Nav hoelaat halen jullie de kindjes van dagverblijf.
+8
Coccinelle
PapillonRose
Mizzie
pindaatje
snoezel
Flower_L
Tania
Printje
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nav hoelaat halen jullie de kindjes van dagverblijf.
Hier mag je 's ochtends brengen van 7.30u tot 9u en halen van 12.30u tot 13u, en 's middags halen van 16u tot 18.30u. Hier is het ook vanwege de onrust. Als het eens een keer vroeger is doen ze echt niet moeilijk over (5-10 minuten later ook niet trouwens als dat een enkele keer voorkomt) maar ze willen het wel graag weten van tevoren.
Gast- Gast
Ik breng hem meestal rond 8:00/8:30 uur ligt er helemaal aan hoe laat ik moet beginnen.
En ik haal hem tussen 16:30 en 17:45 uur weer op. Ligt er dus ook weer helemaal aan tot hoe laat ik werk !
En ik haal hem tussen 16:30 en 17:45 uur weer op. Ligt er dus ook weer helemaal aan tot hoe laat ik werk !
Gast- Gast
Chelle schreef:Mizzie schreef:pindaatje schreef:Ik breng en haal haar altijd, kdv ligt op de route naar mijn werk.
Ze is er dan om 7.00, en als ik de hele dag moet werken ben ik er om 16.15 weer om haar op te halen. (kan zowieso niet voor 16u halen, zijn de regels van het kdv)
Als ik een halve dag moet werken, kan ik haar tussen 12.30 en 13.00 weer halen, dat is de enige moment halverwege de dag dat er kindjes gehaald of gebracht kunnen worden.
Bijzonder! Mag je je kind dan ook niet ophalen of is het gewoon dat je sowieso tot 16.00 betaalt ookal is je kind er niet?
Bij ons is dat ook. Ze doen het omdat iedereen maar in en uit loopt en als ze net bezig zijn je kindje, eten of zo, dan komt het niet uit als mama ineens op de stoep staat.
Eerder ophalen mag wel maar dan moeten we wel even bellen van tevoren. We betalen trouwens wel gewoon voor een hele dag als ons kindje ook voor de hele dag is ingeschreven. Wordt verrekend of zo.
Bij ons is dat ook ivm met de rust en structuur op het kdv.. Ook wij betalen wel voor een hele dag.
Het is bij ons brengen tussen 7 en 9, daarna mag er tussen 12.30 en 13.00 gehaald en gebracht worden voor de mensen die halve dagen werken of halve dagen afnemen op het kdv. En dan ophalen tussen 16.00 en 18.30.
Als je voor 16.00 wilt ophalen om speciale reden, moet je van te voren even bellen en overleggen.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik breng mijn zoontje meestal om 9.00 uur en dan haal ik hem rond 17.00/17.30 weer op. Ligt eraan of ik moet werken of thuis aan het studeren was.
Ik kan brengen tussen 7.45 en 9.00 uur en halen tussen 16.00 en 17.45. Mocht het echt nodig zijn kan dat in overleg wel anders. Vorige week ben ik afgestudeerd en gaf ik de presentatie om 15.00 uur. Mijn zoontje is toen half 3 opgehaald zodat hij erbij kon zijn.
Ik kan brengen tussen 7.45 en 9.00 uur en halen tussen 16.00 en 17.45. Mocht het echt nodig zijn kan dat in overleg wel anders. Vorige week ben ik afgestudeerd en gaf ik de presentatie om 15.00 uur. Mijn zoontje is toen half 3 opgehaald zodat hij erbij kon zijn.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelaat gaan jullie kindjes naar bed?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?
» hoelaat zijn jullie kindjes 's ochtends wakker?
» nav wat moeten jullie meenemen naar dagverblijf?
» Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: