DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Wij eten frietjes met zelfgemaakte stoofvlees, hmmm!PluDan schreef:Snoes schreef:Ik wacht op mijn vriend, om samen te eten. Maar hij is nog aan het werken.Lotus schreef:Dan moet je wat eten. Dat schijnt te helpen.Snoes schreef:Ik heb hongerrrr!
Wat gaan jullie eten?
Komt hij zo al weer dan?
En hij is zeker niet thuis voor 20u, misschien wel later, dat hoor ik zo dadelijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wortels, broccoli, uien.Theedoosje schreef:Smikk wat heb je in huis nog?
Edit: appels, eieren.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 nov 2011 - 7:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Ik heb pas een colsjaal (heet dat zo? ) gekocht.
Ik ooooook. Bij Pieces. En ik wil ermee trouwen
Ik bij Steps, hij is zo mooi
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb mijn eten al op. Gebakken aardappeltjes, gehakt en roerbakgroenten. En nu heb ik buikpijn want ik prop het altijd binnen een minuut naar binnen.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Dan trouwen jullie met je sjaal i.p.v. met elkander.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik heb pas een colsjaal (heet dat zo? ) gekocht.
Gast- Gast
Wraps
Zuurkool
Risotto
Soep
Lasagne
Macaroni
Patatjes
Zelf pizza maken met zak wokgroenten
Wokgroenten met gehakt rullen
Foe jong hai
Oeh ik heb trek
Zuurkool
Risotto
Soep
Lasagne
Macaroni
Patatjes
Zelf pizza maken met zak wokgroenten
Wokgroenten met gehakt rullen
Foe jong hai
Oeh ik heb trek
Gast- Gast
Smikkell schreef:Wortels, broccoli, uien.Theedoosje schreef:Smikk wat heb je in huis nog?
Edit: appels, eieren.
Ehm omeletje met broccoli, wortel, ui ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan trouwen jullie met je sjaal i.p.v. met elkander.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik heb pas een colsjaal (heet dat zo? ) gekocht.
Oh dan wil ik ook naar Steps!
Gast- Gast
Klinkt ook lekker!Lavendel schreef:Ik heb mijn eten al op. Gebakken aardappeltjes, gehakt en roerbakgroenten. En nu heb ik buikpijn want ik prop het altijd binnen een minuut naar binnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik heb zuurkool gegeten. Jammer dat de rookworst ook zuur was
Alex- Ratel
Klinkt niet lekkerEvy schreef:Ik heb zuurkool gegeten. Jammer dat de rookworst ook zuur was
Snoes- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Smikkell schreef:Dan trouwen jullie met je sjaal i.p.v. met elkander.Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Ik heb pas een colsjaal (heet dat zo? ) gekocht.
Oh dan wil ik ook naar Steps!
Alex- Ratel
Snoes schreef:Klinkt niet lekkerEvy schreef:Ik heb zuurkool gegeten. Jammer dat de rookworst ook zuur was
Was het ook niet
Alex- Ratel
Nou, dat vind ik nou NIET echt lekker klinken.Snoes schreef:Klinkt ook lekker!Lavendel schreef:Ik heb mijn eten al op. Gebakken aardappeltjes, gehakt en roerbakgroenten. En nu heb ik buikpijn want ik prop het altijd binnen een minuut naar binnen.
Gast- Gast
Waar was je groente?Theedoosje schreef:Ik heb kipburger met ham/kaas op met gekookte aardappels.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, dat vind ik nou NIET echt lekker klinken.Snoes schreef:Klinkt ook lekker!Lavendel schreef:Ik heb mijn eten al op. Gebakken aardappeltjes, gehakt en roerbakgroenten. En nu heb ik buikpijn want ik prop het altijd binnen een minuut naar binnen.
Ordinair ook.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Waar was je groente?Theedoosje schreef:Ik heb kipburger met ham/kaas op met gekookte aardappels.
Vandaag was deze er niet
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dat vind ik nou NIET echt lekker klinken.Snoes schreef:Klinkt ook lekker!Lavendel schreef:Ik heb mijn eten al op. Gebakken aardappeltjes, gehakt en roerbakgroenten. En nu heb ik buikpijn want ik prop het altijd binnen een minuut naar binnen.
Ordinair ook.
Gast- Gast
Foei!Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Waar was je groente?Theedoosje schreef:Ik heb kipburger met ham/kaas op met gekookte aardappels.
Vandaag was deze er niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Foei!Theedoosje schreef:Smikkell schreef:Waar was je groente?Theedoosje schreef:Ik heb kipburger met ham/kaas op met gekookte aardappels.
Vandaag was deze er niet
ja slecht i know Morgen komt er weer groenten...wortelen
Gast- Gast
Reva schreef:Waarom geen groentjes (maak me af )?
whahha nou ehm vriend had er geen zin in, en had eigenlijk ook wel genoeg aan de aardappels en vlees vandaag.
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: