DagCafé
+17
Zininzon
Toet
GreenGrass
Lavendel
Burn
Bimbam
Kabouter
Jade
Lotus
Lejow
Sjaantje
Alex
Erin
ExpressoB
Rush
Pompoen
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Dat zijn gave stoelen Smikkell!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Mijn goede nieuws: ik kreeg vanmiddag een mailtje van mijn stagebegeleider. Ze krijgen vrijdag 2 nieuwe olifanten in de dierentuin!! Dat is waar mijn hele onderzoek daar op gebaseerd was..mijn aanbevelingen! Ik heb natuurlijk geen idee of mijn verslag/onderzoek daar nog een doorslag in heeft gegeven omdat al langer twee extra vrouwtjes wilden, maar ik ben hoe dan ook blij . Nu zou ik toevallig vrijdag ook nog een presentatie gaan geven daar, maar dat gaat nu (voorlopig) niet door. Hopelijk kan/mag ik gaan kijken als die twee erbij komen.
Heb ik toch nog een beetje het gevoel dat mijn stage daar zin heeft gehad!
Ow ik ben blij dat ik een voldoende heb voor mijn tentamen van vandaag.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Ken je die zender niet? Had van jou wel meer verwacht.ExpressoB schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Zal ze dan toch helemaal nieuw en vers zijn?Reva schreef:Maar Erin dr foto herkende ik niet als Ow die forummer ken(de) ik al..
Hmm, nou EB-TV had jou ook nog nooit gezien, dus dat zegt weinig.
Heb jij het hier over mij?!
Neem je mij nou in de zeik of wat?!
Wat een lelijke stoelen trouwens, even ongevraagd mijn mening.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Olifanten en ijsberen zijn mijn
Ik haat mijn zus die mijn vakantiefoto's niet wil geven. Ik wil de foto's van mijn ritje op de olifant.
Ik haat mijn zus die mijn vakantiefoto's niet wil geven. Ik wil de foto's van mijn ritje op de olifant.
Gast- Gast
Ja, ik voel me echt als een kind zo blij. Zeker omdat ik me zo nutteloos voelde tijdens mijn stage omdat ze er al vanuit gingen dat mijn uitkomsten voor niks zouden zijn. Nu voelt het voor mij in ieder geval stukken beter! En het natuurlijk gewoon leuk dat er twee nieuwe olifanten komen.
Hhaha..dat plaatje ook echt
Hhaha..dat plaatje ook echt
Kabouter- Kletskop
Ow, maar alle reacties hier zijn op die manier toch ongevraagd? Ik zit niet te wachten om alleen maar mooi reacties hoor. Ook mensen die ze niets vinden mogen dat van mij gewoon zeggen.ExpressoB schreef:Wat een lelijke stoelen trouwens, even ongevraagd mijn mening
Gast- Gast
Smikkell schreef:Olifanten en ijsberen zijn mijn
Ik heb een rondje op een olifant gereden, hier om JP heen, toen hij nog op z'n sokkel stond.
Gast- Gast
Reva schreef:Bimbam schreef:Reva schreef:Mn pols doet echt zo'n pijn al een week.. Kan ook geen pan enzo optillen
Welkom in de kneuzenclub Ik kan ook geen pan optillen, heb mijn duim gekneusd
Ja, ik denk echt dat ie gekneusd is
Maar ik had wel mooi gewonnen van het potje doperwten
Vet goed Ik kon vorige week niet eens mijn eigen brood smeren, dat heeft mijn vriend voor me gedaan
EB, ik heb met korfbal een bal op mijn duim gehad en toen is ie achterover geklapt.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Gaat er vanavond iemand de finale van Project Catwalk kijken?
Kabouter- Kletskop
Smikkell schreef:Ow, maar alle reacties hier zijn op die manier toch ongevraagd? Ik zit niet te wachten om alleen maar mooi reacties hoor. Ook mensen die ze niets vinden mogen dat van mij gewoon zeggen.ExpressoB schreef:Wat een lelijke stoelen trouwens, even ongevraagd mijn mening
Klopt maar vind het soms wel lullig. Jij vroeg namelijk niet wat wij van die stoelen vinden.
Nou, het zijn bijna ikea-stoelen in zoveel huizen kom je ze tegen. Alleen geen ikea-prijzen.Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Gast- Gast
Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Je relatie was toch uit ? of zit ik helemaal fout....
Ik zou niet weten wat er lullig aan is hoor. Het is maar een stoel en iedereen heeft een mening.ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Ow, maar alle reacties hier zijn op die manier toch ongevraagd? Ik zit niet te wachten om alleen maar mooi reacties hoor. Ook mensen die ze niets vinden mogen dat van mij gewoon zeggen.ExpressoB schreef:Wat een lelijke stoelen trouwens, even ongevraagd mijn mening
Klopt maar vind het soms wel lullig. Jij vroeg namelijk niet wat wij van die stoelen vinden.
Gast- Gast
Komt JP nog terug?Reva schreef:Smikkell schreef:Olifanten en ijsberen zijn mijn
Ik heb een rondje op een olifant gereden, hier om JP heen, toen hij nog op z'n sokkel stond.
Ik heb een stukje gereden in Singapore. Die olifant had zulke lange, dikke haren in zijn nek, dat ik baalde dat ik mijn pincet niet mee had.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, het zijn bijna ikea-stoelen in zoveel huizen kom je ze tegen. Alleen geen ikea-prijzen.Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Dat is inderdaad dan wel weer jammer.
Het liefst wil ik van die verschillende ouderwetse stoelen aan tafel.
Zoiets, maar dan het liefst de stoelen in verschillende kleuren (en een andere, onze eigen, tafel).
Kabouter- Kletskop
ExpressoB schreef:Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Bij mijn weten is het nog aan hoor..misschien KabouterTJE?
Kabouter- Kletskop
Smikkell schreef:Komt JP nog terug?Reva schreef:Smikkell schreef:Olifanten en ijsberen zijn mijn
Ik heb een stukje gereden in Singapore. Die olifant had zulke lange, dikke haren in zijn nek, dat ik baalde dat ik mijn pincet niet mee had.
Als z'n smoelwerk weer gemaakt is
Maar komt sowieso terug, ook na de 'protesten'
Gast- Gast
Ah, dat ben ik nu ook aan het verzamelen. Alleen de tafel vind ik dan weer helemaal niets,Kabouter schreef:Smikkell schreef:Nou, het zijn bijna ikea-stoelen in zoveel huizen kom je ze tegen. Alleen geen ikea-prijzen.Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Dat is inderdaad dan wel weer jammer.
Het liefst wil ik van die verschillende ouderwetse stoelen aan tafel.
Zoiets, maar dan het liefst de stoelen in verschillende kleuren (en een andere, onze eigen, tafel).
Gast- Gast
Kabouter schreef:ExpressoB schreef:Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
sorry, dan vergis ik mij, die met dat rode poppetje volgens mij, is dat kaboutertje?
Als je die stoelen bestelt, vast niet meerKabouter schreef:ExpressoB schreef:Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Komt JP nog terug?Reva schreef:Smikkell schreef:Olifanten en ijsberen zijn mijn
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dat rode poppetje (Mr. Jummy) is het zelfde poppetje als je eigen avater.ExpressoB schreef:Kabouter schreef:ExpressoB schreef:Kabouter schreef:En maar goed dat niet iedereen ze mooi vindt toch? Ik vind ze dus wel echt gaaf! Mijn vriend houdt er alleen absoluut niet van dus ze komen er hier hoe dan ook niet in.
sorry, dan vergis ik mij, die met dat rode poppetje volgens mij, is dat kaboutertje?
Gast- Gast
Dan is het inderdaad Kaboutertje..maakt niet uit hoor. Is ook best vervelend.
Hahaha..dan zou ik het zo maar eens kunnen verprutsen bij 'm ja, Smik.
Die tafel op dit plaatje vind ik ook niet mooi. Onze eigen tafel vind ik veel mooier!!
Hahaha..dan zou ik het zo maar eens kunnen verprutsen bij 'm ja, Smik.
Die tafel op dit plaatje vind ik ook niet mooi. Onze eigen tafel vind ik veel mooier!!
Kabouter- Kletskop
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: