Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Donderdagavond kletstopic!

+5
Lynn_
Sarah1985
Suus
Caroow
Blond
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:30

Zo, een kletstopic!

Vriend zit Black Ops te spelen op de Wii (beide net nieuw Wink).. dus ik dan maar even forumen.
Dalijk even in bad.

Jullie nog plannen zo op de een-na-laatste avond van het jaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:31

Ik ga zo even de kroeg in. Niet te lang, want gisteren was ik pas 1 uur thuis.. Wil vanavond even goed slapen voor morgen, want dat gaat ook laat worden, of nouja heel vroeg. Standaard stap ik binnen als m`n ouders aan het ontbijt zitten Rolling Eyes

Anyway, vanavond naar de kroeg dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:33

Wat gezellig Donna!
Heb je vakantie? (Ohnee, volgens mij was jij degene die zich afvroeg of je de enige was die geen vakantie had toch..?)

Ik heb echt nog keiveel last van mn rug dus moet t rustig aan doen wil ik morgen naar de kroeg kunnen.

Tot hoe laat zijn bij jullie de kroegen open?? Edit: Morgen bedoel ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:35

Ik ben net naar de dierenwinkel geweest en heb daar een fietsmandje gekocht voor ons kat haha! Very Happy Ik ga straks proberen om een stukje met haar te fietsen. Hopelijk wend ze een beetje voor morgen avond als we naar vrienden gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:37

He hoe werkt dat Brennus? Vindt ze dat niet ongelooflijk eng?

Ik ben aan 't koken. Nou ja..de saus is al klaar en de pasta kookt nog, dus kwam ik toch nog even hier kijken. Ik heb twee lepels aioli door de saus gedaan. Oeps. Gelukkig ben ik alleen. silent


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 6:39

Ik ga zo naar de Eetclub met de family. En daarna zie ik wel, wie weet nog eventjes een borrel in de stad doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:50

PrinsesBo schreef:Wat gezellig Donna!
Heb je vakantie? (Ohnee, volgens mij was jij degene die zich afvroeg of je de enige was die geen vakantie had toch..?)

Ik heb echt nog keiveel last van mn rug dus moet t rustig aan doen wil ik morgen naar de kroeg kunnen.

Tot hoe laat zijn bij jullie de kroegen open?? Edit: Morgen bedoel ik
Nee geen vakantie idd, maar kan best met een kater op het werk zitten, het is toch rustig..

Bij ons zijn er geen kroegen open.. In de sporthal is een groot feest waar iedereen heen gaat en dat is tot half 6, dan gaan de lichten aan.. Bij jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Caroow do 30 dec 2010 - 6:51

Ik ben net klaar met de afwas en ga zo even de rommel hier in huis opruimen. Dan stofzuigen en nog even wat poetsen. Niet echt een boeiende avond dus Rolling Eyes
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:56

Er komen heel veel leuke films op tv!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:57

Ik heb vanochtend heerlijk paardgereden. Mijn schoonmoeder was ook in onze bak aan het rijden, dus dat was wel even leuk Very Happy en 's middags met diezelfde schoonmoeder naar een ruitersportzaak geweest om wat dingen te halen. Die dingen ben ik nu even aan het ordenen en ik ben op de pc wat kleine werk-dingetjes aan het opzoeken.

Vanavond nieuw spelletje op de ds spelen en wat voor de tv hangen met vriendlief.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Suus do 30 dec 2010 - 6:57

Ik heb net even geschaatst en ga zo bij een vriendin eten. Gelukkig woont ze hier om de hoek, want het is te glad om te fietsen hier Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:05

Bij ons gaat de kroeg pas om 8 uur dicht..
Maar ik vrees dat ik dan allang in mn bedje lig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 7:11

Gaat de kroeg pas zo laat bij jullie dicht :shock:
Bij ons uiterlijk 4 uur.. (en dan kan je tot ongeveer kwart over 4 blijven hangen voordat je eruit wordt geveegd).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:12

Morgen gaat bij ons alles om 08:00 uur dicht, normaal gesproken in het weekend om 07:00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 7:16

Oh met O&N zal het bij mij ook wel langer open blijven, maar dan nog, 8.00 uur! Ik denk met O&N tot 5.30 ofzo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:23

Goedenavond,

Eigenlijk mag ik wel blij zijn dat ik volgende week weer aan het werk mag, want ik doe niets anders dan forummen. Embarassed Deze week is alles behalve productief geweest. Mad

Zometeen ga ik eerst die vervelende kloten BH uitdoen, want dat zit nergens na. En vervolgens verruil ik de rest van mijn kleding voor mijn mannenpyjama en olifantensloffen. Heerlijk oncharmant op de bank zitten wezen. Suspect

Morgen O&N. Alle kroegen zijn dicht. Van de gemeente mag alleen één discotheek zijn deuren openen en daar ben ik tien jaar geleden één keer geweest met O&N en dat doen we dus echt niet weer. Er zijn te weinig nooduitgangen, teveel mensen en als er iets gebeurd, dan ben je echt de sjaak.

(Ik ben in een baggerhumeur haha. Ik merk het zelf aan mijn geklaag en manier van schrijven. Embarassed Excuses voor het ongemak Wink)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Sarah1985 do 30 dec 2010 - 7:28

goede avond, ik heb vandaag gewerkt. Ben kapot heb heel erg buikpijn. Hopelijk is het morgen over.

Morgen gaan we met een groep carbid schieten en savonds bij iemand thuis zitten vuurkorf buiten. En dan voor 2 uur na de sporthal daar is een groot feest wat tot 8uur duurt. Maar zo lang zullen wij niet blijven.

O leuke nieuws van vandaag mijn vader mag weer autorijden. Hij mocht na zijn herseninfarct niet meer autorijden, En was begin dec gekeurd en nu mag die weer rijden. Hij was zo blij als een klein kind, Zo mooi om te zien
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:31

@Isa ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om hoe jij het allemaal schrijft...sorry Wink

Vervelend is dat je een rothumeur hebt. Stom zeg dat er maar 1 discotheek open is met zo'n slechte nooduitgangen. Slim dat je daar op gelet hebt. Stel je voor zeg.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:35

Theedoosje schreef:@Isa ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om hoe jij het allemaal schrijft...sorry Wink

Vervelend is dat je een rothumeur hebt. Stom zeg dat er maar 1 discotheek open is met zo'n slechte nooduitgangen. Slim dat je daar op gelet hebt. Stel je voor zeg.


Haha, dan vermaak ik ook nog iemand. Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Lynn_ do 30 dec 2010 - 7:35

Zo, ik heb me ook aangemeld op het nieuwe forum. Goede avond allemaal :-). Ik ben vanavond nog een beetje voor school bezig maar probeer zo snel mogelijk onder een dekentje op de bank te gaan liggen! Heerlijk. Straks vriend nog ophalen op zijn 'kerstborrel' van het werk. Zal wel genoeg biertjes genuttigd hebben! Morgen eerst lekker uitslapen want we gaan weer een lange nacht tegemoet....
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:43

Isa schreef:
Theedoosje schreef:@Isa ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om hoe jij het allemaal schrijft...sorry Wink

Vervelend is dat je een rothumeur hebt. Stom zeg dat er maar 1 discotheek open is met zo'n slechte nooduitgangen. Slim dat je daar op gelet hebt. Stel je voor zeg.


Haha, dan vermaak ik ook nog iemand. Very Happy


Gelukkig jij lacht nu ook :P En ja je vermaakt mij Very Happy (wat klinkt dat fout )


Laatst aangepast door Theedoosje op do 30 dec 2010 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:43

Goedenavond allemaal!

Mijn zusje is vandaag jarig. Vanmiddag is bijna heel de familie al geweest, nu zit er nog wat andere familie en straks komen wat vrienden van haar. Ik heb zo zitten eten van hapjes en ander lekkers vanmiddag dat ik er helemaal misselijk van ben, heel vervelend. Ben ook even naar boven 'gevlucht' om even lekker rust te hebben. Strakjes denk ik nog wel even beneden een kijkje nemen.

Ik vind verjaardagen hier thuis eigenlijk nooit echt leuk. Zelfs niet als het mijn eigen verjaardag is. Ben dan continue bezig met op de visite letten of ze nog voorzien zijn en zo niet dan schenk ik drinken in en dergelijke. Ben eigenlijk nooit aan het genieten op zo'n verjaardag. Heb ik dit alleen of hebben meer mensen dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:47

Theedoosje schreef:
Isa schreef:
Theedoosje schreef:@Isa ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om hoe jij het allemaal schrijft...sorry Wink

Vervelend is dat je een rothumeur hebt. Stom zeg dat er maar 1 discotheek open is met zo'n slechte nooduitgangen. Slim dat je daar op gelet hebt. Stel je voor zeg.


Haha, dan vermaak ik ook nog iemand. Very Happy


Gelukkig jij lacht nu ook :P En ja je vermaakt mij Very Happy (wat klinkt dat fout )

Och, ik weet niet wat jij voor dirty mind hebt, maar ik zie er niets fouts in hoor. Wink :P

En ik lach ook wel, maar ergens onderhuids sluimerd er iets. Zo'n gevoel waarbij er maar één ding hoeft te gebeuren of de hel breekt los. Maar beter vandaag dan morgen! :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:49

Isa schreef:
Theedoosje schreef:
Isa schreef:
Theedoosje schreef:@Isa ik moet eigenlijk wel een beetje lachen om hoe jij het allemaal schrijft...sorry Wink

Vervelend is dat je een rothumeur hebt. Stom zeg dat er maar 1 discotheek open is met zo'n slechte nooduitgangen. Slim dat je daar op gelet hebt. Stel je voor zeg.


Haha, dan vermaak ik ook nog iemand. Very Happy


Gelukkig jij lacht nu ook :P En ja je vermaakt mij Very Happy (wat klinkt dat fout )

Och, ik weet niet wat jij voor dirty mind hebt, maar ik zie er niets fouts in hoor. Wink :P

En ik lach ook wel, maar ergens onderhuids sluimerd er iets. Zo'n gevoel waarbij er maar één ding hoeft te gebeuren of de hel breekt los. Maar beter vandaag dan morgen! :-)

hahaha :P

Maarre ff een dikke knuff hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 7:50

Dank je, Theedoosje! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Donderdagavond kletstopic! Empty Re: Donderdagavond kletstopic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum