Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rijles/rijbewijs vragenlijstje

+34
ekiaam87
lyke
Guus
Qiara
Sterre
NoorA
Zininzon
Toet
Joli86
Rouxxxe
Monte
Lady4
Thunder
Tinkie
mickey
Roxi3
Bloempje86
Zwerver
Melis1985
TukTuk
Roslin
Effie_O
Roxy89
Highway
Angela_1986
Blond
silly-one
Fayebella
Zora
Zonnetje
Sjaantje
mzcharlotte
Caroow
Bliss
38 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 9:54

Mijn school heeft niet een erg hoog slagingspercentages, maar zo zie ik er wel veel meer. Er staat bij het eerste getal >200. Betekent dat dat het een grote rijschool is? Bij andere zie ik 10 of 40 staan ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Monte do 30 dec 2010 - 10:04

Marin schreef:Mijn school heeft niet een erg hoog slagingspercentages, maar zo zie ik er wel veel meer. Er staat bij het eerste getal >200. Betekent dat dat het een grote rijschool is? Bij andere zie ik 10 of 40 staan ofzo.

Ja dan zijn er gemiddeld zo veel mensen die bij de rijschool lessen en afrijden. Ik zou voor een rijschool van 150 tot 200 en meer uitgaan van een percentage van 50% en hoger. Als je een kleinere rijschool hebt zou ik er een nemen met een hoger percentage(dan zijn er vaak een betere instructeuren)

Ik zat zelf te twijfelen tussen een grote, maar bekende. Toen ik zag dat deze een % van ''maar'' 50% had ben ik verder gaan kijken. Nu heb ik er een gevonden waar gemiddeld 50 mensen rijden en zeer ervaren en deskundige instructeurs zitten. Het % is dan ook 80%. De prijs is iets hoger dan normaal, maar als het in 1 keer doet ben je net zo veel kwijt als meerdere keren bij de goedkopere.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:11

Dank je voor de informatie, Monte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Joli86 do 30 dec 2010 - 10:14

Auto

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
Op mijn 18de verjaardag
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
1ste x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Veel auto lenen, na 4 maanden eigen auto gekocht
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Precies 8 maanden


Motor:

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
23 jaar
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
2de x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Meteen een motor gekocht
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?[/b][/b]
Pff veel te lang, denk iets van 16 maanden
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:18

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Mijn ouders hadden het geregeld, ik heb een pakket gehad met 30 lessen en in totaal hadden ze 3 herexamens afgekocht, met tussen ieder examen 5 lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? 1 les wel, tijdens de andere was ik op vakantie, ik vond het niet echt veel toevoegen.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ik ben de 3e x pas geslaagd...
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik kon eerst de auto van mijn ouders meenemen indien nodig, nu heb ik zelf een auto en rij dus wel regelmatig.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik ben begonnen in Juni, en heb vervolgens in Maart mijn rijbewijs gehaald. In totaal 2 maanden niet gelest ivm 1 maand vakantie van mijn instructeur, en een paar weken ivm wachten op rijexamen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Toet do 30 dec 2010 - 10:23

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? zoveel theorie lessen als je wilt, theorie examen, 25 rijlessen, TTT, rijexamen.. voor €1450 euro geloof ik. Ik heb nog ongeveer 8 lessen bijgekocht voor 42 euro per stuk.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Ja, ik heb daar wel iets aan gehad.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja.
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik had al een auto voor dat ik m'n rijbewijs had.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 4 dec. begonnen 1 april geslaagd. Bijna 4 maanden dus.


Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Zininzon do 30 dec 2010 - 10:28

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 18 + 1 dag
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? ja en ja
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? theorie in 1 x geslaagd, praktijk in 2 x
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? ik heb niet meteen een auto gekocht, omdat ik die niet nodig had. Als ik eens in de zoveel tijd de auto nodig had, kon ik die van mijn moeder mee. Ik had 3 jaar mijn rijbewijs toen ik een auto kocht.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Een jaar (ik zat (helaas) bij een rijschool waar ik maar 1 les per week kon krijgen).


Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:31

Oke hier komtie dan....

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 21
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik kocht losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Heb ik niet gehad, vind ik ook niet nodig als je zelf wat discipline op kunt brengen om zelf de theorie te bestuderen.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Uhmm... in 8 keer Embarassed heb echt een trauma over gehouden aan rijexamens Neutral De lessen gingen super, zoals mijn instructeur zei en ik zelf ook vond, maar zodra ik op examen moest sloeg ik iedere keer helemaal dicht, werd extreem zenuwachtig, vergat van alles, reed niet veilig etc. Heb veel tranen gelaten toen Rolling Eyes
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik heb binnen een week een autotje gekocht en rijd nu dagelijks naar mijn werk en prive. Heeeeerlijk die vrijheid van een eigen auto Laughing
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ongeveer 12 maanden . Dit kwam doordat ik soms erg lang moes wachten tot ik weer overnieuw op examen mocht ( het langste was 7 weken wachten).

Maar alles heeft het me bijna een dikke 5000 euro gekost Sad ... Terwijl ik nu goed rijd ( al zeg ik het zelf Wink ), nooit ongelukken, boetes of wat dan ook heb gehad. Ik snap dus helemaal niet dat ik pas na 8 keer ben geslaagd.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:39

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 22, bijna 23
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? 38 lessen incl 1x praktijk en EV geloof ik. Nu inmiddels 8 lessen over mn pakket heen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik ben voor theorie in 1x geslaagd terwijl ik op het laatste moment geen boeken bleek te hebben, lang verhaal maar ik heb er uiteindelijk twee dagen voor geleerd waarin de kinderen thuis waren en mn vriend in het buitenland. Dus veel geluk gehad
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Nee, ik hoop de derde keer. Ben nu dus twee keer gezakt
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Ik ga iig geen eigen auto kopen, maar we hebben wel een auto. En auto van mn ouders kan ik gebruiken
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Als ik voor de 3e x opga 6 maanden precies, dus ik hoop dat het daarbij blijft haha.


rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Guyinalittlecar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:43

Ja of ze laten je gewoon langer lessen. Mijn 1e rijschool had zo'n hoog percentage, maar liet mensen tot in den treure lessen. Ja, zo kan iedereen een hoog slagingspercentage krijgen natuurlijk Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:47

Liva schreef:Ja of ze laten je gewoon langer lessen. Mijn 1e rijschool had zo'n hoog percentage, maar liet mensen tot in den treure lessen. Ja, zo kan iedereen een hoog slagingspercentage krijgen natuurlijk Wink.

ja dat zei mijn instructeur idd ook, veel scholen van wie hij wist dat ze zo'n hoog percentage hebben laten mensen "standaard" pas na 60 lessen opgaan voor de eerste keer. Terwijl lang niet iedereen dat nodig heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  NoorA do 30 dec 2010 - 11:26



Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
18

Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Losse lessen

Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee

Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Ja

Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Nee, niet direct.

Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Ongeveer een half jaar. 26 lessen


NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Sterre do 30 dec 2010 - 11:31



Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 23
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Losse lessen geloof ik
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, je kan veel zelf leren en oefenen met proefexamens
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? Ja
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Nog steeds niet vaak, tot mijn spijt. Terwijl mijn vriend een auto heeft, dus het ligt volledig aan mij.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Ik geloof dat ik zo'n 35 lessen heb gehad en ik leste zo'n 1 a 2 keer per week. Ruim een half jaar geloof ik.



Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Qiara do 30 dec 2010 - 13:08

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 21
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? Ik kocht losse lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? Nee, ik heb geen theorie lessen gevolgd, ik heb de theorie zelf geleerd.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? In een keer (zowel theorie als praktijk, wel 53 lessen gehad)
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? Mijn ouders hebben beide een auto en ik leen af en toe de auto of ik rijd als ik met mijn ouders wegga.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? Iets van een jaar? Ik weet het niet exact meer.


rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Guyinalittlecar
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 20:36

Liva schreef:Ja of ze laten je gewoon langer lessen. Mijn 1e rijschool had zo'n hoog percentage, maar liet mensen tot in den treure lessen. Ja, zo kan iedereen een hoog slagingspercentage krijgen natuurlijk Wink.

Helaas zijn er idd veel rijscholen die zo iets flikken.. Maar niet allemaal! Ik heb volgens mij echt geluk gehad.. Mijn rijschool had een slagingspercentage van 85% geloof ik, en ook meer dan 200 mensen die examen hadden afgelegd. Ik was er eerst zelf ook bang voor dat ze dan mensen aan het lijntje zouden houden, maar het was juist andersom. Ik had enorme faalangst, en al vrij snel werd mijn examendatum vast gelegd (Ik leste net een maand, en zou 2 maanden later moeten afrijden. Naarmate die datum dichterbij kwam begon ik te twijfelen, en heb dat met mijn rijinstructeur overlegd.. Ik wilde misschien de datum laten uitstellen, maar hij heeft uiteindelijk gezegd "nee, dat doen we niet, je kan het gewoon!" . Was ook mede omdat het in de winter was, en dus pas 2 maanden later plek zou zijn (Er werden in die tijd heel veel examens geschrapt vanwege de gladheid), en ze niet veel later na mijn originele afrij datum een nieuwe auto zouden krijgen, en dan moet je dus helemaal wennen.
Uiteindelijk op mijn eigen verzoek in de week voor mijn examen iedere dag nog een uurtje gelest, ondanks dat hij zei dat het niet nodig was,en met 37 uur lessen afgereden, dit had achteraf gezien een les of 4 of 5 minder kunnen zijn, maar ik vond het zelf prettig om iedere dag nog even te rijden om het gevoel een beetje vast te kunnen houden voor mijn examen.

Maarja mijn beste vriendin daarin tegen, die had al een tijd gelest, was toen gezakt. Is uiteindelijk een jaar later ofzo bij een nieuwe rijschool gaan lessen, die man zei eerst "ohh lesje of 8 moet wel voldoende zijn!" , toen besloot ze daar te lessen.. En vervolgens ging hij haar aan het lijntje houden.. Het heeft haar zeker nog wel 15 tot 20 uur gekost, voordat ze op mocht.. Hij zei ook telkens "jaaa als ik vandaag beslis je op te laten gaan, kan je morgen al terecht! Dus nu alvast een datum plannen is niet nodig" uiteindelijk heeft ze toch echt door geduwd dat ze een datum vast wilde leggen, toen moest ze nog 3 weken wachten omdat het vol zat..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 20:38

Marin schreef:Mijn school heeft niet een erg hoog slagingspercentages, maar zo zie ik er wel veel meer. Er staat bij het eerste getal >200. Betekent dat dat het een grote rijschool is? Bij andere zie ik 10 of 40 staan ofzo.

Hoe heet de rijschool? Dan zal ik het even opzoeken voor je:) Als hij idd tussen de 10 en 40 procent zit is dat niet veel..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 20:39

Arden schreef:
Liva schreef:Ja of ze laten je gewoon langer lessen. Mijn 1e rijschool had zo'n hoog percentage, maar liet mensen tot in den treure lessen. Ja, zo kan iedereen een hoog slagingspercentage krijgen natuurlijk Wink.

ja dat zei mijn instructeur idd ook, veel scholen van wie hij wist dat ze zo'n hoog percentage hebben laten mensen "standaard" pas na 60 lessen opgaan voor de eerste keer. Terwijl lang niet iedereen dat nodig heeft.

Ja maar wat ik niet snap.. Dat je zelf dan niet aan de bel trekt.. Dat mensen dus niet zelf al na 20 of 30 lessen zeggen "ok ik wil op gaan"..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 20:40

Marin schreef:Ik ga in het nieuwe jaar beginnen met rijlessen en ben er best wel zenuwachtig over. Maar heb er ook veel zin in. Nog meer vrijheid!

Zouden degene die hun rijbewijs hebben dit lijstje in willen vullen?

Hoe oud was je toen je ging rijlessen?
Twee dagen 18
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen?
Er was een aanbieding voor de eerste tien lessen ivm. 35-jarig bestaan. Daarna losse lessen.
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad?
Nee, nooit overwogen. Ik had hem in 1x.
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan?
Ja, ongeveer 110 klokuren gelest, soms wel 6 uur in de week. Wel in 1x geslaagd uiteindelijk
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak?
Ik kon de auto van mijn vriend lenen en van mijn moeder. Inmiddels rij ik bijna dagelijks.
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken?
Half jaar.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 20:55

AngelNyn schreef:
Marin schreef:Mijn school heeft niet een erg hoog slagingspercentages, maar zo zie ik er wel veel meer. Er staat bij het eerste getal >200. Betekent dat dat het een grote rijschool is? Bij andere zie ik 10 of 40 staan ofzo.

Hoe heet de rijschool? Dan zal ik het even opzoeken voor je:) Als hij idd tussen de 10 en 40 procent zit is dat niet veel..

Dat zeg ik liever niet omdat ik er echt op de hoek woon, maar het is rond de 40% ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 21:12

Marin schreef:
AngelNyn schreef:
Marin schreef:Mijn school heeft niet een erg hoog slagingspercentages, maar zo zie ik er wel veel meer. Er staat bij het eerste getal >200. Betekent dat dat het een grote rijschool is? Bij andere zie ik 10 of 40 staan ofzo.

Hoe heet de rijschool? Dan zal ik het even opzoeken voor je:) Als hij idd tussen de 10 en 40 procent zit is dat niet veel..

Dat zeg ik liever niet omdat ik er echt op de hoek woon, maar het is rond de 40% ja.
Ok dat kan ik begrijpen idd smile Maar het is iig zo, het eerste cijfer staat voor het aantal mensen die af hebben gereden in een jaar geloof ik, het 2de cijfer (is vaak een dubbel cijfer, dus 10-40% bijv) staat voor het percentage geslaagden bij de eerste keer afrijden, en het laatste (dubbele)cijfer staat voor het aantal mensen die bij de 2de keer slagen.

Overigs is je rijschool wel goedkoop, hoeveel vragen ze voor een gewoon losse les? En zijn het lessen van een uur of van 50 minuten? Want daar zit een groot verschil in natuurlijk. 50 minuten is echt zo kort, dan zou ik sowieso wel dubbele lessen nemen. Heb je ook met je rijschool overlegd of je meerdere uren per week kan lessen? Ik lesde vaak 2x per week, 1,5 of 2 uur per keer. Ik betaalde 42,50 geloof ik voor 1 uur lessen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:15

Het zijn bij mijn weten lessen van 60 minuten. Dat had ik wel gevraagd toen ik wat informatie ging vragen. De losse lessen zijn 32 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Guus do 30 dec 2010 - 21:24

Marin, ik weet niet of je al vast ligt enzo... heb eigenlijk de rest van het topic niet gelezen dus misschien slaat mijn reactie nu als een jeweetwel op een slagroomtaart...

Maar ik kan Philippo heel erg aanraden! Ik heb 24 uur les gehad en ben in een keer geslaagd, ik wist vantevoren dat ik zo weinig tijd had omdat ik naar Curacao zou gaan dus ik kreeg een 'speciale instructeur voor spoedgevallen' geen cent extra voor hoeven betalen maar het werkte echt!

Mijn vriend is tot twee keer toe gezakt bij een andere rijschool en als ik heb gezien hoe het daar ging heb ik hem aangeraden om naar Philippo te gaan. Daar heeft hij nog een paar keer les gehad waarin ze er achter kwamen dat dingen hem gewoon niet aangeleerd waren en de keer daarna slaagde hij!

Twee huisgenootjes van me zijn daar ook in een keer geslaagd (vandaar dat ik er toen naartoe ben gegaan)

Hij is wel wat duurder... maar ik denk dat ie dat ook wel waard is!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  TukTuk do 30 dec 2010 - 21:29

Goochempie schreef:Marin, ik weet niet of je al vast ligt enzo... heb eigenlijk de rest van het topic niet gelezen dus misschien slaat mijn reactie nu als een jeweetwel op een slagroomtaart...

Maar ik kan Philippo heel erg aanraden! Ik heb 24 uur les gehad en ben in een keer geslaagd, ik wist vantevoren dat ik zo weinig tijd had omdat ik naar Curacao zou gaan dus ik kreeg een 'speciale instructeur voor spoedgevallen' geen cent extra voor hoeven betalen maar het werkte echt!

Mijn vriend is tot twee keer toe gezakt bij een andere rijschool en als ik heb gezien hoe het daar ging heb ik hem aangeraden om naar Philippo te gaan. Daar heeft hij nog een paar keer les gehad waarin ze er achter kwamen dat dingen hem gewoon niet aangeleerd waren en de keer daarna slaagde hij!

Twee huisgenootjes van me zijn daar ook in een keer geslaagd (vandaar dat ik er toen naartoe ben gegaan)

Hij is wel wat duurder... maar ik denk dat ie dat ook wel waard is!

Ja maar je kan beter 10 euro per les meer betalen, en de helft minder lessen nodig hebben, denk ik dan.. Ik had dat met mijn rijschool is, 1 van de duurste in mijn omgeving, maar het was het zeker waard idd!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Guus do 30 dec 2010 - 21:35

indeed!

en deze is niet eens de duurste van Den Haag, maar ik lees nu op google wel de best geteste.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  lyke do 30 dec 2010 - 21:35

Hoe oud was je toen je ging rijlessen? 20
Wat voor soort pakket had je of kocht je losse lessen? eerst losse lessen en daarna een pakket en toen nog losse lessen
Heb je ook theorie lessen gevolgd, en heb je daar wat aan gehad? nee
Ben je in 1 keer geslaagd? Zo nee, hoe veel dan? nee 4e keer pas Sad
Had je daarna direct uitzicht op een auto, of rij je nog steeds niet vaak? ja af en toe in de auto van mijn vriend
Hoe lang heb je uiteindelijk les gehad, dus uitgedrukt in maanden/weken? 2 jaren
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

rijbewijs - Rijles/rijbewijs vragenlijstje - Pagina 3 Empty Re: Rijles/rijbewijs vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum