DagCafé
+19
Suus
PluDan
Raindrop
Qiara
Toet
luenca
Jordana
Sjaantje
Burn
Erin
Snoes
GreenGrass
Lavendel
ExpressoB
Lotus
Rush
Alex
TwistedAngel
Pompoen
23 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Lees dat alles wel goed gaat met je sjaan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja klopt, Jor! Na mijn dip-dag van gister gaat het weer een stuk beter vandaag. Maar ben nog erg moe dus doe rustig aan. Vanmiddag komt paps en tegen etenstijd komt zijn vriendin ook, dan gaan we samen eten in het restaurant hier.
Vind het zo gek, maar de dagen vliegen hier voorbij! Als je nagaat dat ik hier al een week lig en dus een kwart van de opnametijd er al op heb zitten...
Vind het zo gek, maar de dagen vliegen hier voorbij! Als je nagaat dat ik hier al een week lig en dus een kwart van de opnametijd er al op heb zitten...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Nou al een week???? Jeeee tijd gaat ook hard en het lijkt net gister dat je naar het ziekenhuis moest..
Maar ben echt blij om te horen dat het goed gaat en ik hoop en duim mee dat de volgende ook zo goed verloopt!!
Maar ben echt blij om te horen dat het goed gaat en ik hoop en duim mee dat de volgende ook zo goed verloopt!!
Jordana- Ratel
sjaan, erg fijn om te horen dat het zo goed met je gaan en alleen maar goed dat de tijd zo snel vliegt
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Niet meer druk om maken nu, het is gebeurd en klaar. Hij zal het dan wel vaker meemaken en natuurlijk zit hij er niet mee, maak je geen zorgen. Zou een echte *piep* zijn als hij er wel mee zou zitten hoor.
Is het niet wat om in hypnotherapie tegaan?
Euh ik denk niet dat iets van therapie iets voor mij is
Want?! Ik heb heel veel nachtmerries gehad, nadat ik een auto ongeluk heb gehad. Elke keer weer, droomde ik over auto ongelukken en gevolgen etc. Heb veel erover gepraat en uiteindelijk zijn de dromen hierover verdwenen maar ik ga ervanuit dat jouw droom ook te maken heeft met iets heftigs en als therapie daarbij kan helpen waarom niet.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wanneer mag je naar huis Sjaantje...
Fijn dat het steeds een beetje beter gaat en dat je zo moe bent is toch niet zo gek. Gewoon rustig aan doen en energie sparen/hebben voor je herstel.
Fijn dat het steeds een beetje beter gaat en dat je zo moe bent is toch niet zo gek. Gewoon rustig aan doen en energie sparen/hebben voor je herstel.
Wat fijn dat het voor jou heeft geholpen, EB! Ik heb al een keer therapie gehad in de vorm van gewoon gesprekken met een psycholoog, maar dat vond ik echt heel erg vervelend. Kreeg het gevoel dat het de bedoeling was dat ik daar ging zitten janken, gezien de tissuedoos die naast mij stond, maar dan juist zit ik daar heel nonchalant
Maar ik heb sowieso een erg fijne dag, want mijn ex vond het ook blijkbaar weer eens tijd worden om wat te laten horen! Idioot is het ook.
En Sjaan is gewoon een topwijf
Maar ik heb sowieso een erg fijne dag, want mijn ex vond het ook blijkbaar weer eens tijd worden om wat te laten horen! Idioot is het ook.
Gast- Gast
Reva schreef:Wat fijn dat het voor jou heeft geholpen, EB! Ik heb al een keer therapie gehad in de vorm van gewoon gesprekken met een psycholoog, maar dat vond ik echt heel erg vervelend. Kreeg het gevoel dat het de bedoeling was dat ik daar ging zitten janken, gezien de tissuedoos die naast mij stond, maar dan juist zit ik daar heel nonchalant
Gast- Gast
Ze wilde mij ook therapie ervoor laten volgen maar dat heb ik afgewezen. Gelukkig zijn die nare dromen vanzelf overgegaan.
Zo nu eerst lunchen, ff relaxen en dan ga ik dingen in huis doen
Zo nu eerst lunchen, ff relaxen en dan ga ik dingen in huis doen
Reva schreef:Wat fijn dat het voor jou heeft geholpen, EB! Ik heb al een keer therapie gehad in de vorm van gewoon gesprekken met een psycholoog, maar dat vond ik echt heel erg vervelend. Kreeg het gevoel dat het de bedoeling was dat ik daar ging zitten janken, gezien de tissuedoos die naast mij stond, maar dan juist zit ik daar heel nonchalant
Jordana- Ratel
ieuw kreeg net een telefoontje van de klant en hij sluitte af met daaag lieverd *kotssmilie*
Gast- Gast
Lily schreef:ieuw kreeg net een telefoontje van de klant en hij sluitte af met daaag lieverd *kotssmilie*
Barrrff!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
*dubbele post*
Laatst aangepast door Lily op wo 2 nov 2011 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:ieuw kreeg net een telefoontje van de klant en hij sluitte af met daaag lieverd *kotssmilie*
Hahhahaa
Vergeet-me-nietje schreef:Sssst!Reva schreef:Bruce Jouw 'onderschrift' gaat ook goed he
Mag gezegd worden hoor
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Lily schreef:ieuw kreeg net een telefoontje van de klant en hij sluitte af met daaag lieverd *kotssmilie*
Hahhahaa
ja verschrikkelijk hoor, het is een oude man en die belt regelmatig alsie weer iets nodig heeft of iets te klagen heeft.
Gast- Gast
Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Sssst!Reva schreef:Bruce Jouw 'onderschrift' gaat ook goed he
Mag gezegd worden hoor
+1 !!! Be proud!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oh, haha, ik dacht dat je was opgevallen dat dat ding alweer zo'n 3 maanden stilstaat. Ik ga 'm geloof ik gewoon ook maar eens weghalen.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Sssst!Reva schreef:Bruce Jouw 'onderschrift' gaat ook goed he
Mag gezegd worden hoor
Gast- Gast
ThanxReva schreef:En Sjaan is gewoon een topwijf
ExpressoB: ik lig hier nog een week of drie ongeveer. Volgende week dinsdag is mijn volgende operatie en daarna zou ik hier nog twee weken liggen en daarna gaan we kijken of ik nog een tijdje in een revalidatiecentrum ga verblijven.
Lunch wordt geserveerd, ik ga eten! Smakelijk allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
smakelijk sjaan..
Jordana- Ratel
Sjaantje schreef:ThanxReva schreef:En Sjaan is gewoon een topwijf
ExpressoB: ik lig hier nog een week of drie ongeveer. Volgende week dinsdag is mijn volgende operatie en daarna zou ik hier nog twee weken liggen en daarna gaan we kijken of ik nog een tijdje in een revalidatiecentrum ga verblijven.
Lunch wordt geserveerd, ik ga eten! Smakelijk allemaal!
Dan ben je lang van huis zeg! Pittig hoor! Het ga je goed meid!
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: