DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
Gast- Gast
IJsje is op! Hmmmmmmm, lekker. Ik had ook eigenlijk bij nader inzien wel kipnuggets gewild. En een Quarterpounder. En een BigMac. Oh ja, en een Chicken Sensation.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
Ja PM je kunt op dit tijdstip ook andere dingen doen. Jij hebt tenminste altijd een man in de buurt. Die van mij zie ik morgen pas weer.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ben me van geen kwaad bewust...Smikkell schreef:Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik slaap lekker niet alleeeeeeeheeeeeeeeeen!
Ik ook niet!
Alex- Ratel
Evy schreef:IJsje is op! Hmmmmmmm, lekker. Ik had ook eigenlijk bij nader inzien wel kipnuggets gewild. En een Quarterpounder. En een BigMac. Oh ja, en een Chicken Sensation.
Oeeh en een MCKroket!
Lavendel- Ratel
Evy schreef:IJsje is op! Hmmmmmmm, lekker. Ik had ook eigenlijk bij nader inzien wel kipnuggets gewild. En een Quarterpounder. En een BigMac. Oh ja, en een Chicken Sensation.
Dat is echt mijn FAVO
Oooooh.
Gast- Gast
Ik denk dat mijn account is gehackt.ProudMama schreef:Smikkell gebruikt knuffelsmiley??
Gast- Gast
De Mac is geloof ik het enige dat je niet thuis kan laten bezorgen. Ik houd er niet zo van!
Gast- Gast
hebben ze jouw onderkant enkele weken geleden kapot geknipt? Heeft de afgelopen maanden iedereen in jouw doos lopen wroeten? Het is voor mij even geen speelkwartier daar op het moment.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
Ja PM je kunt op dit tijdstip ook andere dingen doen. Jij hebt tenminste altijd een man in de buurt. Die van mij zie ik morgen pas weer.
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:IJsje is op! Hmmmmmmm, lekker. Ik had ook eigenlijk bij nader inzien wel kipnuggets gewild. En een Quarterpounder. En een BigMac. Oh ja, en een Chicken Sensation.
Dat is echt mijn FAVO
Oooooh.
Sorry
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ik denk dat mijn account is gehackt.ProudMama schreef:Smikkell gebruikt knuffelsmiley??
Alex- Ratel
Ook zo'n collega?Smikkell schreef:Ik denk dat mijn account is gehackt.ProudMama schreef:Smikkell gebruikt knuffelsmiley??
Gast- Gast
Jeetje ProudMama, je bent wel op je teentjes getrapt, zeg. Relax.
Alex- Ratel
Nee ze mag me gewoon!
Bye ladies!
Bye ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
ProudMama schreef:hebben ze jouw onderkant enkele weken geleden kapot geknipt? Heeft de afgelopen maanden iedereen in jouw doos lopen wroeten? Het is voor mij even geen speelkwartier daar op het moment.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
mm goed punt. Dan mag je hier over seks komen praten.
Lavendel- Ratel
Zo ben ik altijd. Anderen weten dat. Maar ja, jij als nieuwe vast niet.Evy schreef:Jeetje ProudMama, je bent wel op je teentjes getrapt, zeg. Relax.
Gast- Gast
Lavendel schreef:ProudMama schreef:hebben ze jouw onderkant enkele weken geleden kapot geknipt? Heeft de afgelopen maanden iedereen in jouw doos lopen wroeten? Het is voor mij even geen speelkwartier daar op het moment.Lavendel schreef:Smikkell schreef:Ik dacht het zelfde. Het is niet altijd dit tijdstip als het over seks gaat, maar altijd als PM op bezoek komt.ProudMama schreef:Zet Evy in de negeermodus.Evy schreef:ProudMama, ben je erg gefrustreerd?
mm goed punt. Dan mag je hier over seks komen praten.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ook zo'n collega?Smikkell schreef:Ik denk dat mijn account is gehackt.ProudMama schreef:Smikkell gebruikt knuffelsmiley??
Tis dat ik geen collega's heb.
Gast- Gast
Smikkell schreef:ProudMama schreef:Ook zo'n collega?Smikkell schreef:Ik denk dat mijn account is gehackt.ProudMama schreef:Smikkell gebruikt knuffelsmiley??
Tis dat ik geen collega's heb.
Oej daar gaat je hackallibi dan.
Lavendel- Ratel
ProudMama schreef:Zo ben ik altijd. Anderen weten dat. Maar ja, jij als nieuwe vast niet.Evy schreef:Jeetje ProudMama, je bent wel op je teentjes getrapt, zeg. Relax.
Oké, goed dat ik het weet.
Alex- Ratel
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: