Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Innesteling?

+5
Flip Fluitketel
Happydobby
Susan
Lejow
Pussycat
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Innesteling? - Pagina 2 Empty Re: Innesteling?

Bericht  *Lookie* ma 7 nov 2011 - 22:42

Eisprong heb ik weleens gevoeld maar net niet in de ronde dat ik zwanger raakte. Ik denk dat het in jouw geval ook nog geen innesteling kan zijn, dat is meestal na ongeveer een week toch? Eisprong zou heel goed kunnen, afgaande van hoe je het omschrijft. Spannend hoor, met een paar weekjes maar even testen mits je niet ongesteld wordt natuurlijk!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Innesteling? - Pagina 2 Empty Re: Innesteling?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 23:18

Ik heb nooit wat gevoeld dus aan mij heb je niets! Haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Innesteling? - Pagina 2 Empty Re: Innesteling?

Bericht  PapillonRose di 8 nov 2011 - 0:01

Ik heb nooit wat gevoeld voor zover ik weet, in elk geval niet qua eisprong. Maar achteraf gezien zou ik misschien mijn eisprong of de innesteling gevoeld kunnen hebben. Terugrekenend ben ik op één bepaalde dag echt heel ziek geweest. Ik lag krom van de pijn in mijn buik, die uitstraalde naar mijn rug en bovenbenen. Ik was er zo ziek van dat ik ook heb overgegeven, wat was ik beroerd. Binnen een dag was de pijn weer over en voelde ik me weer prima. En 3 weken later heb ik getest (omdat ik toen na mijn stopweek nog geen menstruatie kon bekennen). Dus ik heb me altijd afgevraagd of het toeval was dat ik hier last van had, of dat het misschien toch met eisprong/bevruchting/innesteling te maken had gehad. In elk geval heb je pas zekerheid als je test, dus succes met wachten en eventueel testen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Innesteling? - Pagina 2 Empty Re: Innesteling?

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 2:29

Ik heb sinds vanmorgen krampen die voelen als menstruatiekrampen en het borrelt behoorlijk. Nu weet ik uit ervaring dat dat nog niet veel zegt....

Whaaaa, ik heb geen geduld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Innesteling? - Pagina 2 Empty Re: Innesteling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum