Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pampers Simply Dry??

+4
Happydobby
Dora
diddie
-Ieniemienie-
8 plaatsers

Ga naar beneden

Pampers Simply Dry?? Empty Pampers Simply Dry??

Bericht  -Ieniemienie- ma 7 nov 2011 - 2:38

Ik was zojuist even in de etos kijken voor luiers en zag dat ze een nieuwe variant hebben van Pampers.
Namelijk pampers Simply Dry. Ze zijn wat goedkoper dan de reguliere pampers, zeker nu na de prijsverhoging van pampers.

Heeft iemand hier ervaring mee? En wat is het verschil met normale pampers? Zijn het fijne luiers?

Ik bedoel deze verpakkingen:
Pampers Simply Dry?? Images?q=tbn:ANd9GcQ3L1qqhiNAbscCMa1JzQRGK8lux7Sf3BH8bUf5eFqc4GK9QbhIaxWy8zjQ
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pampers Simply Dry?? Empty Re: Pampers Simply Dry??

Bericht  diddie ma 7 nov 2011 - 4:55

Ik heb die lang geleden bij de Prijsstunter gekocht.weet niet meer wat het verschil was,maar weet wel dat ze gewoon goed waren.geen verschil met de andere soorten van Pampers.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  Dora ma 7 nov 2011 - 5:01

Daar was ik ook benieuwd naar. Ik hou het ook even in de gaten.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 6:09

Die heb ik in Duitsland gekocht en moet zeggen dat ze me goed bevielen. Kunnen misschien heel ietsje minder lang mee, maar ze zijn echt goed te doen!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 7 nov 2011 - 7:11

_MamaRosa_ schreef:Die heb ik in Duitsland gekocht en moet zeggen dat ze me goed bevielen. Kunnen misschien heel ietsje minder lang mee, maar ze zijn echt goed te doen!

Een vriendin van me had die ook, ze bevielen goed.

Maar wat kost 1 pak dan?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M@niek ma 7 nov 2011 - 7:38

Ik heb die gekocht met die lekker leven bonnen. Per pak ligt rond de 10 euro. Ze bevallen trouwens goed, ook licht en dun en goed tegen lekken. Heb wel het idee dat ze iets kleiner uitvallen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 9:03

Happydobby schreef:
_MamaRosa_ schreef:Die heb ik in Duitsland gekocht en moet zeggen dat ze me goed bevielen. Kunnen misschien heel ietsje minder lang mee, maar ze zijn echt goed te doen!

Een vriendin van me had die ook, ze bevielen goed.

Maar wat kost 1 pak dan?

In Duitsland 8 euro nog wat.

Gast
Gast

Bericht  Mizzie za 12 nov 2011 - 11:06

Iemand al meer ervaring met deze pampers? Wij hebben ze vandaag bij de Jumbo gekocht met de lekker leven bonnen en ze waren goedkoper 9,50 ipv 11.49 en er zitter er meer in 52 ipv 48. Heb het dan wel over maatje 3.
We kunnen ze nog niet proberen, want R. is uit logeren.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Parisienne za 12 nov 2011 - 11:59

Ik ga ze dan ook maar proberen binnenkort. Ben wel benieuwd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mizzie ma 14 nov 2011 - 4:27

Hoi,

Heb even een mailtje gestuurd naar 'pampers' om nou het daadwerkelijk verschil te weten tussen de pampers en wilde het antwoord even met jullie delen:

Hiermee danken wij u voor uw e-mail betreffende ons product Pampers. Graag geven wij u de volgende informatie.

De Symply Dry luiers houden uw baby droog voor een klein prijsje. De baby blijft droog en kan zich gezond en blij ontwikkelen. De Simply Dry luiers houden je baby even droog als een andere Pampers luier, maar bevatten bijvoorbeeld geen lotion en de absorptielaag is ook smaller dan bij Baby Dry. Ook heeft Simply Dry niet de Drymax technologie die Baby Dry wel heeft.

Baby Dry luiers zijn ontworpen om lekken te voorkomen, de hele nacht door. Baby’s bewegen, rollen, draaien alle kanten op, en daardoor kan lekkage ontstaan. De Baby Dry luiers bewegen met uw kindje mee en nemen nu nog meer vocht op. Daardoor is de baby tot wel 12 uur beschermd tegen lekken. Ze beschikken over flexibele sluitingen zodat de luier perfect past.
De binnenkant van de luier heeft een “Baby Guard Aloe protection lotion”. Het werd klinisch bewezen dat deze lotion luieruitslag helpt voorkomen.

Voor verdere vragen kunt u ons ook telefonisch bereiken op het volgende gratis telefoonnummer 0800- van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, verblijven wij, met vriendelijke groeten

PROCTER & GAMBLE NEDERLAND BV

Vera Vermeer

Consumenten Service

Tot nu toe heeft R. 1 luier aangehad en dat is prima gegaan. Ik vind wel dat je duidelijk voelt dat de ene pamper een stuk dunner is dan de andere. Denk dat ik deze pampers voor overdag gebruik tot ze op zijn en dan voor 's nachts de babydry.

Mamarosa hoe doe jij dat???
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  M@niek ma 14 nov 2011 - 4:30

Ik heb er nou al een heleboel geprobeerd maar ik vind ze wel snel lekken. Als deze op zijn ga ik gewoon weer over op de andere van pampers, dan maar iets duurder maar ze lekken minder snel.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:27

Mizzie schreef:

Tot nu toe heeft R. 1 luier aangehad en dat is prima gegaan. Ik vind wel dat je duidelijk voelt dat de ene pamper een stuk dunner is dan de andere. Denk dat ik deze pampers voor overdag gebruik tot ze op zijn en dan voor 's nachts de babydry.

Mamarosa hoe doe jij dat???

Ik heb ze gehad toen ze bijna 4 maanden waren, en ook 's nachts ging dit heel goed. Nu heb ik ze nog niet weer geprobeerd. Voor mijn zoontje zou het denk ik net niet voldoende zijn, die plast onzettend veel 's nachts, dus die heb ik het nog nooit aangedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 5:35

MR: Hier heb ik weer Kruidvat om te proberen, nu nummer 3. En die zijn echt veel beter als 1 en 2, dunner, minder stug. Tot nu toe ook nog geen kapotte liezen ofzo.
Dus die ga ik overdag gebruiken en s nachts pampers.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 6:40

ProudMama schreef:MR: Hier heb ik weer Kruidvat om te proberen, nu nummer 3. En die zijn echt veel beter als 1 en 2, dunner, minder stug. Tot nu toe ook nog geen kapotte liezen ofzo.

Die heb ik dus pas ook weer geprobeerd, maar weer bloed in de liezen, en ook beide binnen 2 uur nat. Of mijn meiden plassen gewoon erg veel, dat kan ook, haha! Maar buiten dat, de liezen vind ik dan nog het vervelendste, dus nee, hier probeer ik ze niet meer. Ik vond ze idd wel prettiger aanvoelen, maar ze vielen helaas toch tegen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 6:45

_MamaRosa_ schreef:
ProudMama schreef:MR: Hier heb ik weer Kruidvat om te proberen, nu nummer 3. En die zijn echt veel beter als 1 en 2, dunner, minder stug. Tot nu toe ook nog geen kapotte liezen ofzo.

Die heb ik dus pas ook weer geprobeerd, maar weer bloed in de liezen, en ook beide binnen 2 uur nat. Of mijn meiden plassen gewoon erg veel, dat kan ook, haha! Maar buiten dat, de liezen vind ik dan nog het vervelendste, dus nee, hier probeer ik ze niet meer. Ik vond ze idd wel prettiger aanvoelen, maar ze vielen helaas toch tegen.
Wat zonde! Nummer 1 en 2 vond ik echt een drama, maar nummer 3 vind ik echt prima!

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 14 nov 2011 - 9:58

Wij doen dat ook zo hier. Overdag Kruidvatjes (nr 4) en 's nachts en als we weg gaan Pampers. Op de één of andere manier heb ik daar stiekem toch meer vertrouwen in dan de Kruidvatjes Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: