Vreemde reclames op de radio/tv
+21
Guusje
Rush
Toet
Lejow
Lieke128
VeryCherry
Plien84
Lady Starstruck
Marin
Jilke
Linnie1985
Mida4you
Bliss
Lenthe
Feline
Zora
smurfie
Happy
Moonlight
Gigi_
Hoochie
25 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vreemde reclames op de radio/tv
VeryCherry schreef:Ik vind de reclames van H.ornback ook nergens op slaan
Singing ajaa jippie jippie jee!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Die trachitol reclame, bah
Erger me ook dood aan dat mens, met haar luie oog...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Die trachitol reclame, bah
Ik zie geen lui oog? Maar het kan aan mij liggen. Anyway, wat heeft dat er verder mee te maken?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Lejow schreef:Die trachitol reclame, bah
Ik zie geen lui oog? Maar het kan aan mij liggen. Anyway, wat heeft dat er verder mee te maken?
Ik vind die reclame vreselijk, en dan vooral door de slechte acteer prestaties van die vrouw.
Als ze haar tong uitsteekt, doet haar ene oog raar. Heeft er verder niets mee te maken, maar maakt die reclame voor mij nog irritanter.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat is net zoiets als de neus van Ellemieke Vermolen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat is net zoiets als de neus van Ellemieke Vermolen.
Wat doetie???
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:toetje_ schreef:Lejow schreef:Die trachitol reclame, bah
Ik vind die reclame vreselijk, en dan vooral door de slechte acteer prestaties van die vrouw.
Als ze haar tong uitsteekt, doet haar ene oog raar. Heeft er verder niets mee te maken, maar maakt die reclame voor mij nog irritanter.
Ik vind de reclame ook vreselijk en ziet er heel goedkoop uit. Maar ik zie echt niets vreemds aan haar oog en ik kan me ook niet voorstellen dat je je daar aan irriteert.
Toet- Lady Post-a-lot
AmiAmi schreef:Jaa die met dat keelsnoepje schiet me ook meteen te binnen, hoe heet het ook alweer. Dacht ook eerst dat ik gek werd ofzo, waarom zou je zo je tong uitsteken als het om zo'n product gaat?
Het is heel onaardig, maar ik vind ook dat die vrouw zo'n verlopen kop heeft. Erg he? Haha. Ik weet ook niet waarom ik dat vind. Vind het zo'n kroeg met schorre stem-type.
Gast- Gast
Lieke128 schreef:VeryCherry schreef:Ik vind de reclames van H.ornbackh ook nergens op slaan
Singing ajaa jippie jippie jee!
Aaah ja ook vreselijk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:Lejow schreef:toetje_ schreef:Lejow schreef:Die trachitol reclame, bah
Ik vind de reclame ook vreselijk en ziet er heel goedkoop uit. Maar ik zie echt niets vreemds aan haar oog en ik kan me ook niet voorstellen dat je je daar aan irriteert.
Dat kan, ik vind het de druppel van de reclame
(als je het filmpje kijkt en dan rond 15 sec, vlak voor ze haar tong zo uit steekt, dan is haar (voor de kijkers) linkeroog heel raar...)
Lejow- Lady Post-a-lot
Milka, Ik vind de reclame niet echt verschrikkelijk, leuk is anders maar ok
Maar die slogan, gek word ik ervan: "Durf teder te zijn" elke keer erger ik me er weer aan
Maar die slogan, gek word ik ervan: "Durf teder te zijn" elke keer erger ik me er weer aan
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Die reclame dat je je relatie spannend kan houden door vreemd te gaan
Daarnaast die bel je schor reclames. Ook zo irritant.
Daarnaast die bel je schor reclames. Ook zo irritant.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow schreef:
(als je het filmpje kijkt en dan rond 15 sec, vlak voor ze haar tong zo uit steekt, dan is haar (voor de kijkers) linkeroog heel raar...)
Oh ja, nu zie ik het wel een beetje. Zal wel komen doordat een van mijn beste vriendinnen echt een extreeeeem lui oog heeft, dit valt me niet eens op.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Lejow schreef:
Oh ja, nu zie ik het wel een beetje. Zal wel komen doordat een van mijn beste vriendinnen echt een extreeeeem lui oog heeft, dit valt me niet eens op.
(zo heb ik geen idee wat de neus van Ellemieke Vermolen doet )
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind die reclame op de radio van Sudocreme echt tenenkrommend.. 'Voor echte bofkontjes', brrr..
Rizzo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11
Ik erger me op de een of andere manier altijd aan die reclame van Sizz. Dat die serveerster zo ongegeneerd mee staat te kijken terwijl die vrouwen met hun mobieltjes aan het klooien zijn. Vervolgens knoeit ze met wijn en staat er dan zo dommig bij te kijken. Ik vind het zo'n dozig type! Waar je je al niet druk om kunt maken he?
Sanne_86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 171
Punten : 208
Lejow schreef:Rush schreef:Dat is net zoiets als de neus van Ellemieke Vermolen.
Wat doetie???
Bedoel je niet de neus van Nicolette van Dam?
Bliss- Lady Post-a-lot
Always, met hun happy period. Vast en zeker verzonnen door een vent!!
En Antikal, met die drie types. Wat zijn dat trouwens? Drie oude studenten? Of hebben ze een spannende driehoeksverhouding? En wiens moeder zou het wezen?
Oh en de Plus, ik kan die mongolen wel door de tv trekken, zo irritant vind ik ze.
En Antikal, met die drie types. Wat zijn dat trouwens? Drie oude studenten? Of hebben ze een spannende driehoeksverhouding? En wiens moeder zou het wezen?
Oh en de Plus, ik kan die mongolen wel door de tv trekken, zo irritant vind ik ze.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Bliss schreef:Lejow schreef:Rush schreef:Dat is net zoiets als de neus van Ellemieke Vermolen.
Wat doetie???
Nee, zie de reactie boven aan deze pagina van Rush
Maareem wat doet Nicolettes neus dan
Lejow- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Always, met hun happy period. Vast en zeker verzonnen door een vent!!
Inderdaad, alsof die periode 'happy' kan zijn..
Ik heb zopas die reclame over dat 'affaire' bureau nu ook voor het eerst gehoord. Wat walgelijk zeg! Moet je vreemdgaan nu echt (en op zo'n manier) stimuleren? Bah.
Gast- Gast
Ik heb een schijthekel aan Jumbo. Elke keer weer:'hallo jumbo!' "hallo *plaatsnaam*' 'we hebben er weer 2 nieuwe jumbo's bij '
Gelukkig komen ze weinig in Noord Holland. Zou ze graag op hun muil slaan, die jumbo's.
Plus is ook dom. Vroeger vond ik die vrouw van super de boer ook irritant, maar vergeleken met jumbo en plus kan ik haar nu tolereren.
Gelukkig komen ze weinig in Noord Holland. Zou ze graag op hun muil slaan, die jumbo's.
Plus is ook dom. Vroeger vond ik die vrouw van super de boer ook irritant, maar vergeleken met jumbo en plus kan ik haar nu tolereren.
Gast- Gast
Ik vind die ene reclame met die neus op die vinger die in iedere jaszak snuffelt ook tenenkrommend trouwens
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Zero schreef:Ik heb een schijthekel aan Jumbo. Elke keer weer:'hallo jumbo!' "hallo *plaatsnaam*' 'we hebben er weer 2 nieuwe jumbo's bij '
Er zit er nu ook 1 in mijn oude woonplaats. Hoorde ik van de week in eens keihard HALLO EDE. Ik denk huh?? Wist geen eens dat er daar 1 zat. Ik vind die van de Plus die hier al meerder keren genoemd is irritanter eigenlijk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lejow schreef:Bliss schreef:Lejow schreef:Rush schreef:Dat is net zoiets als de neus van Ellemieke Vermolen.
Wat doetie???
Nee, zie de reactie boven aan deze pagina van Rush
Maareem wat doet Nicolettes neus dan
Ik weet niet over welke reactie je het hebt! Maar jullie hadden t toch over dat luie oog waar je naar blijft kijken? (ofzo) Ik dacht dus dat Rush NvD bedoelde, aangezien zij zo'n moedervlek o.i.d. midden op het puntje van haar neus heeft, waar je ook naar blijft kijken
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemde/rare/irritante reclames?
» Digitale radio via UPC
» Radio terugluisteren??
» Grappige reclames
» Irritante reclames?
» Digitale radio via UPC