DagCafé
+28
Rovine
Pompoen
Oasis
GreenGrass
luenca
Terkina
Qiara
Toet
Sjaantje
Roza
Snoes
ExpressoB
May
FireButterfly
Alex
Suus
ladycat
Snack a Jack
Rush
Jade
Chocolate Cookie
Julia
Erin
Zininzon
VeryCherry
Lotus
Burn
Jordana
32 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ik wil trouwens van de gelegenheid gebruik maken nu we hier allemaal bij elkaar zijn, om even collectief mijn excuus aan te bieden voor mijn totale gebrek aan respect. Maar ik wil jullie er wel graag op wijzen dat jullie hoop moeten (okee, okee, mogen) houden, want de aanname stelt dat het aan mijn leeftijd ligt. Net geleerd
Edit: en gelijk een excuus voor mijn typkunsten
Edit: en gelijk een excuus voor mijn typkunsten
Laatst aangepast door Reva op ma 31 okt 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt!.oOErinOo. schreef:2 keer 4 uur! DIEP respect! je hebt vast een OV
Volgende week maandag ga ik naar de andere kant, naar Maple, Jordana en ProudMama!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaan heeft eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord!!! Dus kan eindelijk weer beetje fatsoenlijk forummen Alleen heb ik nu een rammel-toetsenbord dus wil me nu een beetje rustig houden ivm kamergenoten maar morgen overdag ben ik er weer!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sociaal dier ben je ook.Sjaantje schreef:Sjaan heeft eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord!!! Dus kan eindelijk weer beetje fatsoenlijk forummen Alleen heb ik nu een rammel-toetsenbord dus wil me nu een beetje rustig houden ivm kamergenoten maar morgen overdag ben ik er weer!
Gast- Gast
*jaloers*Burn schreef:Klopt!.oOErinOo. schreef:2 keer 4 uur! DIEP respect! je hebt vast een OV
Volgende week maandag ga ik naar de andere kant, naar Maple, Jordana en ProudMama!
I knowSmikkell schreef:Sociaal dier ben je ook.Sjaantje schreef:Sjaan heeft eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord!!! Dus kan eindelijk weer beetje fatsoenlijk forummen Alleen heb ik nu een rammel-toetsenbord dus wil me nu een beetje rustig houden ivm kamergenoten maar morgen overdag ben ik er weer!
Sjaantje schreef:I knowSmikkell schreef:Sociaal dier ben je ook.Sjaantje schreef:Sjaan heeft eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord!!! Dus kan eindelijk weer beetje fatsoenlijk forummen Alleen heb ik nu een rammel-toetsenbord dus wil me nu een beetje rustig houden ivm kamergenoten maar morgen overdag ben ik er weer!
Sjaan, ik vind het heel vervelend om te lezen dat je woonplaats nu tijdelijk het ziekenhuis is, wat naar voor je.
Laatst aangepast door Reva op ma 31 okt 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik dacht: HUH????Reva schreef:
Serieus, die woonplaats
Maar de euro is gevallen
Laatst aangepast door Sjaantje op ma 31 okt 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Wel!Smikkell schreef:Reva, waar is je respect. Dat is niet om te lachen.
Sjaantje schreef:Wel!Smikkell schreef:Reva, waar is je respect. Dat is niet om te lachen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mappie!!!!
Daar is ze dan eindelijk!
En Smikkel!
En Smikkel!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Sjaantje schreef:I knowSmikkell schreef:Sociaal dier ben je ook.Sjaantje schreef:Sjaan heeft eindelijk een fatsoenlijk toetsenbord!!! Dus kan eindelijk weer beetje fatsoenlijk forummen Alleen heb ik nu een rammel-toetsenbord dus wil me nu een beetje rustig houden ivm kamergenoten maar morgen overdag ben ik er weer!Serieus, die woonplaats
Sjaan, ik vind het heel vervelend om te lezen dat je woonplaats nu tijdelijk het ziekenhuis is, wat naar voor je.
Gast- Gast
Ja, Sjaan, haal jij mijn woorden even onderuit.Evy schreef:Sjaantje schreef:Wel!Smikkell schreef:Reva, waar is je respect. Dat is niet om te lachen.
Gast- Gast
Moeten er nog HEMA worsten opgestuurd worden ?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: