DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ik moet nog steeds eens naar de Aldi, maar ik gun mezelf daar echt geen tijd voor.PrinsesBo schreef:Rush schreef:Wij krijgen een LIDL binnen nu en 6 maand.PrinsesBo schreef:Bij Lidl heb je ladingen boodschappen voor 50 euro.
Daarom ga ik er graag heen
Zoooo fijn! Scheelt echt enorm in de boodschappenkosten.
Jumbo is ook echt niet duur, maar m`n vriend heeft een paar dure dingen die hij toch wel graag wil eten. Dan wordt het al snel duur.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ik moet nog steeds eens naar de Aldi, maar ik gun mezelf daar echt geen tijd voor.PrinsesBo schreef:Rush schreef:Wij krijgen een LIDL binnen nu en 6 maand.PrinsesBo schreef:Bij Lidl heb je ladingen boodschappen voor 50 euro.
Daarom ga ik er graag heen
Zoooo fijn! Scheelt echt enorm in de boodschappenkosten.
Jumbo is ook echt niet duur, maar m`n vriend heeft een paar dure dingen die hij toch wel graag wil eten. Dan wordt het al snel duur.
Dat heb ik ook hoor. Wil van sommige dingen alleen 'merk'.
Vaak proef ik het eerst vd Lidl en als ik het niet lekker vind koop ik t bij de Plus.
Wij laden altijd eerst een wagen vol bij Lidl en gaan voor extra dingen naar Plus, maar daar ben ik dan vaak voor 6 dingetjes bijna net zoveel geld kwijt als voor een volle tas bij Lidl.
Gast- Gast
Ja alles bij de Lidl is eigenlijk goed. Er zit 1 in de plaats waar ik werk, misschien moet ik daar maar op vrijdag boodschappen doen en dan op zaterdag nog de extra`s bij de Jumbo halen.
Rush- Lady Post-a-lot
PrinsesBo schreef:Die is lekker Expresso!
In de aanbieding nu?
Toen ik zonet mijn woonkamer binnen kwam, rook ik het wel, niet super sterk maar ben ook beetje verkouden.
Ik heb 'm vrijdag gehaald bij het kruidvat, weet niet tot wanneer die actie geldt.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Rush schreef:Ja alles bij de Lidl is eigenlijk goed. Er zit 1 in de plaats waar ik werk, misschien moet ik daar maar op vrijdag boodschappen doen en dan op zaterdag nog de extra`s bij de Jumbo halen.
Goed idee. Scheelt bij ons echt veel in wekelijkse uitgaven. Ik schat zo'n 50 euro.
Gast- Gast
Ja, ik ga het vrijdag direct doen! M'n vriend z`n ouders gaan er ook altijd heen, die rijden er speciaal voor. Ik tref bij de Jumbo ook vaak fruit/groente wat niet super is, en dat zal bij de Lidl vast beter gaan!PrinsesBo schreef:Rush schreef:Ja alles bij de Lidl is eigenlijk goed. Er zit 1 in de plaats waar ik werk, misschien moet ik daar maar op vrijdag boodschappen doen en dan op zaterdag nog de extra`s bij de Jumbo halen.
Goed idee. Scheelt bij ons echt veel in wekelijkse uitgaven. Ik schat zo'n 50 euro.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik haal geen bijna geen vlees bij de Lidl maar dat komt omdat W. verwend is met vlees (z´n vader werkt in het vlees) dus hij vind het van de Lidl niet lekker.
Ik ga ook voor een paar dingetjes nog naar de Poiesz.
Als ik daar hetzelfde haal als bij de Lidl ben ik zeker het dubbele wel kwijt!
Ik ga ook voor een paar dingetjes nog naar de Poiesz.
Als ik daar hetzelfde haal als bij de Lidl ben ik zeker het dubbele wel kwijt!
Gast- Gast
Heb nu net maar eventjes een stoombadje genomen, 1 neusgat zit dicht, sch..t irritant! nare hoofdpijn erbij, wil niet ziek worden!
Mijn tante gaat nog niet zo lang naa Lidl en die vond het in het begin echt een avontuur, dat 'Lidl-en'.
Gewoon vanalles proberen, want ze hebben echt veel.
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Heb nu net maar eventjes een stoombadje genomen, 1 neusgat zit dicht, sch..t irritant! nare hoofdpijn erbij, wil niet ziek worden!
Bluh dat heb ik ook. Bij mij zit alles dicht. :cyclops:
Gast- Gast
Maar dan ga je eigenlijk dingen kopen die je niet nodig hebt.PrinsesBo schreef:Mijn tante gaat nog niet zo lang naa Lidl en die vond het in het begin echt een avontuur, dat 'Lidl-en'.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dan ga je eigenlijk dingen kopen die je niet nodig hebt.PrinsesBo schreef:Mijn tante gaat nog niet zo lang naa Lidl en die vond het in het begin echt een avontuur, dat 'Lidl-en'.
Ik bedoel gewoon de standaard boodschappen, zoals melk, frisdrank, fruit/groenten, vleeswaren, chips ed. Dat heb ik iig altijd wel nodig.
Gast- Gast
Wow, ik ging om 1 uur de deur uit en ging even boodschappen doen en naar mn moeder, haha. Dat werd iets langer
Maar Hoi! De aldi was heel rustig en vriendelijk...?? Nu ben ik in de war.
Ow en actiontip: Garnier afslankgel voor twee euro nog wat.
Maar Hoi! De aldi was heel rustig en vriendelijk...?? Nu ben ik in de war.
Ow en actiontip: Garnier afslankgel voor twee euro nog wat.
Gast- Gast
Ik ben best wel teleurgesteld in mijn ouders...
Ben dit schooljaar aan een nieuwe opleiding begonnen (na 4 jaar te werken) en ze zijn er nog niet 1 keer positief over geweest!
Toen ik vertelde dat ik weer ging studeren kreeg ik als antwoord: Ow dan worden we voorlopig niet opa en oma..
Zaterdag waren ze niet blij dat ze via m´n nicht te horen kregen dat ik deze week tentamens heb. Maar m´n nicht had gevraagd hoe het met de studie ging, dus had geantwoord dat ik deze week tentamens heb.
M´n ouders hebben nog niet 1 keer gevraagd hoe het gaat en ook geen succes met je tentamens.. Kreeg zelfs laatst de vraag of ik het wel zelf had bedacht en niet dat W. het me aangepraat heeft.
Ik kan er zo kwaad om worden iedereen om me heen vind het heel knap van me en heb ook al een aantal berichtjes gehad om me succes te wensen en van mijn eigen ouders krijg ik totaal geen steun
Ben dit schooljaar aan een nieuwe opleiding begonnen (na 4 jaar te werken) en ze zijn er nog niet 1 keer positief over geweest!
Toen ik vertelde dat ik weer ging studeren kreeg ik als antwoord: Ow dan worden we voorlopig niet opa en oma..
Zaterdag waren ze niet blij dat ze via m´n nicht te horen kregen dat ik deze week tentamens heb. Maar m´n nicht had gevraagd hoe het met de studie ging, dus had geantwoord dat ik deze week tentamens heb.
M´n ouders hebben nog niet 1 keer gevraagd hoe het gaat en ook geen succes met je tentamens.. Kreeg zelfs laatst de vraag of ik het wel zelf had bedacht en niet dat W. het me aangepraat heeft.
Ik kan er zo kwaad om worden iedereen om me heen vind het heel knap van me en heb ook al een aantal berichtjes gehad om me succes te wensen en van mijn eigen ouders krijg ik totaal geen steun
Gast- Gast
Daisy; Nou zeg! Dat is ook niet leuk en aardig van ze. Je hebt juist dat nodig, ik vind het altijd fijn als mijn moeder even smst of belt, suc6 met dit..dat.. Kreeg net ook een smsje van d'r hoe het met me gaat, vond ik wel lief, want had haar al even niet meer gesproken, omdat ze teleugesteld in mij was.
Hey Evy!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heee Erin! Hoe gaat het?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik maak nog steeds deel uit van de : 'Ik voel me niet zo geweldig maar we maken het beste ervan' club
En met jou??
En met jou??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
.oOErinOo. schreef:Ik maak nog steeds deel uit van de : 'Ik voel me niet zo geweldig maar we maken het beste ervan' club
En met jou??
Dat klinkt als een clubje voor mij! Mag ik?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: