Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twitter

+16
Zwerver
Esperanza
Ringling
Marsy28
Sarah1985
Raindrop
Error
CarpeDiem
Toet
Jeanette
TNMN
Rush
TGR
Caresses
PluDan
Sushi
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 6:59

Smikkell schreef:
Rush schreef:
Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.
Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.

Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".
Oh, maar dat soort mensen die unfollow ik gewoon. Ze zitten er inderdaad wel tussen, maar het is onzin dat iedereen tweet op de pot te zitten etc.

Ik heb ook iemand op Facebook die altijd aan het zeuren is, maar ik vind het wat lullig om diegene te verwijderen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:27

Ik vind twitter heel erg leuk. Ik heb al behoorlijk wat mensen leren kennen via twitter en ik heb een netwerk opgebouwd van mensen die hetzelfde werk doen als ik doe. Daarnaast volg ik mensen met een bijzonder verhaal en heb ik veel steun gehad van mensen die hetzelfde door zijn gegaan als ik het afgelopen jaar. Ik ben dus erg over twitter te spreken, maar dat kwam pas echt toen ik wat meer mensen volgde en meer volgers kreeg. Ik volg juist bewust onbekende mensen met een interessante bio. Als je alleen bekenden volgt is er ook niet zoveel aan denk ik. Ik volg nu zo'n 500 mensen en dan kom je genoeg mensen tegen met dezelfde interesses, werk, bijzondere verhalen etcetera.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 9:29

Rush schreef:
Smikkell schreef:
Rush schreef:
Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.
Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.

Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".
Oh, maar dat soort mensen die unfollow ik gewoon. Ze zitten er inderdaad wel tussen, maar het is onzin dat iedereen tweet op de pot te zitten etc.


Ik kom die mensen vrijwel nooit tegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Raindrop di 1 nov 2011 - 9:57

Ik heb ook Twitter! Ik zit er niet nonstop op maar ik vind het wel leuk om te zien wat anderen uitspoken.
Ook vind ik het leuk om bijvoorbeeld acteurs van GTST te volgen of andere bekende mensen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  TNMN do 3 nov 2011 - 8:44

Jolicious schreef:Ik vind twitter heel erg leuk. Ik heb al behoorlijk wat mensen leren kennen via twitter en ik heb een netwerk opgebouwd van mensen die hetzelfde werk doen als ik doe. Daarnaast volg ik mensen met een bijzonder verhaal en heb ik veel steun gehad van mensen die hetzelfde door zijn gegaan als ik het afgelopen jaar. Ik ben dus erg over twitter te spreken, maar dat kwam pas echt toen ik wat meer mensen volgde en meer volgers kreeg. Ik volg juist bewust onbekende mensen met een interessante bio. Als je alleen bekenden volgt is er ook niet zoveel aan denk ik. Ik volg nu zo'n 500 mensen en dan kom je genoeg mensen tegen met dezelfde interesses, werk, bijzondere verhalen etcetera.

Hoe zoek je mensen die dezelfde intresses hebben als jij/intressant zijn?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Sarah1985 do 3 nov 2011 - 8:49

ik volg veel familie. Ook een oom met zijn 3 kinderen die in het buitenland wonen, via twitter kunnen wij ze volgen. Wat ik wel irritant vind is mijn schoonmoeder volgt mij op twitter en als ik er wat op zet belt ze me altijd meteen op
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 8:50

Intypen bovenaan bij zoeken zeg maar. Of je kunt kijken bij suggesties om te volgen. Ik ben veel mensen via via gaan volgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  TNMN do 3 nov 2011 - 8:51

Dankje, ik ga eens kijken Very Happy

@Sarah: dat lijkt me vervelend als mijn schoonmoeder mij zou volgen, haar op FB hebben vind ik genoeg Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 8:58

Sarah, waarom blokkeer je je schoonmoeder niet gewoon? Kan ze ook niks lezen van je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 9:22

Sinds een aantal maanden heb ik ook Twitter. Eigenlijk doe ik er niets mee. Of althans, zelf tweet ik nooit, maar ik volg wel heel erg veel bn'ers en Ă©Ă©n bb'er (Bekende Boxer). Ik vind het wel leuk om hun korte verhaaltjes te lezen voor het slapen gaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Marsy28 do 3 nov 2011 - 9:43

Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...

Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 10:11

Ik vind Twitter best leuk en heb het gekoppeld aan hyves en facebook. Sommige mensen hebben 1/2 van de 3 niet en kunnen dan alsnog lezen wat ik heb 'gezegd'.

Ik heb er een hekel aan als mensen de hele dag doornemen, bijvoorbeeld: nu lekker strijken, de afwas moet ook nog gedaan worden, zometeen maar weer sporten ... en dat elke dag hetzelfde.
Niet dat mijn tweets nou zo boeiend zijn, maar zulke dingen probeer ik er zo min mogelijk in te verwerken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Ringling do 3 nov 2011 - 10:30

Wat is jullie twitternaam?
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Esperanza do 3 nov 2011 - 10:33

Ik heb net een poosje terug mijn twitter account verwijderd. Ik moest het aanmaken voor de minor die ik deed en nadat ik daar klaar mee was heb ik het verwijderd.

Zelf heb ik er niet zoveel mee, ik ben verder ook niet echt een actieve fb'er en zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik op twitter moet zetten. Maar ik merk wel steeds vaker dat het veel gebruikt wordt, ook in mijn beroepveld, dus misschien dat ik er op ten duur toch maar aan ga geloven.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast do 3 nov 2011 - 10:40

Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...

Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.

Ik volg een organisatie die veel resultaten van psychologisch wetenschappelijk onderzoek
publiceert. Dat is gewoon echt heel interessant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Jeanette do 3 nov 2011 - 11:10

Rush schreef:
Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.

Bij wijze van dan he! :P

Ik heb ooit een account aan gemaakt, maar vond er al gauw weinig aan. Op Facebook kun je ook je status geven.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Zwerver do 3 nov 2011 - 11:16

Ik heb een tijdje actief getwitterd, maar lees nu meer mee. Wel is het handig voor woonruimte etc, daar post ik dus nog wel voor
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Coco do 3 nov 2011 - 21:35

Jolicious schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...

Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.

Ik volg een organisatie die veel resultaten van psychologisch wetenschappelijk onderzoek
publiceert. Dat is gewoon echt heel interessant.

Dat lijkt mij erg interessant. Zou je de twitternaam ervan willen plaatsen Jolicious?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Curious vr 4 nov 2011 - 4:31

Nois schreef:
Jolicious schreef:
Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...

Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.

Ik volg een organisatie die veel resultaten van psychologisch wetenschappelijk onderzoek
publiceert. Dat is gewoon echt heel interessant.

Dat lijkt mij erg interessant. Zou je de twitternaam ervan willen plaatsen Jolicious?
+1, wil ook wel volger worden
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 4:51

Lectoraat_GGZ

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Curious vr 4 nov 2011 - 7:44

dankje jolicious
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:47

Ik heb zelf geen twitter. Heb het ongeveer een week gehad en toen heb ik mezelf er weer afgeknikkerd.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Coco vr 4 nov 2011 - 7:50

Curious schreef:dankje jolicious

+1
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Parisienne vr 4 nov 2011 - 12:06

Rush schreef:Ik lees meer mee dan dat ik zelf nog wat plaats.
+1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Raindrop vr 4 nov 2011 - 12:17

Mijne is: http://twitter.com/#!/Maartjevdbijl

Liefst niet quoten, wil het nog weg kunnen halen namelijk.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter - Pagina 2 Empty Re: Twitter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum