Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twitter

+16
Zwerver
Esperanza
Ringling
Marsy28
Sarah1985
Raindrop
Error
CarpeDiem
Toet
Jeanette
TNMN
Rush
TGR
Caresses
PluDan
Sushi
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Twitter Empty Twitter

Bericht  Sushi di 1 nov 2011 - 3:11

Ik weet het, het bestaat al heel lang, maar ik vraag me ineens af: is Twitter echt zo leuk?
Hebben jullie Twitter? Volg je iemand? Wat voor "tweets" plaats je eigenlijk?
Ik heb altijd het idee dat mensen voor elke scheet een tweet plaatsen...

Maar tóch twijfel ik om ook Twitter te nemen, maar ik vraag me af of het wel echt zo leuk is.

Hoe zit dat bij jullie?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  PluDan di 1 nov 2011 - 3:18

Ik heb geen Twitter en dus ook geen idee of het leuk is en hoe het werkt.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Caresses di 1 nov 2011 - 3:32

Twitter trok (en trekt) mij niet zo, maar omdat iedereen het zo geweldig vind heb ik wel een account aangemaakt om te ervaren wat ik ervan vind.
Ik plaats zelf nooit tweets en ik volg 2 mensen met inspirerende quotes (maar eigenlijk volg ik die niet aangezien ik nooit op mn twitter zit.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:34

Ik heb twitter, en deed er eerst nog wel redelijk wat mee, totdat een ex-collega het nodig vind om nare dingen over mij op Twitter rond te bezuinen, toen was de lol er wel vanaf. Later toch een nieuw account aangemaakt, heb hem nog, maar doe er eigenlijk niets meer mee. Ik kijk nog wel vaak even de 112-meldingen hier in de buurt na.

Verder doe ik momenteel eigenlijk nog wel het meeste met facebook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  TGR di 1 nov 2011 - 3:34

Ik vind Twitter leuk om korte gevatte actuele (woord)grappen op te zetten en te lezen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 3:35

Ik lees meer mee dan dat ik zelf nog wat plaats.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  TNMN di 1 nov 2011 - 3:40

Ik vind Twitter wel leuk. Ik heb zelf een account en post regelmatig wat (maar niet meer dan een aantal keer per dag). Net als Rush lees ik meer mee, ik ben een nieuwsgierig persoon en vind het leuk om te lezen wat mensen aan het doen zijn. Call me crazy.. :joker:
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Jeanette di 1 nov 2011 - 3:40

Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 3:43

Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Toet di 1 nov 2011 - 3:46

Ik vind twitter erg leuk. Ik tweet ook regelmatig wat, gewoon wat in me op komt, wat ik meemaak op dat moment (en dan niet 'ik ga nu werken' 'ik ga nu eten') maar net iets leuker. De ene dag zijn dat wel 10 tweets en de andere dag geen een.

De laatste tijd neig ik wel meer naar facebook, omdat daar ook echt mensen reageren op je status en je er daar een net iets langer verhaal van kan maken. Maar 10 keer per dag een facebook status updaten vind ik too much, terwijl dat op twitter prima kan. En daarbij vind ik het ook leuk dat je mensen kan volgens die je niet echt kent, zoals BN'ers.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  TNMN di 1 nov 2011 - 3:48

toetje_ schreef:Ik vind twitter erg leuk. Ik tweet ook regelmatig wat, gewoon wat in me op komt, wat ik meemaak op dat moment (en dan niet 'ik ga nu werken' 'ik ga nu eten') maar net iets leuker. De ene dag zijn dat wel 10 tweets en de andere dag geen een.

De laatste tijd neig ik wel meer naar facebook, omdat daar ook echt mensen reageren op je status en je er daar een net iets langer verhaal van kan maken. Maar 10 keer per dag een facebook status updaten vind ik too much, terwijl dat op twitter prima kan. En daarbij vind ik het ook leuk dat je mensen kan volgens die je niet echt kent, zoals BN'ers.

Dat bedoel ik eigenlijk ook inderdaad!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Sushi di 1 nov 2011 - 3:55

TNMN schreef:
toetje_ schreef:Ik vind twitter erg leuk. Ik tweet ook regelmatig wat, gewoon wat in me op komt, wat ik meemaak op dat moment (en dan niet 'ik ga nu werken' 'ik ga nu eten') maar net iets leuker. De ene dag zijn dat wel 10 tweets en de andere dag geen een.

De laatste tijd neig ik wel meer naar facebook, omdat daar ook echt mensen reageren op je status en je er daar een net iets langer verhaal van kan maken. Maar 10 keer per dag een facebook status updaten vind ik too much, terwijl dat op twitter prima kan. En daarbij vind ik het ook leuk dat je mensen kan volgens die je niet echt kent, zoals BN'ers.

Dat bedoel ik eigenlijk ook inderdaad!
Toetje: ik wil inderdaad ook niet te vaak mijn FB-status updaten, maar heb het idee dat dit met Twitter niet zo raar is om te doen.
Maar ik moet ook zeggen dat ik niet veel mensen ken die Twitter hebben, dus ik weet niet of het wel echt wat voor mij is.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 3:56

Twitter is een van de meest explosief groeiende websites op het moment, dus die bekenden komen echt vanzelf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Toet di 1 nov 2011 - 3:59

Gewoon proberen dan Suus, hier op het forum zitten al heel veel meiden die twitteren en er zijn er vast een paar die jou wel willen volgen. Toen ik begon met twitter had ik ook niet zoveel bekenden en inmiddels heb ik rond de 80 volgers, waarvan toch zeker 50 die in IRL ken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Sushi di 1 nov 2011 - 4:02

Als ik nou een Twitternaam neem die ik niet leuk vind? Kan ik die dan na een tijdje nog wijzigen?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Toet di 1 nov 2011 - 4:03

Suuske schreef:Als ik nou een Twitternaam neem die ik niet leuk vind? Kan ik die dan na een tijdje nog wijzigen?

Ja dat kan.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Rush di 1 nov 2011 - 4:04

Suuske schreef:Als ik nou een Twitternaam neem die ik niet leuk vind? Kan ik die dan na een tijdje nog wijzigen?
Ja
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 4:29

Ik twitter veel, vind het enorm leuk en heb een vaste groep volgers om me heen waarmee ik veel communiceer.
Soms plaats ik een update, soms plaats ik iets wat ik me opkomt en soms twitter ik gesprekken met volgers of stel ik vragen aan mensen in hetzelfde "vakgebied".
Heb door twitter al leuke emailcontacten!

Dus ja, ik ben enthousiast!

Overigens heb ik FB en twitter niet aan elkaar gelinkt, dat vind ik dan weer niet nodig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  CarpeDiem di 1 nov 2011 - 4:58

Ik heb ook geen twitter, 't spreekt me niet echt aan, zoals Facebook of Hyves.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:02

Ik heb wel een account aangemaakt, maar na die eerste keer nooit meer ingelogd.

Ik doe dus niet aan Twitter, geen zin in ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:18

toetje_ schreef:Ik vind twitter erg leuk. Ik tweet ook regelmatig wat, gewoon wat in me op komt, wat ik meemaak op dat moment (en dan niet 'ik ga nu werken' 'ik ga nu eten') maar net iets leuker. De ene dag zijn dat wel 10 tweets en de andere dag geen een.

De laatste tijd neig ik wel meer naar facebook, omdat daar ook echt mensen reageren op je status en je er daar een net iets langer verhaal van kan maken. Maar 10 keer per dag een facebook status updaten vind ik too much, terwijl dat op twitter prima kan. En daarbij vind ik het ook leuk dat je mensen kan volgens die je niet echt kent, zoals BN'ers.

Dit vat mooi samen waarom ik aan twitter doe. Ik denk er hetzelfde over als jij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:23

Rush schreef:
Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.
Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.

Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 5:39

Smikkell schreef:
Rush schreef:
Jeanette schreef:Ik heb er zelf geen, omdat ik er niks aan vind. Het boeit mij niet zo wat iemand elke minuut doet.
Toch mooi dat altijd de mensen zonder Twitter dat precies roepen. Dat is dus echt onzin.
Nou, die mensen bestaan echt. Ik ben instaat om mensen van facebook te verwijderen omdat het me niet boeit wat hun (negatieve) mening over ALLES is. Wanneer ze allemaal de hond uitlaten, op de tram staan te wachten en alweer geen zin hebben in de afwas. ELKE DAG WEER.

Er zijn serieus mensen waarvan bijna elke 10 minuten een bericht lees. "ik wacht op de tram". "Ah, daar komt de tram". "Ik zit nu in de tram".

Die mensen had ik allang verwijderd. Vreselijk irritant. Ik volgde dat soort mensen, kende ze ook vrij goed in real life, maar heb ze ontvolgd. Vond ik een beetje té.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  TGR di 1 nov 2011 - 5:48

Mijn vriend had er ook zo'n handje van: "Nu aan mijn tweede kopje koffie".

Sinds ik de draak steek met dat soort opmerkingen en hem er een beetje mee plaag is ie daarmee gestopt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Error di 1 nov 2011 - 5:49

toetje_ schreef:Ik vind twitter erg leuk. Ik tweet ook regelmatig wat, gewoon wat in me op komt, wat ik meemaak op dat moment (en dan niet 'ik ga nu werken' 'ik ga nu eten') maar net iets leuker. De ene dag zijn dat wel 10 tweets en de andere dag geen een.

De laatste tijd neig ik wel meer naar facebook, omdat daar ook echt mensen reageren op je status en je er daar een net iets langer verhaal van kan maken. Maar 10 keer per dag een facebook status updaten vind ik too much, terwijl dat op twitter prima kan. En daarbij vind ik het ook leuk dat je mensen kan volgens die je niet echt kent, zoals BN'ers.

+1
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Twitter Empty Re: Twitter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum