+16
Zwerver
Esperanza
Ringling
Marsy28
Sarah1985
Raindrop
Error
CarpeDiem
Toet
Jeanette
TNMN
Rush
TGR
Caresses
PluDan
Sushi
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Twitter
Oh, maar dat soort mensen die unfollow ik gewoon. Ze zitten er inderdaad wel tussen, maar het is onzin dat iedereen tweet op de pot te zitten etc.Smikkell schreef:Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.Rush schreef:Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".
Ik heb ook iemand op Facebook die altijd aan het zeuren is, maar ik vind het wat lullig om diegene te verwijderen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vind twitter heel erg leuk. Ik heb al behoorlijk wat mensen leren kennen via twitter en ik heb een netwerk opgebouwd van mensen die hetzelfde werk doen als ik doe. Daarnaast volg ik mensen met een bijzonder verhaal en heb ik veel steun gehad van mensen die hetzelfde door zijn gegaan als ik het afgelopen jaar. Ik ben dus erg over twitter te spreken, maar dat kwam pas echt toen ik wat meer mensen volgde en meer volgers kreeg. Ik volg juist bewust onbekende mensen met een interessante bio. Als je alleen bekenden volgt is er ook niet zoveel aan denk ik. Ik volg nu zo'n 500 mensen en dan kom je genoeg mensen tegen met dezelfde interesses, werk, bijzondere verhalen etcetera.
Gast- Gast
Rush schreef:Oh, maar dat soort mensen die unfollow ik gewoon. Ze zitten er inderdaad wel tussen, maar het is onzin dat iedereen tweet op de pot te zitten etc.Smikkell schreef:Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.Rush schreef:Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".
Ik kom die mensen vrijwel nooit tegen.
Gast- Gast
Ik heb ook Twitter! Ik zit er niet nonstop op maar ik vind het wel leuk om te zien wat anderen uitspoken.
Ook vind ik het leuk om bijvoorbeeld acteurs van GTST te volgen of andere bekende mensen.
Ook vind ik het leuk om bijvoorbeeld acteurs van GTST te volgen of andere bekende mensen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Jolicious schreef:Ik vind twitter heel erg leuk. Ik heb al behoorlijk wat mensen leren kennen via twitter en ik heb een netwerk opgebouwd van mensen die hetzelfde werk doen als ik doe. Daarnaast volg ik mensen met een bijzonder verhaal en heb ik veel steun gehad van mensen die hetzelfde door zijn gegaan als ik het afgelopen jaar. Ik ben dus erg over twitter te spreken, maar dat kwam pas echt toen ik wat meer mensen volgde en meer volgers kreeg. Ik volg juist bewust onbekende mensen met een interessante bio. Als je alleen bekenden volgt is er ook niet zoveel aan denk ik. Ik volg nu zo'n 500 mensen en dan kom je genoeg mensen tegen met dezelfde interesses, werk, bijzondere verhalen etcetera.
Hoe zoek je mensen die dezelfde intresses hebben als jij/intressant zijn?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
ik volg veel familie. Ook een oom met zijn 3 kinderen die in het buitenland wonen, via twitter kunnen wij ze volgen. Wat ik wel irritant vind is mijn schoonmoeder volgt mij op twitter en als ik er wat op zet belt ze me altijd meteen op
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Intypen bovenaan bij zoeken zeg maar. Of je kunt kijken bij suggesties om te volgen. Ik ben veel mensen via via gaan volgen.
Gast- Gast
Dankje, ik ga eens kijken
@Sarah: dat lijkt me vervelend als mijn schoonmoeder mij zou volgen, haar op FB hebben vind ik genoeg
@Sarah: dat lijkt me vervelend als mijn schoonmoeder mij zou volgen, haar op FB hebben vind ik genoeg
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Sarah, waarom blokkeer je je schoonmoeder niet gewoon? Kan ze ook niks lezen van je!
Gast- Gast
Sinds een aantal maanden heb ik ook Twitter. Eigenlijk doe ik er niets mee. Of althans, zelf tweet ik nooit, maar ik volg wel heel erg veel bn'ers en Ă©Ă©n bb'er (Bekende Boxer). Ik vind het wel leuk om hun korte verhaaltjes te lezen voor het slapen gaan.
Gast- Gast
Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...
Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.
Maaaaar, ik ben intussen wel ook beetje overtuigd van het nut van twitter. Mijn werk volgt tweets over belangrijke ontwikkelingen w.b. ongeplande zwangerschappen en mijn vriend, die een boek schrijft en klaar staat het te publiceren, is ook overstag gegaan voor bekendheid. Hij tweet nu regelmatig, maar alleen vanwege zijn boek.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik vind Twitter best leuk en heb het gekoppeld aan hyves en facebook. Sommige mensen hebben 1/2 van de 3 niet en kunnen dan alsnog lezen wat ik heb 'gezegd'.
Ik heb er een hekel aan als mensen de hele dag doornemen, bijvoorbeeld: nu lekker strijken, de afwas moet ook nog gedaan worden, zometeen maar weer sporten ... en dat elke dag hetzelfde.
Niet dat mijn tweets nou zo boeiend zijn, maar zulke dingen probeer ik er zo min mogelijk in te verwerken.
Ik heb er een hekel aan als mensen de hele dag doornemen, bijvoorbeeld: nu lekker strijken, de afwas moet ook nog gedaan worden, zometeen maar weer sporten ... en dat elke dag hetzelfde.
Niet dat mijn tweets nou zo boeiend zijn, maar zulke dingen probeer ik er zo min mogelijk in te verwerken.
Gast- Gast
Wat is jullie twitternaam?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb net een poosje terug mijn twitter account verwijderd. Ik moest het aanmaken voor de minor die ik deed en nadat ik daar klaar mee was heb ik het verwijderd.
Zelf heb ik er niet zoveel mee, ik ben verder ook niet echt een actieve fb'er en zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik op twitter moet zetten. Maar ik merk wel steeds vaker dat het veel gebruikt wordt, ook in mijn beroepveld, dus misschien dat ik er op ten duur toch maar aan ga geloven.
Zelf heb ik er niet zoveel mee, ik ben verder ook niet echt een actieve fb'er en zou eigenlijk niet zo goed weten wat ik op twitter moet zetten. Maar ik merk wel steeds vaker dat het veel gebruikt wordt, ook in mijn beroepveld, dus misschien dat ik er op ten duur toch maar aan ga geloven.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...
Ik volg een organisatie die veel resultaten van psychologisch wetenschappelijk onderzoek
publiceert. Dat is gewoon echt heel interessant.
Gast- Gast
Rush schreef:Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Bij wijze van dan he!
Ik heb ooit een account aan gemaakt, maar vond er al gauw weinig aan. Op Facebook kun je ook je status geven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb een tijdje actief getwitterd, maar lees nu meer mee. Wel is het handig voor woonruimte etc, daar post ik dus nog wel voor
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Jolicious schreef:Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...
Ik volg een organisatie die veel resultaten van psychologisch wetenschappelijk onderzoek
Dat lijkt mij erg interessant. Zou je de twitternaam ervan willen plaatsen Jolicious?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
+1, wil ook wel volger wordenNois schreef:Jolicious schreef:Marsy28 schreef:Ik ben ook geen twitter volger/fan en ben ook beetje zat van de mensen die altijd alles maar over moeten laten weten. Dus aan mijn lijf geen getwitter...
Dat lijkt mij erg interessant. Zou je de twitternaam ervan willen plaatsen Jolicious?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
dankje jolicious
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb zelf geen twitter. Heb het ongeveer een week gehad en toen heb ik mezelf er weer afgeknikkerd.
Gast- Gast
Curious schreef:dankje jolicious
+1
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
+1Rush schreef:Ik lees meer mee dan dat ik zelf nog wat plaats.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijne is: http://twitter.com/#!/Maartjevdbijl
Liefst niet quoten, wil het nog weg kunnen halen namelijk.
Liefst niet quoten, wil het nog weg kunnen halen namelijk.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: