Help mij zoeken naar een birthday-outfit
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help mij zoeken naar een birthday-outfit
Over 3 weken vier ik m'n verjaardag, en omdat ik helemaal niks leuks in de kast heb hangen () wil ik graag een nieuw jurkje of gewoon een leuke outfit.
De winkels hangen vol met alle glittermeuk van kerst, en dat vind ik op zich wel leuk maar met m'n verjaardag hoef ik er niet bij te lopen als een wandelende kerstboom.
Ik heb een smalle taille, en brede heupen.
Wie helpt mij zoeken?
De winkels hangen vol met alle glittermeuk van kerst, en dat vind ik op zich wel leuk maar met m'n verjaardag hoef ik er niet bij te lopen als een wandelende kerstboom.
Ik heb een smalle taille, en brede heupen.
Wie helpt mij zoeken?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Help mij zoeken naar een birthday-outfit
Ik denk dat een mooie pencildress jou heel goed staat! En dan deze een beetje 'stoerder' maken met grove sieraden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat is een goed plan Sogood! Ik kan dan misschien het jurkje van m'n zus wel weer lenen.
Maarr,ik kom net dit jurkje tegen op asos, die vind ik ook wel mooi
En in het zwart:
Maarr,ik kom net dit jurkje tegen op asos, die vind ik ook wel mooi
En in het zwart:
Poubelle- Ratel
Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!
SoGood- Ratel
Leuk met dat riempje!
SoGood- Ratel
Bedoel je deze?
Die vind ik ook erg gaaf, volgens mij heeft Feline die gepast vorige week, maar dat weet ik niet meer zeker.
Mehh, hij is er niet meer in mijn maat op de site.
Die vind ik ook erg gaaf, volgens mij heeft Feline die gepast vorige week, maar dat weet ik niet meer zeker.
Mehh, hij is er niet meer in mijn maat op de site.
Poubelle- Ratel
Nee, niet helemaal maar wel zoiets! Hele jurkje is van dezelfde stof namelijk. Wel dezelfde lengte. Weet even niet meer hoe de bovenkant was.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!
Die is mooi! Heb ik aangehad maar hij zat zo raar. Super strak bij mijn borst en ik heb nou echt niet vooraan gestaan
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sogood schreef:Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!
Die is mooi! Heb ik aangehad maar hij zat zo raar. Super strak bij mijn borst en ik heb nou echt niet vooraan gestaan
Ik wilde al gaan kijken op de site, maar dat kan ik dan wel laten met mijn C/D cup.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Op zoek naar een foute outfit
» Wie helpt me zoeken naar laarsjes?
» Help mij mee zoeken naar werk :)
» help ons zoeken naar vakantie
» Help mij zoeken naar de juiste jeans!;-)
» Wie helpt me zoeken naar laarsjes?
» Help mij mee zoeken naar werk :)
» help ons zoeken naar vakantie
» Help mij zoeken naar de juiste jeans!;-)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: