Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

noorwegen

4 plaatsers

Ga naar beneden

noorwegen Empty noorwegen

Bericht  boekenwurm83 do 3 nov 2011 - 2:49

hallo,

wij willen volgend voorjaar/zomer waarschijnlijk met de camper rondreizen in Noorwegen.
Nou zijn wij daar nog nooit geweest, maar wat zijn de plekken/plaatsen die we echt moeten zien? Misschien dat iemand zoiets ook ooit eens heeft gedaan en een mooie route weet langs vele mooie plekken en plaatsen in Noorwegen.
Wij hebben sowieso nog nooit eerder rondgetrokken met een camper dus het is nog een beetje aftasten hoe je zoiets gaat plannen en indelen.

ik hoor graag tips.

groetjes
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  Curious ma 7 nov 2011 - 7:48

ik hou dit eens in de gaten. Heb al een paar keer zitten kijken hoe we een tijdje kunnen trekken door de scandinavische landen, maar kan moeilijk tot een route komen omdat ik onbekend ben met de bezienswaardigheden/mooie plekken.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  Highway ma 7 nov 2011 - 8:19

Ik heb zelf twee keer in noorwegen rondgereist, Het is al lang geleden dus echt alle namen van de plaatsjes waar ik geweest ben weet ik niet meer maar de brikdalsbreen is echt heel gaaf om op te klimmen. en rij over de hardangervidda, wij hebben in geilo overnacht, een erg leuk plaatsje. De geirangerfjord is erg mooi en ik vond trondheim een super stad. Ook heeft Oslo zijn charme (vigeland park) Trollstigen is ook gaaf om te rijden.

foto vanaf de brikdalsbreen:
noorwegen IM_A0099

tip is om echt zo'n anwb boekje aan te schaffen; daar staan de mooiste routes in!

hardgangervidda
noorwegen Mooi

En verder eigenlijk elke bordje van een staafkerk gaan kijken, daar zitten soms echt prachtige kerkjes tussen.
noorwegen IM_A0015
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  Zora ma 7 nov 2011 - 8:38

Cool Highway!! Wij hebben afgelopen zomer een rondreis door Zweden gemaakt. Heel goed bevallen! Volgende zomer willen we beginnen in Noorwegen, en daarna weer door naar Zweden. In Noorwegen ben ik alleen nog in de winter geweest.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  boekenwurm83 ma 7 nov 2011 - 23:26

hej top bedankt voor je reactie! Ik ga het vanavond thuis eens ff goed bekijken. Scheelt dat het ook nog eeeeeuwen duurt tot de zomer dus heb nog alle tijd.
de foto's zien er fantastisch uit zeg.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 0:39

Wij zijn een paar jaar geleden in Noorwegen geweest. Heel erg mooi land.
Wij vonden vooral de linkerkant van Noorwegen erg mooi, met alle fjorden, moeite waard is het grootste fjord het sognefjord. De flamsbane is ook leuk, maar zou die alleen doen als je daar in de buurt bent.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

noorwegen Empty Re: noorwegen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum