DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
En als je ze in stukken snijd lijkt het ook meer Nu nog bedenken wat we erbij gaan eten. Heb nog kipschnitzels liggen, misschien met pomme Duchesse en broccoli ofzo?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker, stoofpeertjes, eet het alleen nooit.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee ik ben helemaal niks nodig, maar kom er altijd weer met van alles vandaan
Maar omdat ik niks nodig heb vind ik het eigenlijk niet nodig dat ik heen ga haha, dus ben mezelf nog aan het overtuigen
Maar omdat ik niks nodig heb vind ik het eigenlijk niet nodig dat ik heen ga haha, dus ben mezelf nog aan het overtuigen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Onze vriezer ligt vol stoofperen, vriendlief heeft vorige week even 5 kg gestoofd.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Stoofperen schillen, in een pan met water heel zacht laten pruttelen. Voor het mooie rode kun je er een beetje perenrood bij doen. Of gewoon wat rode siroop eventueel wat suiker en kaneel. Ik doe er nooit alcohol in trouwens. Je kan er ook een fles bessensap voor gebruiken samen met water
May schreef:Nee ik ben helemaal niks nodig, maar kom er altijd weer met van alles vandaan
Ah het is gewoon leuk er lekker rond te struinen, banken proberen en zo hahah ideeen op doen bij die voorbeeldkamers/keukens en zo.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Stoofperen schillen, in een pan met water heel zacht laten pruttelen. Voor het mooie rode kun je er een beetje perenrood bij doen. Of gewoon wat rode siroop eventueel wat suiker en kaneel. Ik doe er nooit alcohol in trouwens. Je kan er ook een fles bessensap voor gebruiken samen met water
Oh eigenlijk best simpel dus :d
Gast- Gast
Yup, je moet het alleen lang laten pruttelen
Een van de makkelijkste dingen, net als appelmoes. Je zet het op het vuur en wacht tot het eruit ziet als appelmoes.
Vriend had ook megaveel appelmoes gemaakt, maar de kat had alles omgegooid.
Vriend had ook megaveel appelmoes gemaakt, maar de kat had alles omgegooid.
Rovine- Ratel
Euhm, een uurtje of 4, dan zijn ze echt lekker. Zelf appelmoes maken is ook goddelijk
Theedoosje schreef:VeryCherry schreef:Stoofperen schillen, in een pan met water heel zacht laten pruttelen. Voor het mooie rode kun je er een beetje perenrood bij doen. Of gewoon wat rode siroop eventueel wat suiker en kaneel. Ik doe er nooit alcohol in trouwens. Je kan er ook een fles bessensap voor gebruiken samen met water
Oh eigenlijk best simpel dus :d
Oeeeeh juist lekker een fles bisschopswijn erbij!
Gast- Gast
4 uur? Wij hadden onze peertjes (gieser wildeman) maar een uurtje gestoofd. Denk dat ze uit elkaar gevallen waren als ze nog langer hadden gestaan.
Eigengemaakte appelmoes. Het liefst ongezoet ook, dat zou ik elke dag wel kunnen eten.
Eigengemaakte appelmoes. Het liefst ongezoet ook, dat zou ik elke dag wel kunnen eten.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:4 uur? Wij hadden onze peertjes (gieser wildeman) maar een uurtje gestoofd. Denk dat ze uit elkaar gevallen waren als ze nog langer hadden gestaan.
appelmoes wil k ook nog een keer maken.
Gast- Gast
Hmpf, nu wil ik appelmoes.
Bedankt hoor Henk!
Bedankt hoor Henk!
Rovine- Ratel
Mijn oma kan ook zulke lekkere appelmoes maken
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
1 uurtje maar joh? Beter, hoef je tenminste niet de hele tijd thuis te blijven
Thuisblijven moest wel, vriend had ook 6 konijnen erbij gestoofd. Toen moest ik de spullen voor de stoofperen maar gaan halen omdat hij daarbij moest blijven.
Ik maak mijn appelmoes altijd net niet af. Ik vind het superlekker als er nog stukjes inzitten, als het nog net geen gladde massa is.
Ik maak mijn appelmoes altijd net niet af. Ik vind het superlekker als er nog stukjes inzitten, als het nog net geen gladde massa is.
Rovine- Ratel
Nobucta schreef:Thuisblijven moest wel, vriend had ook 6 konijnen erbij gestoofd. Toen moest ik de spullen voor de stoofperen maar gaan halen omdat hij daarbij moest blijven.
Als in die met die bolletjes als staart en die grote oren?
Gast- Gast
Compôte er van maken doe ik ook altijd, zoooveel lekkerder. En dan een klein beetje kaneel er overheen strooien ^^
Reva schreef:Nobucta schreef:Thuisblijven moest wel, vriend had ook 6 konijnen erbij gestoofd. Toen moest ik de spullen voor de stoofperen maar gaan halen omdat hij daarbij moest blijven.
Die zaten er niet meer aan hoor. Lijkt me ook niet zo lekker.
Rovine- Ratel
Hahahaha. M`n kat eet ook konijn zag ik gisteren.Nobucta schreef:Reva schreef:Nobucta schreef:Thuisblijven moest wel, vriend had ook 6 konijnen erbij gestoofd. Toen moest ik de spullen voor de stoofperen maar gaan halen omdat hij daarbij moest blijven.
Die zaten er niet meer aan hoor. Lijkt me ook niet zo lekker.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: