DagCafé
+22
Merai
Toet
Raindrop
Lavendel
ExpressoB
sonly
Susan
Rush
Lotus
Rovine
GreenGrass
Sjaantje
May
Suus
Alex
luenca
silly-one
Burn
Happydobby
Erin
Kabouter
Qiara
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ik ook. Nou, ik ben het niet aan het kijken maar het is een interessant programma..oOErinOo. schreef:Ik zit weer eens TLC te kijken! Ik vind dit programma altijd zo interessant.Het is zaterdagavond, dus ik neem aan dat je het hebt over de vrouwen die bevallen zonder te weten dat ze zwanger zijn.
Ja I didin't know I was pregnant. Maar ja nu maak ik me bij elke heftige buikpijn druk
En stress zouden ze af moeten schaffen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik heb het afgelopen jaar zoveel geschommeld met gewicht. Zovaak ziek geweest. Maanden lang overgegeven in de ochtend en zovaak buikpijn gehad. Zware vermoeidheid en slaappproblemen. Ow, en voor het eerst in mijn leven onregelmatige cyclus en uitblijvende menstruaties. enz. Als ik morgen beval vind ik het niet eens zo gek.oOErinOo. schreef:Smikkell schreef:Ik ook. Nou, ik ben het niet aan het kijken maar het is een interessant programma..oOErinOo. schreef:Ik zit weer eens TLC te kijken! Ik vind dit programma altijd zo interessant.Het is zaterdagavond, dus ik neem aan dat je het hebt over de vrouwen die bevallen zonder te weten dat ze zwanger zijn.
Ja I didin't know I was pregnant. Maar ja nu maak ik me bij elke heftige buikpijn druk
En stress zouden ze af moeten schaffen!
Laatst aangepast door Smikkell op za 5 nov 2011 - 13:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Komt goed. Weet alleen niet wanneer, maar komt ooit goedZusje schreef:Haha . Moest er toevallig vanavond nog aan denken!
Edit: je bent vrij om tussentijds de lijst nog aan te passen hoor, Zusje.
Gast- Gast
Ik heb het maandag gehad, paar dagen overtijd en ik dacht echt shiiiiit begin met een nieuwe baan die qua inhoud echt niet past bij een zwangerschap haha. Voor de zekerheid maar een test gedaan LOL . Ben overigens nog steeds niet ongesteld maar zal de stress wel zijn...
Gast- Gast
Zoals ik zei: stress moet verboden worden. Maar in dit geval ook wel fijn dat er stress bestaat. Want als stress niet zou bestaan en je menstruatie blijft uit, dan uh... Maar zonder stress zou je menstruatie dan ook weer niet uitblijven.Zusje schreef:Ik heb het maandag gehad, paar dagen overtijd en ik dacht echt shiiiiit begin met een nieuwe baan die qua inhoud echt niet past bij een zwangerschap haha. Voor de zekerheid maar een test gedaan LOL . Ben overigens nog steeds niet ongesteld maar zal de stress wel zijn...
Gast- Gast
Was Confusion toen ook op de Cake Sunday?
Yes, 75
Yes, 75
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Zoals ik zei: stress moet verboden worden. Maar in dit geval ook wel fijn dat er stress bestaat. Want als stress niet zou bestaan en je menstruatie blijft uit, dan uh... Maar zonder stress zou je menstruatie dan ook weer niet uitblijven.Zusje schreef:Ik heb het maandag gehad, paar dagen overtijd en ik dacht echt shiiiiit begin met een nieuwe baan die qua inhoud echt niet past bij een zwangerschap haha. Voor de zekerheid maar een test gedaan LOL . Ben overigens nog steeds niet ongesteld maar zal de stress wel zijn...
Idd, was ik ongesteld in mijn eerste werkweek. Had gehoopt dat ik het dan dit weekend zou worden maar helaas . Nu ga ik echt slapen, moet morgen ook weer op tijd op. Night night!!
Gast- Gast
Oke 75, ik zit in de nachtdienst. En ja hoor, ik zit 2 seconde en weer een beller.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Oh yeah, dan hebben we straks een Smikkie baby
Laatst aangepast door .oOErinOo. op za 5 nov 2011 - 13:46; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Je bent welkom. Heb M. in April voor het laatst gezien (naakt iig) dus reken maar uit tot wanneer je de optie open kunt houden.Zusje schreef:Zal het onthouden! En natuurlijk kom ik op kraamvisite bij je .
Gast- Gast
Dan heb je tenminste nog een vriend . Ik heb alleen de buurman waar het van kan zijn, daar ben je ook niet blij mee .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent welkom. Heb M. in April voor het laatst gezien (naakt iig) dus reken maar uit tot wanneer je de optie open kunt houden.Zusje schreef:Zal het onthouden! En natuurlijk kom ik op kraamvisite bij je .
Duh... Haha .
Gast- Gast
ik heb niet eens een buurman En ook geen M. meer.Zusje schreef:Dan heb je tenminste nog een vriend . Ik heb alleen de buurman waar het van kan zijn, daar ben je ook niet blij mee .
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: