Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij zoeken naar een birthday-outfit

3 plaatsers

Ga naar beneden

Help mij zoeken naar een birthday-outfit Empty Help mij zoeken naar een birthday-outfit

Bericht  Poubelle wo 2 jan 2013 - 10:10

Over 3 weken vier ik m'n verjaardag, en omdat ik helemaal niks leuks in de kast heb hangen (Wink) wil ik graag een nieuw jurkje of gewoon een leuke outfit.
De winkels hangen vol met alle glittermeuk van kerst, en dat vind ik op zich wel leuk maar met m'n verjaardag hoef ik er niet bij te lopen als een wandelende kerstboom.
Ik heb een smalle taille, en brede heupen.
Wie helpt mij zoeken?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij zoeken naar een birthday-outfit Empty Re: Help mij zoeken naar een birthday-outfit

Bericht  SoGood wo 2 jan 2013 - 10:24

Ik denk dat een mooie pencildress jou heel goed staat! En dan deze een beetje 'stoerder' maken met grove sieraden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Help mij zoeken naar een birthday-outfit Empty Re: Help mij zoeken naar een birthday-outfit

Bericht  Poubelle wo 2 jan 2013 - 10:28

Dat is een goed plan Sogood! Ik kan dan misschien het jurkje van m'n zus wel weer lenen.

Maarr,ik kom net dit jurkje tegen op asos, die vind ik ook wel mooi

Help mij zoeken naar een birthday-outfit Image1xl
En in het zwart:
Help mij zoeken naar een birthday-outfit Image3xl
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood wo 2 jan 2013 - 10:33

Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood wo 2 jan 2013 - 10:33

Leuk met dat riempje!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle wo 2 jan 2013 - 10:37

Bedoel je deze?
Help mij zoeken naar een birthday-outfit 8025457800_1_1_3
Die vind ik ook erg gaaf, volgens mij heeft Feline die gepast vorige week, maar dat weet ik niet meer zeker.
Mehh, hij is er niet meer in mijn maat op de site.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  SoGood wo 2 jan 2013 - 10:42

Nee, niet helemaal maar wel zoiets! Hele jurkje is van dezelfde stof namelijk. Wel dezelfde lengte. Weet even niet meer hoe de bovenkant was.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 21:41

Sogood schreef:Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!

Die is mooi! Heb ik aangehad maar hij zat zo raar. Super strak bij mijn borst en ik heb nou echt niet vooraan gestaan :P

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 2 jan 2013 - 21:48

Punk'd schreef:
Sogood schreef:Ooh, bij Zara zag ik een hele mooie, maar dan in een soort 'leatherlook' maar toch niet helemaal. Een goede combi van stoer, maar toch super vrouwelijk! Ik was er verliefd op, alleen bij bij was deze echt TE kort. Ik kon iig echt niet bukken, haha. Vandaag hing ie er nog, in de sale. Lijkt me ook wel wat voor jou!

Die is mooi! Heb ik aangehad maar hij zat zo raar. Super strak bij mijn borst en ik heb nou echt niet vooraan gestaan :P

Ik wilde al gaan kijken op de site, maar dat kan ik dan wel laten met mijn C/D cup. :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: