Help mij zoeken naar de juiste jeans!;-)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help mij zoeken naar de juiste jeans!;-)
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een spijkerbroek, ik had hem ergens op een site gezien maar ben helaas de site vergeten * DOM!*
Het was een spijkerbroek beetje een lichte blauw (ik weet niet precies hoe het te moeten omschrijven) Maar het was een recht model misschien iets uitlopend de prijs was 130€
Op de rechterpijp zaten bloemen met de kleuren rood, geel en groen en die riemlussen waren volgens mij geel de naad ervan.
Echt ik baal zo dat ik de site vergeten ben en het merk weet ik ook al niet meer.
Ik weet het is een vage omschrijving maar toch hoop ik dat iemand het weet wat ik een beetje bedoel. Ik heb me echt suf gezocht maar kan de broek nergens weer vinden.
Alvast heel erg bedankt! Plaatjes zijn uiteraard welkom!
Ik ben opzoek naar een spijkerbroek, ik had hem ergens op een site gezien maar ben helaas de site vergeten * DOM!*
Het was een spijkerbroek beetje een lichte blauw (ik weet niet precies hoe het te moeten omschrijven) Maar het was een recht model misschien iets uitlopend de prijs was 130€
Op de rechterpijp zaten bloemen met de kleuren rood, geel en groen en die riemlussen waren volgens mij geel de naad ervan.
Echt ik baal zo dat ik de site vergeten ben en het merk weet ik ook al niet meer.
Ik weet het is een vage omschrijving maar toch hoop ik dat iemand het weet wat ik een beetje bedoel. Ik heb me echt suf gezocht maar kan de broek nergens weer vinden.
Alvast heel erg bedankt! Plaatjes zijn uiteraard welkom!
MizzUndastood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 43
Registratiedatum : 28-11-10
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Help mij zoeken naar de juiste jeans!;-)
Volgens mij bedoel je deze
http://www.desigual.com/desigual/browse/productDetail.jsp?productId=17D2698&categoryId=cat760082&sortCriteria=&navCount=0&offset=5&searchurl=&navAction=push&catId=cat760082&selectedMaxPrice=124.0&selCatId=cat760082&offsetLimit=26&selectedMinPrice=69.3&categoryNavIds=1%3Acat760082&selectedFamilyArray=&selectedPage=&selectedSizeArray=
http://www.desigual.com/desigual/browse/productDetail.jsp?productId=17D2698&categoryId=cat760082&sortCriteria=&navCount=0&offset=5&searchurl=&navAction=push&catId=cat760082&selectedMaxPrice=124.0&selCatId=cat760082&offsetLimit=26&selectedMinPrice=69.3&categoryNavIds=1%3Acat760082&selectedFamilyArray=&selectedPage=&selectedSizeArray=
tienie31- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wie helpt mij zoeken? (Jeans)
» Help mij zoeken naar een birthday-outfit
» Help mij mee zoeken naar werk :)
» Help mij zoeken naar behang
» Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?
» Help mij zoeken naar een birthday-outfit
» Help mij mee zoeken naar werk :)
» Help mij zoeken naar behang
» Wie helpt me mee zoeken naar een horloge?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: