Teruggaan naar huisarts?
+6
TukTuk
May
Antibes
Kaboutertje
Pussycat
Esperanza
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Teruggaan naar huisarts?
Princess schreef:Antibes schreef:Goed dat je even gebeld hebt!Princess schreef:Ik heb net toch de HAP gebeld en naja, dan dat bedrag maar betalen dat dat ik zelf met die pillen ga zitten 'klooien'.
Ik rook niet, het is denk ik gewoon een verkoudheid.
Volgens de assistente die ik aan de lijn had zal het niet helpen om meer codeine te nemen aangezien ik van de eerste 2 pillen ook niets merk. Ik kon het vanavond 1 keer proberen maar ze zei dat ik dan morgen wel de HA moest bellen of ik iets anders kon krijgen. Dus ga ik dat doen!
Ik zou het even aankijken, bij (langdurige) droge hoest denk ik snel aan kinkhoest. Maar dat waarschijnlijk doordat ik het zelf drie keer gehad heb haha..
Dat was wel wat de huisarts zei dat het kon zijn. Maar het kon ook net zo goed een verkoudheid zijn dusja..
Kinkhoest kun je verder ook niets aan doen, dus ook als het dat is, dan maakt dat nog geen verschil. Ook is het qua besmettelijkheid het hevigst als de symptomen nog niet aanwezig zijn, dus ook daarvoor maakt het geen verschil. Alleen zou het dan natuurlijk wel prettig zijn als je iets anders kunt krijgen om vooral tijdens de nacht de hoest te onderdrukken nu codeine niet werkt, aangezien kinkhoest soms erg lang kan aanhouden.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
En hoe is het vandaag? Ben je de nacht een beetje goed doorgekomen?
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Wat lief dat je ernaar vraagt!
Ik heb (weer) enorm beroerd geslapen, om 12u 3 codeinetabletjes ingenomen, vervolgens tot half 3 alleen maar liggen hoesten, waardoor ik nu ook nog eens hoofdpijn heb.
Omdat ik op de bank geen goede positie kon vinden ben ik maar op de grond gaan slapen..
Daar werd ik om 6u weer wakker en toen weer naar de bank verhuisd.
Bluhh.
Net geprobeerd de dokter te bellen maar de assistente heeft tot half 3 andere werkzaamheden dus dat is knap balen. Ben wel even langs de apotheek gelopen of ze iets anders konden geven maar ze zei 'dat wordt uitzieken meid'.
Liep naar huis en liep bijna te huilen van vermoeidheid.
Ik heb (weer) enorm beroerd geslapen, om 12u 3 codeinetabletjes ingenomen, vervolgens tot half 3 alleen maar liggen hoesten, waardoor ik nu ook nog eens hoofdpijn heb.
Omdat ik op de bank geen goede positie kon vinden ben ik maar op de grond gaan slapen..
Daar werd ik om 6u weer wakker en toen weer naar de bank verhuisd.
Bluhh.
Net geprobeerd de dokter te bellen maar de assistente heeft tot half 3 andere werkzaamheden dus dat is knap balen. Ben wel even langs de apotheek gelopen of ze iets anders konden geven maar ze zei 'dat wordt uitzieken meid'.
Liep naar huis en liep bijna te huilen van vermoeidheid.
Gast- Gast
Oh dat is niet fijn zeg! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal moe van bent en dat het op is! Hopelijk kan de assistente je verder helpen, maar het lijkt er op dat je het gewoon moet uitzieken. Kriebelhoest is zo vervelend! Beterschap
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een keer naar de huisarts?
» Ga je voor dit naar de huisarts?
» Als je naar de huisarts wilt...
» Hoesten.. naar huisarts?
» Van Huisarts naar psych hoelang zou dat duren?
» Ga je voor dit naar de huisarts?
» Als je naar de huisarts wilt...
» Hoesten.. naar huisarts?
» Van Huisarts naar psych hoelang zou dat duren?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: