Merkkleding
+8
Makamba
PapillonRose
Susan
Tania
Sjonno
Parisienne
Pien
nisavi
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Merkkleding
Ik koop ook wel merkkleding voor mijn meisje. Dit omdat ik het leuk vind! Maar vaak vind ik de dingen die ik heel mooi vind toch erg prijzig, dus meestal koop ik het in de opruiming. Ook vind ik het leuk als ze iets aan heeft waar niet elk kind mee loopt, daar hou ik niet zo van.
Ook hou ik zelf niet van commerciële prints op shirts; nijntje, cars, k3 etc. Maar ja straks zal ze toch een leeftijd krijgen dat ze vast een van die dingen helemaal geweldig vind! Dan mag ze daar gerust een shirt van hebben, maar 1 is genoeg. Pyjama en ondergoed met die prints erop, prima!
Wel vind ik dat een kindje ongeacht welke kleren hij/zij draagt moet kunnen doen wat hij/zij wil, dus ook al is het merkkleding ik vind dat mijn dochter er dan wel alles mee moeten kunnen doen. Als ik het netjes wil houden, dan houd ik er wel rekening mee wat we die dag gaan doen. (bijv. met net nieuwe kleding)
die laatste zin bedoel ik net andersom; Als ik weet dat we een dag naar de speeltuin gaan doe ik haar niet de nieuwste kleren aan.
Ook hou ik zelf niet van commerciële prints op shirts; nijntje, cars, k3 etc. Maar ja straks zal ze toch een leeftijd krijgen dat ze vast een van die dingen helemaal geweldig vind! Dan mag ze daar gerust een shirt van hebben, maar 1 is genoeg. Pyjama en ondergoed met die prints erop, prima!
Wel vind ik dat een kindje ongeacht welke kleren hij/zij draagt moet kunnen doen wat hij/zij wil, dus ook al is het merkkleding ik vind dat mijn dochter er dan wel alles mee moeten kunnen doen. Als ik het netjes wil houden, dan houd ik er wel rekening mee wat we die dag gaan doen. (bijv. met net nieuwe kleding)
die laatste zin bedoel ik net andersom; Als ik weet dat we een dag naar de speeltuin gaan doe ik haar niet de nieuwste kleren aan.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik koop wat ik mooi vind.
Hier in het centrum verkopen maar weinig winkels merkkleding en dan heel weini in de kleine maatjes.
Dus het meeste komt wel van de Hema, Zeemand, Wibra of van een winkel waar ze Bakkaboe verkopen.
Ik hou totaaaal niet van die lelijke plastic prints die je vaak bij C&A ziet.
Dora en die Disney figuren....
Maar soms hangen er ook leuke dingen tussen en die koop ik dan wel.
Hier in het centrum verkopen maar weinig winkels merkkleding en dan heel weini in de kleine maatjes.
Dus het meeste komt wel van de Hema, Zeemand, Wibra of van een winkel waar ze Bakkaboe verkopen.
Ik hou totaaaal niet van die lelijke plastic prints die je vaak bij C&A ziet.
Dora en die Disney figuren....
Maar soms hangen er ook leuke dingen tussen en die koop ik dan wel.
Gast- Gast
S. heeft eigenlijk nooit merkkleding, vind de prijzen soms echt duur. Vooral omdat hij flink aan het groeien is en hier 50% van de tijd is en ik de kleding niet aan kan doen als hij naar zijn moeder gaat. Hier slaag ik vaak bij de h&m, we en de Hema.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
D. heeft wel redelijk wat merkkleding: Barbara Farber, Oilily, Mexx etcetera, maar de meeste kleding die ze heeft komt van de Hema. Ik vind bij kleding belangrijk dat het kwalitatief goed is en dat het haar mooi staat. C&A en Zeeman zijn niet mijn smaak en daarom koop ik daar ook zelden wat, al zou dat stukken goedkoper zijn. Merkkleding kun je voor zulke hoge prijzen verkopen op Marktplaats dat het uiteindelijk wel meevalt wat het gekost heeft.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: