Vraagje aan de BV mama's.
+4
xxjojootjexx
sheila123
Susan
Mamsie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje aan de BV mama's.
Dronk jullie kindje rond de 3.5 maand 1 borst per keer of 2?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vraagje aan de BV mama's.
Altijd twee.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
nee het gaat niet om nog 2, ja in begin leg je alle 2 de borsten aan en vaak heb je daarna zoveel dat je 1 borst geeft en de andere vaak nog een beetje als toetje.Storm schreef:Bij mij ook nog twee.
S drinkt echter bijna elke voeding 2 borsten leeg.
Mamsie- Ratel
Onze dochter had altijd voldoende aan 1 borst per voeding,heel soms wilde ze een 'toetje' aan de andere kant.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Tristan drinkt altijd 1 borst. Heeft ook nooit anders gedaan.
Kirsten dronk de eerste 3 maand 1 borst en ging daarna 2 drinken.
Kirsten dronk de eerste 3 maand 1 borst en ging daarna 2 drinken.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Hier wilden ze allebei altijd een toetje, ook als ik twee erg volle borsten had.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Rond de 3 maanden is er meestal een dipje toch? Waarschijnlijk drinkt je zoon meer om de productie weer goed op peil te krijgen?Mamsie schreef:nee het gaat niet om nog 2, ja in begin leg je alle 2 de borsten aan en vaak heb je daarna zoveel dat je 1 borst geeft en de andere vaak nog een beetje als toetje.Storm schreef:Bij mij ook nog twee.
sheila123- Prater
Ja dat bedoelde ik ook.Mamsie schreef:nee het gaat niet om nog 2, ja in begin leg je alle 2 de borsten aan en vaak heb je daarna zoveel dat je 1 borst geeft en de andere vaak nog een beetje als toetje.Storm schreef:Bij mij ook nog twee.
Gast- Gast
sheila123 schreef:Rond de 3 maanden is er meestal een dipje toch? Waarschijnlijk drinkt je zoon meer om de productie weer goed op peil te krijgen?Mamsie schreef:nee het gaat niet om nog 2, ja in begin leg je alle 2 de borsten aan en vaak heb je daarna zoveel dat je 1 borst geeft en de andere vaak nog een beetje als toetje.Storm schreef:Bij mij ook nog twee.
De bekende 3 maanden dip hebben we al gehad haha. Ik had hem zowat continue aan mijn borst.
Nee het viel mij ineens op dat hij echt 2 borsten leeg eet. Dus ik wou even checken of dat bij meerdere het geval was rond die leeftijd al. Het ook wel een vreetzakkie hoor.
Mamsie- Ratel
Gekje ook leeg of alleen nog een toetje zeg maar.
Ik vind 2 borsten elke 4 uur echt veel. Maarja komt misschien omdat ik het niet gewend ben van de andere 2.
Ik vind 2 borsten elke 4 uur echt veel. Maarja komt misschien omdat ik het niet gewend ben van de andere 2.
Mamsie- Ratel
Mijn dochter dronk (en drinkt) ook altijd beide borsten leeg. Alleen de 1e voeding dronk ze op die leeftijd niet beide borsten leeg maar vaak maar 1.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Zo te lezen hebben meerdere borstvoedingsmama's het dus ik zou zeggen:gewoon lekker laten drinken die knul van je!Mamsie schreef:sheila123 schreef:Rond de 3 maanden is er meestal een dipje toch? Waarschijnlijk drinkt je zoon meer om de productie weer goed op peil te krijgen?Mamsie schreef:nee het gaat niet om nog 2, ja in begin leg je alle 2 de borsten aan en vaak heb je daarna zoveel dat je 1 borst geeft en de andere vaak nog een beetje als toetje.Storm schreef:Bij mij ook nog twee.
De bekende 3 maanden dip hebben we al gehad haha. Ik had hem zowat continue aan mijn borst.
Nee het viel mij ineens op dat hij echt 2 borsten leeg eet. Dus ik wou even checken of dat bij meerdere het geval was rond die leeftijd al. Het ook wel een vreetzakkie hoor.
sheila123- Prater
Mijn dochter dronk zelfs vaak elke 2,5 uur beide borsten leeg.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Altijd beide borsten leeg.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Mamsie schreef:Gekje ook leeg of alleen nog een toetje zeg maar.
Tristan drinkt om de 2 uur.. Dag en nacht tot 5 dagen geleden.. 's nachts gaat nu sinds 5 dagen om de 3 uur..
xxjojootjexx- Kletskop
Oke dan, haha ik was benieuwd. Ben er toch een beetje uit na 4 jaar.
Hij gaat nog steeds erg moeilijk slapen dus ik dacht wie weet zit er een verband in.
Hij gaat nog steeds erg moeilijk slapen dus ik dacht wie weet zit er een verband in.
Mamsie- Ratel
De oudste dronk hier ook altijd twee borsten leeg. De jongste vrijwel altijd maar één.
Gast- Gast
xxjojootjexx schreef:Mamsie schreef:Gekje ook leeg of alleen nog een toetje zeg maar.
Tristan drinkt om de 2 uur.. Dag en nacht tot 5 dagen geleden.. 's nachts gaat nu sinds 5 dagen om de 3 uur..
poeh, dat lijkt me erg pittig als hij 's nachts ook om de 2 uur komt al die tijd!
Gast- Gast
Dromertje schreef:xxjojootjexx schreef:Mamsie schreef:Gekje ook leeg of alleen nog een toetje zeg maar.
poeh, dat lijkt me erg pittig als hij 's nachts ook om de 2 uur komt al die tijd!
dat was ook het eerste wat ik dacht!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Sinds een week of 2 drinkt L.iz 2 borsten helemaal leeg, ervoor dronk ze er altijd maar 1... Maar goed, ik vrees dat ik in de 3 maanden dip zit op het moment, want ik kolf niet eens meer 1 hele voeding eruit Hopelijk is die dip snel over...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Teddyaapje schreef:Dromertje schreef:xxjojootjexx schreef:Mamsie schreef:Gekje ook leeg of alleen nog een toetje zeg maar.
dat was ook het eerste wat ik dacht!
Dat is het ook.. Maar gelukkig gaat het steeds iets beter.. Alhoewel hij vannacht weer om de 2 uur wakker was.. Hopelijk gaat het komende nacht weer beter...
xxjojootjexx- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Vraagje
» Een dom vraagje...
» Even een dom vraagje...
» Even een vraagje..
» Vraagje
» Een dom vraagje...
» Even een dom vraagje...
» Even een vraagje..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: