Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

+11
Julia
Lejow
Teddyaapje
Sanne
Parel
Twellie
Bruintje Beer
Annemie
Flip Fluitketel
_Lana_
Star007
15 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 8:17

Ben ik benieuwd naar. Zelf heb ik er bij D. niets van gemerkt.



edit: Wij zitten nu in ronde 1 voor een 2e beeb en ik heb zondag mijn eisprong gehad. Gisteren had ik ontzettende krampen en steken links onderin. Aangezien ik dit een beetje raar vond, heb ik wat op internet zitten lezen. Daar staan veel verhalen van mensen die beweren het gevoeld te hebben.


Laatst aangepast door Star007 op do 2 aug 2012 - 8:43; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  _Lana_ do 2 aug 2012 - 8:28

Ik ben zwanger geraakt via een behandeling, dus ik wist precies hoe het ervoor stond. Een paar dagen na de behandeling had ik best wel heftige steken in mijn buik, ik moest echt even gaan zitten. Toen zei ik nog tegen mijn man ( meer voor de grap ), zo die zit er in. Haha en het was ook nog zo.
Ik heb het dus heel duidelijk gevoeld, er even van uitgaande dat dit de innesteling is geweest.
Heb je ovulatietesten gedaan? Het blijft natuurlijk gewoon afwachten. Wel heel spannend dat jullie weer voor een kindje gaan.
Succes!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:30

Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat je zoiets kan voelen eigenlijk. Hetzelfde als bij een eisprong. Een collega van mij voelt precies aan welke kant het ieder maand gebeurd zegt ze. Nou ik heb nog nooit iets gevoeld haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Flip Fluitketel do 2 aug 2012 - 8:31

Ja, bij de 1e heb ik hem duidelijk gevoeld dmv krampen en steken gedurende een periode van de dag. Spannend hoor!

Razz ik denk niet dat het een 'fabeltje' is. Ik voelde altijd duidelijk mijn eisprong en elke maand verschillend van kant. Hier heeft er zeker bij geholpen dat ik hem voelde.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:40

Ik heb het bij de eerste twee niet gevoeld, bij de derde wel. Best wel buikpijn, niet zo'n fijn gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 8:42

_Lana_ schreef:Ik ben zwanger geraakt via een behandeling, dus ik wist precies hoe het ervoor stond. Een paar dagen na de behandeling had ik best wel heftige steken in mijn buik, ik moest echt even gaan zitten. Toen zei ik nog tegen mijn man ( meer voor de grap ), zo die zit er in. Haha en het was ook nog zo.
Ik heb het dus heel duidelijk gevoeld, er even van uitgaande dat dit de innesteling is geweest.
Heb je ovulatietesten gedaan? Het blijft natuurlijk gewoon afwachten. Wel heel spannend dat jullie weer voor een kindje gaan.
Succes!

@Lana: Nee geen ovulatie testen, maar ik voel mijn eisprong; meestal een goede 2 uur last van krampen.
Grappig dat jij het dus wel gevoeld hebt .

@Razz: Ik voel mij eisprong ook altijd, en ook aan welke kant, namelijk meestal links haha. Een vriendin van me gelooft dat ook niet, maar het is toch echt zo Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 8:44

Nou dan ben ik toch wel even benieuwd wat jullie dan voelen. Dan zal ik er eens op letten tegen die tijd Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 8:45

Razz_ schreef:Nou dan ben ik toch wel even benieuwd wat jullie dan voelen. Dan zal ik er eens op letten tegen die tijd Wink

Menstruatieachtige krampjes, een zeurderige pijn. Het komt ineens en zwakt bij mij na n uur of 2 af.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Annemie do 2 aug 2012 - 8:50

Ja hier voel ik het ook elke maand.. idd een soort menstruatiepijn.

@razz.. ik geloofde er ook nooit zo in,bij de het zwanger worden van de eerste had ik nergens last van, maar nu voel ik het elke maand en idd rond de eisprong.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Bruintje Beer do 2 aug 2012 - 8:53

Ik heb voel nu ook duidelijk wanneer ik mijn eisprong heb. Voel het een paar dagen van te voren. Dit had ik nooit maar na de jongste voel ik het heel duidelijk.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Twellie do 2 aug 2012 - 8:56

Anniemie: bedoel jij misschien gewoon de eisprong? Die voel ik ook, de eiblaasjes worden bij mij veel groter dan normaal en een blaas met een doorsnede van drie centimeter voel je wel.

Ik vraag me af of het bij de mensen die denken dat het de innesteling was, dit ook echt het punt van innestelen was. Want het enige wat er gebeurt is dat iets ter grootte van een cel (want volgens mij deelt die cel zich onderweg wel, maar blijft de totale grootte van de cellen gelijk aan de grootte van de oorspronkelijke eicel totdat er ingenesteld is) een piepklein stukje het baarmoederslijmvlies binnen dringt. Het is eigenlijk minder dan een speldenprik, want die is veel dikker dan een eicel. Vraag me af of dit voelbaar is.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 9:14

Antwoord op je vraag, ik heb werkelijkwaar geen idee!
Maar ik vind het wel heel leuk dat D. een broertje of zusje krijgt!
Krijgt je vriend toch sooner of later misschien wel een mini me, die moet ook wel denken dat ik helderziend ben haha
Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781 Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 9:17

Parel schreef:Antwoord op je vraag, ik heb werkelijkwaar geen idee!
Maar ik vind het wel heel leuk dat D. een broertje of zusje krijgt!
Krijgt je vriend toch sooner of later misschien wel een mini me, die moet ook wel denken dat ik helderziend ben haha
Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781 Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781

lol!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Sanne do 2 aug 2012 - 9:29

Ik denk dat wat het te voelen is als het krampen kan veroorzaken. Ik kan mijn eisprong ook voelen, niet zozeer het moment zelf, maar ik heb dan altijd een dag zeurderige buikpijn en 14 dagen later word ik ongesteld. Dat was wel handig toen we voor een kindje gingen, eerste ronde raak.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Teddyaapje do 2 aug 2012 - 9:38

Ik had bij T. opeens last van spierpijn in mijn buik, alsof ik de avond ervoor gesport had maar dat was niet zo. Het duurde niet lang (weet niet hoelang, zat in de auto, denk zo'n 10min?) maar achteraf was het de innesteling...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Lejow do 2 aug 2012 - 9:46

Zo, nou mijn eisprong voelde ik ook altijd hoor.
Kwam ineens uit het niets op als een ontzettende kramp onderin mijn buik, en zo snel als dat het kwam, verdween het ook weer na een paar uur.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:59

En of ik de innesteling gevoeld heb!
Ik ben op zaterdagochtend om 06.00 naar de HAP gegaan vanwege de aanhoudende pijn.
Ze dachten aan nierstenen. Morfine spuit gekregen en weer naar huis met nog een doos pijnstillers.
Ik vroeg het nog aan de huisarts of ik dat kon voelen, maar neeeeeee. Dat kon écht niet.

Paar weken later een positieve test en aan mijn gyn gevraagd.
En het kan zeker wel. Alleen voelen de meeste de innesteling het niet meer bij een tweede maar bij een eerste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Julia do 2 aug 2012 - 10:02

Ik weet niet hoe het kan, maar ik denk wel dat ik het gevoeld heb. Althans bij deze 2e dan. Ik heb een paar dagen na de eisprong echt 1.5 dag behooorlijke buikpijn gehad. Echt flinke menstruatiepijn. Ik kan alleen niet verklaren waarom je dat zo goed zou kunnen voelen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 10:53

Dubbel


Laatst aangepast door Parel op do 2 aug 2012 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 10:54

Julia schreef:Ik weet niet hoe het kan, maar ik denk wel dat ik het gevoeld heb. Althans bij deze 2e dan. Ik heb een paar dagen na de eisprong echt 1.5 dag behooorlijke buikpijn gehad. Echt flinke menstruatiepijn. Ik kan alleen niet verklaren waarom je dat zo goed zou kunnen voelen.

Misschien omdat je baarmoeder dan begint te werken? Hij moet toch een klein beetje open?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Stuiterbal do 2 aug 2012 - 18:42

Innesteling zelf heb ik niks van gevoeld maar ik heb wel krom gelegen van de hevige pijn tijdens mijn eisprong.
Ik wist meteen wanneer het tijd was voor te vrijen.
Maar leuk was het niet. Ik heb sowieso heel veel last en zelfs met de nuvaring voel ik elke maand wanneer ik eigenlijk mijn ei zou moeten hebben.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Tania do 2 aug 2012 - 20:13

Razz_ schreef:Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat je zoiets kan voelen eigenlijk. Hetzelfde als bij een eisprong. Een collega van mij voelt precies aan welke kant het ieder maand gebeurd zegt ze. Nou ik heb nog nooit iets gevoeld haha

Ik heb twee keer in het ziekenhuis gezeten omdat ik echt verging van de pijn door mijn eisprong. Dus ja die kun je zeker wel voelen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Floor do 2 aug 2012 - 20:33

Parel schreef:Antwoord op je vraag, ik heb werkelijkwaar geen idee!
Maar ik vind het wel heel leuk dat D. een broertje of zusje krijgt!
Krijgt je vriend toch sooner of later misschien wel een mini me, die moet ook wel denken dat ik helderziend ben haha
Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781 Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? 281626781

Parel, jullie nog geen tweede?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Paper Crown do 2 aug 2012 - 22:05

Ja ik voel mijn eisprong wel, erg duidelijk en kan ook precies aanwijzen welke het is. Het is een hele herkenbare, trekkende pijn. Maar of je de innestelling ook daadwerkelijk kan voelen? Ik weet het niet, het is namelijk nog kleiner dan een stofdeeltje als het je baarmoeder in valt..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ? Empty Re: Kun je een innesteling voelen/ er last van hebben ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum