kun je onbewust je ongesteldheid uitstellen?
+9
Jasmine
Makamba
Muppetje
**_pearl_**
loesje
Le Chat Noir
joyce0606
Susan
MADDIE
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
kun je onbewust je ongesteldheid uitstellen?
Hallo meiden,
Ik ben een jaar of anderhalf geleden ook bezig geweest voor een kindje en toen ik gestopt was met de pil werd mijn cyclus steeds langer. Ik heb meerdere keren getest, maar elke keer weer die teleurstelling van de negatieve test. Mijn langste cyclus was toen 39 dagen.
Nu ben ik toen gestopt met proberen en pakken we het nu rustig aan weer op. Maar ik had in die tussentijd een redelijk regelmatige cyclus van dan weer 29 dan weer 30/31/32. Maar nu zit ik dus op 40 dagen en durf gewoon niet te testen, bang voor die teleurstelling.
Ik heb het ook wel erg druk op het werk. Dus ben bang dat mijn ongesteldheid die uit blijft aan alles ligt behalve aan een zwangerschap en dat het komt, omdat ik gewoon wel graag zwanger zou willen zijn.
Ik ben een jaar of anderhalf geleden ook bezig geweest voor een kindje en toen ik gestopt was met de pil werd mijn cyclus steeds langer. Ik heb meerdere keren getest, maar elke keer weer die teleurstelling van de negatieve test. Mijn langste cyclus was toen 39 dagen.
Nu ben ik toen gestopt met proberen en pakken we het nu rustig aan weer op. Maar ik had in die tussentijd een redelijk regelmatige cyclus van dan weer 29 dan weer 30/31/32. Maar nu zit ik dus op 40 dagen en durf gewoon niet te testen, bang voor die teleurstelling.
Ik heb het ook wel erg druk op het werk. Dus ben bang dat mijn ongesteldheid die uit blijft aan alles ligt behalve aan een zwangerschap en dat het komt, omdat ik gewoon wel graag zwanger zou willen zijn.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Re: kun je onbewust je ongesteldheid uitstellen?
Ik geloof daar nooit zo in. Net als dat je een zwangerschap kunt tegenhouden omdat je te graag wil. Iedereen die bewust bezig is met zwanger raken wil toch heel graag? Dat lijkt mij geen invloed hebben op je menstruatiecyclus. Het kan wel zo zijn dat je om de een of andere reden gewoon een langere cyclus hebt, maar daar kom je alleen maar achter als je test.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja.. ik heb de test al in huis hoor. Moet maar even moed gaan verzamelen misschien... Was sowieso van plan om zondag te gaan testen!! Blijft wel spannend op deze manier!!
MADDIE- Prater
Ik ben het met Susan eens.
Maar even een ander (nieuwsgierig) vraagje ; was jij niet degene die bezig is geweest voor een kindje maar gestopt is omdat het na een lange relatie uitging met haar vriend? Of is dat iemand anders, je hoeft er natuurlijk geen antwoord op te geven!
Maar even een ander (nieuwsgierig) vraagje ; was jij niet degene die bezig is geweest voor een kindje maar gestopt is omdat het na een lange relatie uitging met haar vriend? Of is dat iemand anders, je hoeft er natuurlijk geen antwoord op te geven!
Gast- Gast
testen! ik ben nieuwsgierig!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Dat klopt inderdaad!
MADDIE- Prater
Ik denk wel dat het kan....
Ik heb het zelf vroeger een keer gehad met een exvriendje, ik zat zo in de rats dat ik zwanger zou kunnen zijn en toen was ik ineens ook 4 of 5 dagen overtijd. Later nog een keer met mijn huidige man toen we nog maar kort samen waren, was ik ook 5 dagen overtijd (achteraf hadden wij ons niet echt druk hoeven maken )
Ook in drukke tijd kan het bij mij wel eens langer duren.
Succes met testen!
Ik heb het zelf vroeger een keer gehad met een exvriendje, ik zat zo in de rats dat ik zwanger zou kunnen zijn en toen was ik ineens ook 4 of 5 dagen overtijd. Later nog een keer met mijn huidige man toen we nog maar kort samen waren, was ik ook 5 dagen overtijd (achteraf hadden wij ons niet echt druk hoeven maken )
Ook in drukke tijd kan het bij mij wel eens langer duren.
Succes met testen!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
ja het kan zeker als ik gespannen ben dan komt mijn menstruatie later als dat ik gewoon ontspannen ben.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
ik weet niet of het kan ...
maar dit maakt je ook ongerust omdat je nu niet weet of je menstruatie uitblijft of dat je zwanger bent .
dus ik zeg testen meid
en ik ga heel hard voor je duimen ( ook al heb je er niks aan haha )
maar dit maakt je ook ongerust omdat je nu niet weet of je menstruatie uitblijft of dat je zwanger bent .
dus ik zeg testen meid
en ik ga heel hard voor je duimen ( ook al heb je er niks aan haha )
**_pearl_**- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10
Ik geloof er ook niet zo in... Ik zou testen.
Compleet offtopic, LCN, ik vind je onderschrift erg mooi
Compleet offtopic, LCN, ik vind je onderschrift erg mooi
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dankje Muppetje, kwam t tegen in een boek laatst en vond het echt zo toepasselijk voor mijn situatie!
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Dankje Muppetje, kwam t tegen in een boek laatst en vond het echt zo toepasselijk voor mijn situatie!
Nou inderdaad
Hoe is het inmiddels met je?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik zou wel testen! Je kan het maar beter weten dan dat je cyclus langer duurt en je er steeds meer van overtuigd bent/raakt dat je toch zwanger bent. Lijkt mij dat de teleurstelling dan nóg groter is. Sterkte en succes. Hopelijk is de test positief.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Makamba schreef:Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik zou wel testen! Je kan het maar beter weten dan dat je cyclus langer duurt en je er steeds meer van overtuigd bent/raakt dat je toch zwanger bent. Lijkt mij dat de teleurstelling dan nóg groter is. Sterkte en succes. Hopelijk is de test positief.
+1
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Inderdaad testen..
Want ja, bij sommige mensen werkt stress niet bevorderlijk voor hun cyclus..
Want ja, bij sommige mensen werkt stress niet bevorderlijk voor hun cyclus..
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
owja....deze maand is daar naar mijn idee bewijs van. Ik word normaliter dinsdag op woensdagnacht ongesteld, maar donderdagavond was er nog niets te bekennen. Vrijdag is het op gang gekomen. Zit laatste tijd niet echt lekker in mn vel, en denk echt dat dat de reden is van de verlate menstruatie.
Laatst aangepast door Flower_L op vr 4 nov 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik las laatst wel in een tijdschrift dat het mogelijk is de bevalling enigszins aan te sturen. Dat bleek bijvoorbeeld uit het feit dat op Halloween in de USA veel minder geboortes plaats vonden dan op omringende dagen. Op valentijnsdag was het dan weer meer.
Ik denk ook dat je menstruatie door stress weer verlaat kan worden. Binnen het hormoonsysteem hangt er toch van alles samen: LH, FSH, oestrogeen etcetera. Stresshormoon zal er ongetwijfeld ook invloed op hebben.
Ik denk ook dat je menstruatie door stress weer verlaat kan worden. Binnen het hormoonsysteem hangt er toch van alles samen: LH, FSH, oestrogeen etcetera. Stresshormoon zal er ongetwijfeld ook invloed op hebben.
Gast- Gast
Ik geloof juist echt wel dat dat kan. Ik dacht toen ik 19 was ofzo ook een keer dat ik zwanger was, en ben toen ruim 20 11 dagen overtijd geweest van de stres, eindelijk de moed verzameld te testen, was niet zwanger, en de volgende dag werd ik ongesteld.
Gast- Gast
Wisselende meningen hier!! Als ik morgen niet ongesteld ben geworden ga ik testen met ochtendurine. Ik heb alleen afgelopen week een klein beetje stress gehad. Dus die week dat ik het moest worden niet echt.
Als ik getest heb en het is negatief zal ik daarna wel snel ongesteld worden.
Als ik getest heb en het is negatief zal ik daarna wel snel ongesteld worden.
MADDIE- Prater
Ik werd dan inderdaad altijd de volgende dag na een negatieve test ongesteld.
Maarja je zou natuurlijk wel zwanger kunnen zijn . Spannend!
Maarja je zou natuurlijk wel zwanger kunnen zijn . Spannend!
Le Chat Noir- Prater
Twellie schreef:Ik las laatst wel in een tijdschrift dat het mogelijk is de bevalling enigszins aan te sturen. Dat bleek bijvoorbeeld uit het feit dat op Halloween in de USA veel minder geboortes plaats vonden dan op omringende dagen. Op valentijnsdag was het dan weer meer.
Cortison onderdrukt? Zou best kunnen.
Gewoon even testen TO
Gast- Gast
Ja, dat ga ik morgen dan maar doen he En dan maandag ongesteld worden zeker Hoop natuurlijk van niet he!!
MADDIE- Prater
Ik vind het zo spannend voor je, Maddie!
Ben je weer terug samen met je ex en zijn jullie er bewust mee bezig, of niet?
Nogmaals, als het te nieuwsgierig is niet antwoorden hoor!
Nogmaals, als het te nieuwsgierig is niet antwoorden hoor!
Gast- Gast
[quote="Parels"]Ik vind het zo spannend voor je, Maddie!
Nogmaals, als het te nieuwsgierig is niet antwoorden hoor! [/quote
Ben terug bij mijn ex en we zijn begonnen met gewoon de condooms weglaten. Zo van we zien wel wat er gebeurd. Maar ben niet zo goed in dat afwachten
Nogmaals, als het te nieuwsgierig is niet antwoorden hoor! [/quote
Ben terug bij mijn ex en we zijn begonnen met gewoon de condooms weglaten. Zo van we zien wel wat er gebeurd. Maar ben niet zo goed in dat afwachten
MADDIE- Prater
Heb getest. Ben niet zwanger alleen wel 10 dagen overtijd!:-s
MADDIE- Prater
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Uitstellen, uitstellen, uitstellen. Iemand tips?
» BMR prik (14mndn) uitstellen?
» Vaccineren uitstellen?
» Uitstellen of toch gaan proberen?
» Menstruatie uitstellen
» BMR prik (14mndn) uitstellen?
» Vaccineren uitstellen?
» Uitstellen of toch gaan proberen?
» Menstruatie uitstellen
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: