dan weer zo'n persoon die wegloopt en zegt, tot vanavond.
Ipv. Ja, maar ik kan vanavond helemaal niet..
En ik en dan weer zo'n persoon die wegloopt en zegt, tot vanavond.
Ipv. Ja, maar ik kan vanavond helemaal niet..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik wel, maar langsgaan is goedkoperExpressoB schreef:Ik kan echt geen uur met mijn moeder aan de telefoon zitten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat is wel erg belachelijk Burn.
May- Ratel
June schreef:Theedoosje, heb je nog geen post ?
Oh ben nog niet bij de brievenbus geweest (hangt voor aan de straat )
Gast- Gast
Theedoosje schreef:June schreef:Theedoosje, heb je nog geen post ?
Ondankbaar nest.
Gast- Gast
Mijn moeder woont ruim 1,5 uur rijden bij me vandaan, dus ja dan gaat het wat lastiger. Ondanks dat ik er wel regelmatig kom, maar heb bijna dagelijks wel even contact met mijn moeder hetzij via sms of bellen.Rush schreef:Ik wel, maar langsgaan is goedkoperExpressoB schreef:Ik kan echt geen uur met mijn moeder aan de telefoon zitten.
May- Ratel
June schreef:Theedoosje schreef:June schreef:Theedoosje, heb je nog geen post ?
Ondankbaar nest.
overigens gisterenavond was ik laat thuis van cursus, misselijk en koppijn en heb niet aan de brievenbus gedacht en nu zit ik nog in pyjama
Gast- Gast
Ja, als ik m`n moeder 3/4 dagen niet gezien heb dan bellen we ook wel zo een 20 minuten!May schreef:Mijn moeder woont ruim 1,5 uur rijden bij me vandaan, dus ja dan gaat het wat lastiger. Ondanks dat ik er wel regelmatig kom, maar heb bijna dagelijks wel even contact met mijn moeder hetzij via sms of bellen.Rush schreef:Ik wel, maar langsgaan is goedkoperExpressoB schreef:Ik kan echt geen uur met mijn moeder aan de telefoon zitten.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
June schreef:Wat leuk dat je buurtgenoten nu dan je pyjama gaan zien!
Heb mij toevallig net ff omgekleed en wilde zeggen dat ik nu ga kjken
Gast- Gast
May schreef:Mijn moeder woont ruim 1,5 uur rijden bij me vandaan, dus ja dan gaat het wat lastiger. Ondanks dat ik er wel regelmatig kom, maar heb bijna dagelijks wel even contact met mijn moeder hetzij via sms of bellen.Rush schreef:Ik wel, maar langsgaan is goedkoperExpressoB schreef:Ik kan echt geen uur met mijn moeder aan de telefoon zitten.
De mijne woont uur en 45min ongeveer van mij vandaan maar spreek haar niet dagelijks en bellen doen we niet vaak.
Smsen af en toe maar soms ook tijd niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
June schreef:Wat leuk dat je buurtgenoten nu dan je pyjama gaan zien!
Bwahahaha
Mijn buren denken voglens mij dat hier gewoon twee mensen wonen. Die met die flubbersportbroeken, uggs, championsweater, knotje, bril op en geen make up en die ander die altijd haar haar los heeft, make up op, geen bril, jurkjes en pumps
Gast- Gast
Juneee me you!!!! Wat een leuke en onwijs lief kaartje dank je wel!!!! Heb het al eerder gezegd hoe lief ik ht vind en zo ... echt onwijs bedankt! Weet niet hoe ik je genoeg kan bedanken.
Gast- Gast
June schreef:Ze kunnen ook denken dat je schizofreen bent.. .
Het ergste is nog, ik ga echt nooit voorbij de voordeur in die staat. Alleen de tuin in en naar de brievenbussen. Maar vorige week kwam ik erachter dat ik mijn medicijnen nog in de auto had laten liggen, dus ging ik om half 8 's morgens heel sneaky naar mijn auto, niemand zou me toch herkennen dacht ik. Nog geen tien meter buiten 'HEEE REEEEVAAAA'
Gast- Gast
Aaah, jeeej! Post ! Zo is het wel genoeg met de bedankjes . Ik ben al blij dat het gewoon aangekomen is .
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Ze kunnen ook denken dat je schizofreen bent.. .
Het ergste is nog, ik ga echt nooit voorbij de voordeur in die staat. Alleen de tuin in en naar de brievenbussen. Maar vorige week kwam ik erachter dat ik mijn medicijnen nog in de auto had laten liggen, dus ging ik om half 8 's morgens heel sneaky naar mijn auto, niemand zou me toch herkennen dacht ik. Nog geen tien meter buiten 'HEEE REEEEVAAAA'
ZO jammer, dat soort momenten .
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: