even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
+26
marjoleinnn
RYW
Janelie
PluDan
Leine
Sweety
Toet
SuperGrover
*Noosa
Caro
Lady4
Kerel
Monte
FireButterfly
TGR
CCC
Blond
Silver
Jasmine
Happy
Makamba
Pussycat
Jeanette
Raindrop
Rush
Calimero
30 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: even jullie mening nodig !!! ( zoenen )
Calimero schreef:30 hahaLeine schreef:Tuurlijk niet! Je hoeft je toch niet te schamen voor je leeftijd?
Schamen voor je leeftijd is niet nodig, maar ik kan me geenszins voorstellen dat ik ook zo'n manier van me uiten hanteer als ik over een paar weekjes 30 word. Je schrijfstijl past in die zin niet bij een 30-jarige, althans dat is mijn bescheiden mening.
Gast- Gast
Iemand van 30 spreekt toch niet meer over een jongen? Eerder over een man.
Ik vind de schrijfstijl (geen hoofdletters, spatie tussen de tekst en leestekens en alle 'hihi', 'haha' en 'lol' en dat soms ook in één en de zelfde zin) en de inhoud nou ook niet passen bij een 30 jarig persoon.
Het is echt hoe een 13 jarige schrijft en denkt.
Ik vind de schrijfstijl (geen hoofdletters, spatie tussen de tekst en leestekens en alle 'hihi', 'haha' en 'lol' en dat soms ook in één en de zelfde zin) en de inhoud nou ook niet passen bij een 30 jarig persoon.
Gast- Gast
Mee eens. Dit zag ik ook even niet aankomen..Nour schreef:Calimero schreef:30 hahaLeine schreef:Tuurlijk niet! Je hoeft je toch niet te schamen voor je leeftijd?
Schamen voor je leeftijd is niet nodig, maar ik kan me geenszins voorstellen dat ik ook zo'n manier van me uiten hanteer als ik over een paar weekjes 30 word. Je schrijfstijl past in die zin niet bij een 30-jarige, althans dat is mijn bescheiden mening.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
tsjahh kan er ook niks aan doen dat ik 30 ben
Calimero- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 86
Registratiedatum : 30-10-11
Leine schreef:Mee eens. Dit zag ik ook even niet aankomen..Nour schreef:Calimero schreef:30 hahaLeine schreef:Tuurlijk niet! Je hoeft je toch niet te schamen voor je leeftijd?
Nee idd, ik ook niet.
Waarom ben je er dan nog zo onzeker over?
Of is dit je 1e vriend?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Nee niet mijn eerste vriend, heb een lange relatie gehad, dus ik kijk wel eerst de kat uit de boom om het zo maar te zeggen. En niet de eerste de beste
Calimero- Fluisteraar
Ben jij het meisje met het potentiele vriendje met een kind, waar je pas een topic over opende?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
*Michelle schreef:Ligt het aan mij of denken jullie ook dat dit Melano is (van een relatie aangaan met iemand die kinderen heeft), of ook wel 'bekend' als Smurfin?Lady4 schreef:Nee, dat ligt niet aan jou.Kerel schreef:Ligt het aan mij of kom je over als 16? Bedoel - als het leuk wordt, dan komt die zoen toch ook vanzelf 'n keer?
Na even wat doorlezen kwam ik deze tegen: ja, dat denk ik dus ook
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
30 :O Dan mag je nog wel veel leren denk ik, de manier van schrijven en denken komt eerder over als iemand van 13, wat hierboven ook al gezegd is.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik mijn bordje al weer uit de kast halen?
F....
F....
Gast- Gast
Hahaha denk dat dat wel mag!Megara schreef:Mag ik mijn bordje al weer uit de kast halen?
F....
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
NeeRYW schreef:Ben jij het meisje met het potentiele vriendje met een kind, waar je pas een topic over opende?
Calimero- Fluisteraar
Schrijf je dan altijd zo? Want je schrijfstijl komt niet over als een volwassen persoon, eerder als een meisje van 14 a 15 ofzo. Daarnaast ben ik het ermee eens dat je je niet moet schamen voor je leeftijd maar de manier hoe jij dingen verwoord, is misschien een punt om aan te werken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Het zal best dat ik typ als een 15 jarige ofzo en dat het ook zo over komt, maar nogmaals ik voel me geen 30.Sweety schreef:Schrijf je dan altijd zo? Want je schrijfstijl komt niet over als een volwassen persoon, eerder als een meisje van 14 a 15 ofzo. Daarnaast ben ik het ermee eens dat je je niet moet schamen voor je leeftijd maar de manier hoe jij dingen verwoord, is misschien een punt om aan te werken.
Calimero- Fluisteraar
Calimero schreef:ik wil geen blauwtje lopen !!!
Wie niet waagt, wie niet wint... zou ik zeggen.
Heb het ook gedaan bij mijn huidige vriend, dus gewoon doen!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook 30 en ik voel me ook geen 30, maar ik kom ook niet over als iemand van 13.
Ga gewoon op je gevoel af.
Ga gewoon op je gevoel af.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, sorry, kan het niet voor me houden. Het is overduidelijk dat dit melano/smurfin is. En dat vind ik best wel grappig na wat ze gezegd heeft.
Gast- Gast
KOL schreef:Ik ben ook 30 en ik voel me ook geen 30, maar ik kom ook niet over als iemand van 13.
Ik ben bijna 30, voel me ook geen 30, maar mag hopen dat ik niet zo overkom als de TO overkomt.
Gast- Gast
Maura schreef:KOL schreef:Ik ben ook 30 en ik voel me ook geen 30, maar ik kom ook niet over als iemand van 13.
Ik ben bijna 30, voel me ook geen 30, maar mag hopen dat ik niet zo overkom als de TO overkomt.
Jij komt veel volwassener op mij over dan TO.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Op 30 jarige leeftijd weet je vast wel dat je niet mag liegenCalimero schreef:NeeRYW schreef:Ben jij het meisje met het potentiele vriendje met een kind, waar je pas een topic over opende?
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Klein leugentestje laten doen door de admin?*Michelle schreef:Op 30 jarige leeftijd weet je vast wel dat je niet mag liegenCalimero schreef:NeeRYW schreef:Ben jij het meisje met het potentiele vriendje met een kind, waar je pas een topic over opende?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iemand van 30 spreekt toch niet meer over een jongen? Eerder over een man.
Ik heb het ook nooit over mannen eigenlijk maar je kent mijn voorkeur .
Gast- Gast
Precies, je geeft zelf het antwoord al.Zusje schreef:Smikkell schreef:Iemand van 30 spreekt toch niet meer over een jongen? Eerder over een man.
Ik heb het ook nooit over mannen eigenlijk maar je kent mijn voorkeur .
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Dringend jullie mening nodig.....
» dringend jullie mening nodig
» Jullie mening nodig mbt werk
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» Heb geen mening meer nodig hahah
» dringend jullie mening nodig
» Jullie mening nodig mbt werk
» Mening nodig decoratievlinders babykamer
» Heb geen mening meer nodig hahah