Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

+16
mauwmauw
Bruintje Beer
chipa
Flip Fluitketel
peach
duckie
-Ieniemienie-
Printje
Fiebje
Annie24
vickie
pindaatje
Fearie
Susan
PapillonRose
Muppetje
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 11:17

Dan is het logisch dat je die hebt genomen, die is goed functioneel dan voor jullie. Ik hoorde ook dat die bak het groots is wat erg handig is. En hij is natuurlijk ook wel erg hip Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 11:17

Susan schreef:Eerlijk gezegd vind ik het wel een beetje oppervlakkig, maar goed, ieder z'n meug.
smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Mamsie ma 7 nov 2011 - 11:19

Ik heb ook een mutsy gehad bij de 1e en 2e. Prima wagen. Stevig en gewoon handig in gebruik. Het zitje kon 2 kanten op. De rugleuning helemaal plat. De wielen waren er in 1 sec af en dus paste hij makkelijk in de auto.
Zelf ben ik toch meer voor luchbanden omdat dat toch meer comford geeft. Ik heb in al die jaren nooit geen lekker band gehad en als ze wat slapjes waren was het gewoon even pompen en het reed weer super.

Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 11:24

Dan maar oppervlakkig, haha! Na lang nadenken heb ik echt maar een paar dingen in huis die ik woestlelijk vind maar wel heel functioneel zijn, maar die zijn niet voor baby Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Mamsie ma 7 nov 2011 - 11:30

Supertalentje schreef:Dan maar oppervlakkig, haha! Na lang nadenken heb ik echt maar een paar dingen in huis die ik woestlelijk vind maar wel heel functioneel zijn, maar die zijn niet voor baby Laughing

Laat me raden...... die heerlijke grote onderbroeken!!!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 11:36

Mamsie schreef:
Supertalentje schreef:Dan maar oppervlakkig, haha! Na lang nadenken heb ik echt maar een paar dingen in huis die ik woestlelijk vind maar wel heel functioneel zijn, maar die zijn niet voor baby Laughing

Laat me raden...... die heerlijke grote onderbroeken!!!!

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, haha! En wat heb jij voor functionele maar lelijke dingen?! (geen kleertjes voor je jongens, die zag ik voorbij komen en vond ik erg mooi!)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Mamsie ma 7 nov 2011 - 11:40

hmm geen idee eigenlijk. Ja die foeilijke voedingbh's maar die draag ik al lang niet meer. Ik frot mijn tiet gewoon uit een normale bh.
OOhja mijn kinderstoel is echt lelijk! Maar die heb ik van mijn schoonmoeder gekregen en ach het is functioneel en dan hoef ik ook niet panisch te worden als ze dat ding ondersmeren met eten.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 11:58

Haha, gelukkig heb jij ook wat lelijks! :P Heb jij die bh's ook bij het kruidvat gekocht?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Mamsie ma 7 nov 2011 - 12:02

Supertalentje schreef:Haha, gelukkig heb jij ook wat lelijks! :P Heb jij die bh's ook bij het kruidvat gekocht?

Ja joh onze maxicosi wil je ook geen knap kind meer in leggen hoor maar ik ging toch echt geen nieuwe kopen voor de laatste. Hij had pech.
Ja van Anni Rolfi had ik ze en heb ze ook wel van de hema gehad. Maar die van Anni ( klinkt oom sexy! ) zaten prima.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 12:18

Jij hebt ook nog knappe kinderen, zijn ze wel functioneel? lol!

Ik kan me nog herinneren dat jij ze daar gekocht had, maar ik zie ze nooit bij ons... Zijn het dan gewonen bh's of staat er echt voedingsbh op?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Mamsie ma 7 nov 2011 - 12:29

Supertalentje schreef:Jij hebt ook nog knappe kinderen, zijn ze wel functioneel? lol!

Ik kan me nog herinneren dat jij ze daar gekocht had, maar ik zie ze nooit bij ons... Zijn het dan gewonen bh's of staat er echt voedingsbh op?

Nee compleet doelloos! Mogen alleen maar mooi wezen.
Ja zijn echt voedingbh's. Ze staan ook online. Staan hier bij de baby producten en niet bij de rest van de Annie's
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Supertalentje ma 7 nov 2011 - 12:35

Soms moet je ook alleen maar doen waar je goed in bent en de jouwe kunnen heel mooi 'mooi wezen'! Laughing

Ik speur online even, 'ons' babyschap is heel klein, wellicht dat we ze daarom niet hebben, thanx!

Edit: geweldig, ze hebben ze online, in alle maten! Ik voel een woestlelijke maar functionele aankoop aankomen!


Laatst aangepast door Supertalentje op ma 7 nov 2011 - 12:38; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 12:35

Kinderwagen maakt me ook echt niet uit hoe die eruit ziet en ik heb me zelfs niet verdiept in functionaliteiten. Ik heb gewoon de eerste de beste die mee aangeboden werd aangenomen smile. Ik weet wel dat het een Mutsy is, type: geen idee.

Verdere lelijke dingen die ik in huis heb: voedingsbeha's, mijn bevallingsoutfit en niet te vergeten onze aftandse, merkloze buggy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen? - Pagina 3 Empty Re: Welke kinderwagen, wat zijn de voor en nadelen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum