Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bank? wie kan mij helpen?

+4
Sterre
rapa nui
Error
ijsjemeisje
8 plaatsers

Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  ijsjemeisje wo 2 nov 2011 - 9:04

Ik ben op zoek naar een bank. Ik kan maar geen geschikte vinden.
Ik wil een grijze hoekbank met een zijstuk eraan die je zowel rechts als links kan zetten. Bij veel meubelzaken zit een levertijd van 5 a 6 weken en dan zitten de feestdagen er ook nog tussen. Niet erg handig dus.
Nu heb ik een bank gezien bij de wehkamp het enige nadeel is dat ik niet kan testen hoe hij zit.
Heeft iemand deze bank? Of weet iemand waar deze bank oa nog meer te koop is?
Of weet iemand waar iets soort gelijks te koop is? Ikea is voor mij geen optie en bij de leenbakker moet je hem of rechts of links kopen.

Dit is de bank van de wehkamp:
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/wonen/zitbanken/hoekbank-jorijn/C28_8H1_H11_524315/
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Error wo 2 nov 2011 - 9:48

Misschien kun je even googlen naar ervaringen met die betreffende bank?

En verder heb ik wehkamp al eens gebeld, over hoe dat gaag met het bestellen van banken en het terugdoen hiervan mocht hetniet naar wens zijn. Maar je kunt ze zo bestellen en dan krijg je hem vaak dezelfde week nog geleverd, mocht het niet naar wens zijn halen ze de bank ook zo weer op!
Want ik denk dat het opzich best een redelijke bank is voor dat geld! Ik zou zo snel ook niet echt andere winkels weten waar je banken kunt kopen (en ze dan ook op een kort termijn ontvangen) behalve dan Ikea, woonexpress etc.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  rapa nui wo 2 nov 2011 - 10:11

Leuk dat je dingen aan het uitzoeken bent! Ik heb zelf geen ervaring met het kopen van meubels bij Wehkamp en op zich zou je hem natuurlijk ook weer kunnen retourneren. Ik weet alleen dat ik een ontzettende miep was met bankstellen voordat ik er 1 gevonden had die echt lekker zat. Was of te laag, of te zacht of zitdeel was te breed. Dus ik zou er wel eerst wat uitproberen met zitten om te kijken wat je echt lekker vind om te hebben. Als je eigenlijk alles wel lekker vind zitten/liggen dan zou je die van de Wehkamp kunnen bestellen. Als je toch wel veel verschilt voelt dan zou ik denk ik toch wel 6 weken wachten op de bank die je wel lekker vindt zitten en niet het risico nemen dat je gedoe krijgt met retourneren. Natuurlijk is het leuk om alles in 1x goed te hebben en wil je dan het liefst dat het bankstel er meteen staat maar aan de andere kant is het wel een dure aanschaf en voor langere tijd dus zou mijn zitcomfort op langere termijn wel iets belangrijker zijn dan dat de bank er meteen met de verhuizing is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 10:31

http://www.woonboulevardpoortvliet.nl/collectie/producten/3-zitten/26-hoekbanken/?limit=12&orderBy=prijs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Sterre wo 2 nov 2011 - 10:49

Hij lijkt echt heel erg op mijn ikea bank:

Bank? wie kan mij helpen? Kivik--zitsbank-en-chaise-longue__0114754_PE267701_S4

Alleen hebben wij een 3 zits bank, wel in deze kleur maar met losse hocker, die je dus links of rechts kan plaatsen. Hij zit erg lekker! Als die van Wehkamp er echt op lijkt kan ik 'm dus aanraden.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 20:26

Ik zou echt wel een bank kopen in een winkel waar je er dus in kan ziitten. Heb destijds vele banken gehad die niet goed zaten (nou heb ik korte benen en dat scheelt misschien ook nog). Maar niks is zo vervelend als je niet lekker zit.
Dus dan maar die weken wachten al zeg ik het zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Pussycat wo 2 nov 2011 - 21:21

ijsjemeisje schreef: Bij veel meubelzaken zit een levertijd van 5 a 6 weken en dan zitten de feestdagen er ook nog tussen. Niet erg handig dus.

Maar als het je ''droombank'' is dan maakt levertijd toch niet uit? Althans dan zou het mij niet boeien, als ik maar de bank heb die wil. Of zat er bij die meubelzaken ook sowieso je bank niet tussen die je zoekt?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Penny Blossom wo 2 nov 2011 - 22:14

Wij hebben er ook een van ikea.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 22:24

Maar bij die bank van wehkamp kun je dat stuk volgens mij ook niet veranderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Kayleigh do 3 nov 2011 - 7:55

die van de wehkamp heeft mijn schoonmoeder ook, ik vind het ding nergens naar zitten, mijn schoonmoeder is er helemaal weg van.

Persoonlijk zou ik liever een bank kopen die je eerst kan testen

Kayleigh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Moonlight do 3 nov 2011 - 9:12

ijsjemeisje schreef:Ik ben op zoek naar een bank. Ik kan maar geen geschikte vinden.
Ik wil een grijze hoekbank met een zijstuk eraan die je zowel rechts als links kan zetten. Bij veel meubelzaken zit een levertijd van 5 a 6 weken en dan zitten de feestdagen er ook nog tussen. Niet erg handig dus.
Nu heb ik een bank gezien bij de wehkamp het enige nadeel is dat ik niet kan testen hoe hij zit.
Heeft iemand deze bank? Of weet iemand waar deze bank oa nog meer te koop is?
Of weet iemand waar iets soort gelijks te koop is? Ikea is voor mij geen optie en bij de leenbakker moet je hem of rechts of links kopen.

Dit is de bank van de wehkamp:
http://www.wehkamp.nl/wonen-slapen/wonen/zitbanken/hoekbank-jorijn/C28_8H1_H11_524315/

Bij de kwantum hebben ze een donkerbruine die hocker kun je volgens mij ook verplaatsen als ik het goed gezien heb. Had hem alleen even snel gezien en op gezeten, niet echt goed gekeken smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bank? wie kan mij helpen? Empty Re: Bank? wie kan mij helpen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum