Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donderdagavond kletstopic!

+5
Lynn_
Sarah1985
Suus
Caroow
Blond
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 7:53

Auxo schreef:Goedenavond allemaal!

Mijn zusje is vandaag jarig. Vanmiddag is bijna heel de familie al geweest, nu zit er nog wat andere familie en straks komen wat vrienden van haar. Ik heb zo zitten eten van hapjes en ander lekkers vanmiddag dat ik er helemaal misselijk van ben, heel vervelend. Ben ook even naar boven 'gevlucht' om even lekker rust te hebben. Strakjes denk ik nog wel even beneden een kijkje nemen.

Ik vind verjaardagen hier thuis eigenlijk nooit echt leuk. Zelfs niet als het mijn eigen verjaardag is. Ben dan continue bezig met op de visite letten of ze nog voorzien zijn en zo niet dan schenk ik drinken in en dergelijke. Ben eigenlijk nooit aan het genieten op zo'n verjaardag. Heb ik dit alleen of hebben meer mensen dit?

Ik ben er altijd wel heel druk mee, maar ik vind het leuk om te doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:54

Fijne avond, dames!
Ik ga tv kijken met mn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:07

Aaaaaaaaah San Francisco en Marin en Bay Area op de televisie bij Ned3, Top 2000 a gogo. Over Otis Redding en Sitting on the Dock of the Bay. Jeetje jeetje jeetje, ik ben hyper. Sausalito!!! It's home!

Edit: En de ships sailing in waar hij over zingt, zijn dus niet schepen onder de Golden Gate ofzo, maar de ferries tussen Sausalito en Oakland. My beloved ferries. En het was al een van m'n favoriete nummers, nu helemaal. Zucht.


Laatst aangepast door Marin op do 30 dec 2010 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Laced do 30 dec 2010 - 8:08

Ooh, vakantie is niet goed voor me! Ik heb vanaf maandag elke dag geshopt. Vandaag even snel winkelcentrum ingedoken en voilà.. Ik kom thuis met 3 nieuwe jurkjes en nieuwe schoenen! Ben blij dat ik maandag weer mag gaan werken ;-).

Lig nu lekker op de bank. Komt er nog iets leuks op tv?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:10

Isa schreef:Dank je, Theedoosje! Very Happy

Asje! Ik hoop dat het je een beetje opvrolijkt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Merai do 30 dec 2010 - 8:27

Ik ga zo nog even met mijn vriend de stad in, gezellig de kroeg in met live muziek. Verder niet te laat naar bed want ik moet morgen om zeven uur werken. Gelukkig ben ik om twaalf uur klaar en dan 's avonds lekker spelletjesavond hier thuis haha, heerlijk!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:34

Marin schreef:He hoe werkt dat Brennus? Vindt ze dat niet ongelooflijk eng?

Ik ben aan 't koken. Nou ja..de saus is al klaar en de pasta kookt nog, dus kwam ik toch nog even hier kijken. Ik heb twee lepels aioli door de saus gedaan. Oeps. Gelukkig ben ik alleen. silent


Ik ben net met haar aan het fietsen geweest Very Happy Ik dacht ook dat ze het ontzettend eng zou vinden, maar ik had haar al even aan de mand laten wennen, en wat dingen met haar eigen geur er in gelegd. Na een tijdje ging ze er al in liggen slapen, dus ik vond het wel leuk om het nog even uit te testen. Dus, hupsakee het mandje aan het stuur en fietsen maar! Ik had een lekker fleece deken om haar heen gelegd, en daar zat ze mooi onder. Kopje boven de rand uit haha geniaal Very Happy. In het begin ging ze wel wat miauwen, maar daarna ging het prima. Ik ben blij dat ik het gekocht heb. Voor de zomer is het ideaal, niet alleen voor de kat maar ook voor boodschappen/picknickmand Very Happy Hij was maar 22 euro, dus dat viel wel mee.

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 HondfiesKL

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:36

Wat een grappig ding. Maar ik neem aan dat je dat alleen gebruikt als je haar moet vervoeren naar bijvoorbeeld de dierenarts of wanneer ie ergens gaat logeren. Want je doet 'm verder natuurlijk niet echt plezier met zo'n ritje. Of althans...dan is het gewoon vrij nutteloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Raindrop do 30 dec 2010 - 8:38

Leuke mand Brennuss Very Happy Fijn ook dat ze het niet eng vond.

Mijn kat moest gister naar die dierenarts en wilde absoluut niet in de reismand en verstopte zich telkens.
Maarja nu is ie weer druk aan het spelen haha maar wil hem toch wel laten wennen aan de reismand.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:40

Marin schreef:Wat een grappig ding. Maar ik neem aan dat je dat alleen gebruikt als je haar moet vervoeren naar bijvoorbeeld de dierenarts of wanneer ie ergens gaat logeren. Want je doet 'm verder natuurlijk niet echt plezier met zo'n ritje. Of althans...dan is het gewoon vrij nutteloos.
Maar dat is met een hond fietsen ook, nutteloos. Maar gaat het toch gewoon om de leuk? Ik denk niet dat het nou zo'n marteling voor een hond of kat is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:12

Storm schreef:
Marin schreef:Wat een grappig ding. Maar ik neem aan dat je dat alleen gebruikt als je haar moet vervoeren naar bijvoorbeeld de dierenarts of wanneer ie ergens gaat logeren. Want je doet 'm verder natuurlijk niet echt plezier met zo'n ritje. Of althans...dan is het gewoon vrij nutteloos.
Maar dat is met een hond fietsen ook, nutteloos. Maar gaat het toch gewoon om de leuk? Ik denk niet dat het nou zo'n marteling voor een hond of kat is.

Nou ja een hond laat je ook uit, een kat niet. Ik zou dat zelf niet echt snel met m'n kat doen, die kan je niet aan een lijntje meenemen ergens naar toe, een hond wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:18

Marin schreef:Wat een grappig ding. Maar ik neem aan dat je dat alleen gebruikt als je haar moet vervoeren naar bijvoorbeeld de dierenarts of wanneer ie ergens gaat logeren. Want je doet 'm verder natuurlijk niet echt plezier met zo'n ritje. Of althans...dan is het gewoon vrij nutteloos.

Klopt. We gaan morgen naar vrienden voor oud en nieuw, en ik wil haar niet alleen achter laten dus vandaar deze oplossing. Zo'n cat carrier achterop vertrouw ik niet helemaal. Mijn moeder haar kat is zo een keer van de pakje drager gevallen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:36

Caroow schreef:
Auxo schreef:Goedenavond allemaal!

Mijn zusje is vandaag jarig. Vanmiddag is bijna heel de familie al geweest, nu zit er nog wat andere familie en straks komen wat vrienden van haar. Ik heb zo zitten eten van hapjes en ander lekkers vanmiddag dat ik er helemaal misselijk van ben, heel vervelend. Ben ook even naar boven 'gevlucht' om even lekker rust te hebben. Strakjes denk ik nog wel even beneden een kijkje nemen.

Ik vind verjaardagen hier thuis eigenlijk nooit echt leuk. Zelfs niet als het mijn eigen verjaardag is. Ben dan continue bezig met op de visite letten of ze nog voorzien zijn en zo niet dan schenk ik drinken in en dergelijke. Ben eigenlijk nooit aan het genieten op zo'n verjaardag. Heb ik dit alleen of hebben meer mensen dit?

Ik ben er altijd wel heel druk mee, maar ik vind het leuk om te doen.

Oh ik vind dat echt niet leuk! Ben dan ook altijd bang dat de gasten iets tekort komen en zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:37

Ik heb vandaag het huis opgeruimd, kerstboom weg, en de andere kerstspullen. Het stond gezellig, maar wat een rust weer in huis! Heb net 'Blade' gekeken, wat een boutfilm. Maar 'moest' hem van mijn vriend kijken. Nu zit ik met een wijntje op de bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:38

_Chance schreef:Ik ga zo naar de Eetclub met de family. En daarna zie ik wel, wie weet nog eventjes een borrel in de stad doen.

Slechte, sleche film! Ben benieuwd hoe jij hem vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:38

Auxo schreef:
Caroow schreef:
Auxo schreef:Goedenavond allemaal!

Mijn zusje is vandaag jarig. Vanmiddag is bijna heel de familie al geweest, nu zit er nog wat andere familie en straks komen wat vrienden van haar. Ik heb zo zitten eten van hapjes en ander lekkers vanmiddag dat ik er helemaal misselijk van ben, heel vervelend. Ben ook even naar boven 'gevlucht' om even lekker rust te hebben. Strakjes denk ik nog wel even beneden een kijkje nemen.

Ik vind verjaardagen hier thuis eigenlijk nooit echt leuk. Zelfs niet als het mijn eigen verjaardag is. Ben dan continue bezig met op de visite letten of ze nog voorzien zijn en zo niet dan schenk ik drinken in en dergelijke. Ben eigenlijk nooit aan het genieten op zo'n verjaardag. Heb ik dit alleen of hebben meer mensen dit?

Ik ben er altijd wel heel druk mee, maar ik vind het leuk om te doen.

Oh ik vind dat echt niet leuk! Ben dan ook altijd bang dat de gasten iets tekort komen en zo.
Ik vind jouw avatar zo leuk I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:41

Leuk he I love you
Dacht na dat mooie mannen topic, ik wil een mooie man als avatar. Is volgens mij best goed gelukt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:42

Marin schreef:Aaaaaaaaah San Francisco en Marin en Bay Area op de televisie bij Ned3, Top 2000 a gogo. Over Otis Redding en Sitting on the Dock of the Bay. Jeetje jeetje jeetje, ik ben hyper. Sausalito!!! It's home!

Edit: En de ships sailing in waar hij over zingt, zijn dus niet schepen onder de Golden Gate ofzo, maar de ferries tussen Sausalito en Oakland. My beloved ferries. En het was al een van m'n favoriete nummers, nu helemaal. Zucht.

Otis Redding is sowieso goed, wat dacht je dan van deze, kippenvel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Inge do 30 dec 2010 - 11:46

Auxo schreef:Leuk he I love you
Dacht na dat mooie mannen topic, ik wil een mooie man als avatar. Is volgens mij best goed gelukt Wink

I love you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 22:49

Jen_ schreef:
_Chance schreef:Ik ga zo naar de Eetclub met de family. En daarna zie ik wel, wie weet nog eventjes een borrel in de stad doen.

Slechte, sleche film! Ben benieuwd hoe jij hem vond.

Matig. Boek was beter, maar goed, ik vind het boek meestal beter smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum