dingen die je nog niet wist
+21
Ugly Betty
Esperanza
Jerry
Penny Blossom
Snoes
Qiara
Alex
Toet
TukTuk
Caresses
mzcharlotte
Caramba
JustMeDaan
girli
Raindrop
Gizmo
Lejow
banjer49
Curious
Rush
Jilke
25 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: dingen die je nog niet wist
Theedoosje schreef:Dit zijn ze http://frituursven.be/Ragouzi.html
Ow nee, die dingen vind ik zo niet lekker.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha die vind ik wel schattig mzcharlotte
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
Gast- Gast
Heeft niks met eten te maken, maar ik kom er net achter dat de parkeerplaats waar ik altijd parkeer in het centrum, gratis parkeren is.. Tenminste, de eerste rij moet je wel betalen, de rijen er achter niet.. RAAAR! Mijn schoonmoeder vertelde dat gister en ik geloofde haar niet.. Ga ik het net opzoeken op de website van de gemeente en het klopt ! Raar alleen dat dat dus nergens aangegeven staat..
En ik altijd maar braaf geld in de automaat gooien..
En ik altijd maar braaf geld in de automaat gooien..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
banjer49 schreef:op mijn werk at ik wel eens een ragouzi, tot op een gegeven moment ik zag dat er champignons in zaten, sindsdien hoef ik het niet meer
En waarom hoef je het dan niet meer?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:banjer49 schreef:op mijn werk at ik wel eens een ragouzi, tot op een gegeven moment ik zag dat er champignons in zaten, sindsdien hoef ik het niet meer
Iets met tussen de oren?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
HUH, zo leer je nog eens wat op maandagavond
Gast- Gast
Nu begrijp ik waarom mijn ouders wazig kijken als ik zeg dat die ene knop niet werkt.Reva schreef:mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
Gast- Gast
Ik voelde me ook al dom dat ik daar nu pas achter kom
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
+1
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Menen jullie dat nou allemaal serieus?Qiara schreef:Reva schreef:mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
+1
Gast- Gast
Smikkell schreef:Menen jullie dat nou allemaal serieus?Qiara schreef:Reva schreef:mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
+1
Nee toch ?
Gast- Gast
Terwijl jij gemiddeld toch meer tijd doorbrengt om het toilet dan een ander.Reva schreef:Ik wist het echt niet
Gast- Gast
Smikkell schreef:Terwijl jij gemiddeld toch meer tijd doorbrengt om het toilet dan een ander.Reva schreef:Ik wist het echt niet
+1
Gast- Gast
Ik 'schrik' ervan dat meerdere mensen niet weten/wisten waarvoor de grote/kleine knop op het toilet dientTwellie schreef:Smikkell schreef:Menen jullie dat nou allemaal serieus?Qiara schreef:Reva schreef:mzcharlotte schreef:Ik wist tot voor kort niet dat de grote knop bij de wc voor een grote boodschap was en die kleinere voor een kleine boodschap. Ik dacht dat de kleine de 'stop'knop was en vond het al zo frappant dat overal waar ik kwam dat klere ding kapot was. En nu kan ik niet wennen aan mijn ontdekking, dus doe ik het nog steeds fout haha!
+1
Nee toch ?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb gelukkig maar een knop op het toilet
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Ik weet dat ook pas sinds een jaar, van die grote en kleine knop.
Dat kwam omdat er bij iemand thuis op de WC bij de grote knop 2 waterdruppels stonden en bij de kleine 1 waterdruppel
Dat kwam omdat er bij iemand thuis op de WC bij de grote knop 2 waterdruppels stonden en bij de kleine 1 waterdruppel
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
toetje_ schreef:banjer49 schreef:op mijn werk at ik wel eens een ragouzi, tot op een gegeven moment ik zag dat er champignons in zaten, sindsdien hoef ik het niet meer
Dat vind ik ook wel een beetje bijzonder...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Dat wist ik ook nietAmiAmi schreef:Net bij topchef hoorde ik dat de buitenkant van een saucijsje darm is. Un getver denk ik dan..
Jullie ook van die dingen die je raar/vies vond toen je er details van hoorde?
Ik kwam er laatst pas achter hoe koopzegels precies werken.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dat de dj van radio Veronica Patrick Kicken heet ipv Patrick Kikker
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Er zijn wel wc's met een doortrekknop en een stopknop dus zo gek vind ik het niet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik eet ook wel eens een ragouzi maar ben nog nooit een champignon tegengekomen hoor ....
Gast- Gast
Sinds ongeveer een jaar weet ik dat het niet 'Bobbejaarland' is maar 'Bobbejaanland'.
Het blijft een rare naam...
Het blijft een rare naam...
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» ben op zoek naar buren voor een spel frontierville ?
» Dit wist ik niet..(amandelen)
» Niet grappige dingen...
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» Dingen zien die er niet zijn
» Dit wist ik niet..(amandelen)
» Niet grappige dingen...
» Dingen waar je telkens niet aan toe komt ...
» Dingen zien die er niet zijn
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: