Vreemde reclames op de radio/tv
+21
Guusje
Rush
Toet
Lejow
Lieke128
VeryCherry
Plien84
Lady Starstruck
Marin
Jilke
Linnie1985
Mida4you
Bliss
Lenthe
Feline
Zora
smurfie
Happy
Moonlight
Gigi_
Hoochie
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vreemde reclames op de radio/tv
Ik heb nu echt al een paar keer een reclame gehoord over een site voor als je relatie in een sleur is geraakt en je op zoekt bent naar een discrete minnnaar Elke keer als ik die hoor denk ik weer wat een rare reclame, jullie nog anderen?
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vreemde reclames op de radio/tv
Deze:
https://www.youtube.com/watch?v=b3t8MekcFt8
https://www.youtube.com/watch?v=b3t8MekcFt8
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Tijdens de zomer waren er condoom reclames, waaronder 1 waarin de jongen tegen het meisje zei: Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje. Verschrikkelijk vond ik die!!
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik word gestoord van die 'Bel je schoor' Simpel reclames.
Gast- Gast
+ 1000Jolee schreef:Ik word gestoord van die 'Bel je schoor' Simpel reclames.
Irriteer me mateloos aan die reclames, ik zet dan ook het geluid er af want ik word er serieus chagrijnig van
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hoochie schreef:Ik heb nu echt al een paar keer een reclame gehoord over een site voor als je relatie in een sleur is geraakt en je op zoekt bent naar een discrete minnnaar Elke keer als ik die hoor denk ik weer wat een rare reclame, jullie nog anderen?
Die hoorde ik vanmiddag op de radio, echt rara reclame, ga bijna denken dat het een grap is.
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
smurfie schreef:Hoochie schreef:Ik heb nu echt al een paar keer een reclame gehoord over een site voor als je relatie in een sleur is geraakt en je op zoekt bent naar een discrete minnnaar Elke keer als ik die hoor denk ik weer wat een rare reclame, jullie nog anderen?
Die hoorde ik vanmiddag op de radio, echt rara reclame, ga bijna denken dat het een grap is.
Helaas niet, secondlove.nl geloof ik, walgelijk!
Moonlight- Prater
Er is zo'n reclame van vaatwastabletten en dan opeens komt er een krokodil in beeld, dat ik echt denk: wat heeft dat er nou weer mee te maken
Gast- Gast
Moonlight schreef:Tijdens de zomer waren er condoom reclames, waaronder 1 waarin de jongen tegen het meisje zei: Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje. Verschrikkelijk vond ik die!!
Jaaaaa brr!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind die reclame van dat keelsnoepje-in-het-oranje-paarse-doosje TE stom.. Dat die vrouw ineens d'r tong uitsteekt.. Alsof je 't je verbeeld hebt ofzo.. Echt heel genant!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Die reclame van dat zoenende stel vind ik ook belachelijk! Bij die reclame van "zit jouw relatie in een sleur? vind je het allemaal nog wel zo leuk?"(ofzo) denk ik alleen maar: Ga met elkaar praten en probeer je relatie weer leven in te blazen, in plaats van een minnaar erbij te zoeken!
Die bel-je-schor-reclames mogen van mij ook per direct de buis af!
En die Plus-Aanvulluh reclames vind ik ook erg irritant!
Die bel-je-schor-reclames mogen van mij ook per direct de buis af!
En die Plus-Aanvulluh reclames vind ik ook erg irritant!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Die reclame van schimmelverwijderen in de badkamer daar krijg ik moordneigingen van!! "Doe toch niet zo raar, ik ben toch allang klaar?!" staat die mafkees in zn overall een beetje stom te kijken zonder een woord te zeggen...Vreselijk!
Moonlight- Prater
Ik heb echt een GRU-WE-LIJ-KE hekel aan die reclames van Plus. Gadverdamme, wat zijn die vreselijk zeg! Alle vier de types vind ik echt té irritant en wat ze uitkramen is nog erger. Ik word er gewoon agressief van
Verder zijn natuurlijk ook bijna alle reclames irritant, vind er altijd maar een paar leuke tussen zitten.
Verder zijn natuurlijk ook bijna alle reclames irritant, vind er altijd maar een paar leuke tussen zitten.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nou Hoochie je bent niet de enige. Ik dacht precies hetzelfde als jij!!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Feline schreef:Ik vind die reclame van dat keelsnoepje-in-het-oranje-paarse-doosje TE stom.. Dat die vrouw ineens d'r tong uitsteekt.. Alsof je 't je verbeeld hebt ofzo.. Echt heel genant!
Whahaha ja ik had hem terug gespoeld om aan mijn vriend te laten zien, we kwamen niet meer bij van het lachen zo stom vonden wij het.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Met stip op één: De bel je schor reclame. Kots.
Vervolgens de Plus reclames. Braak.
Vervolgens de Plus reclames. Braak.
Gast- Gast
Bliss schreef:Ik heb echt een GRU-WE-LIJ-KE hekel aan die reclames van Plus. Gadverdamme, wat zijn die vreselijk zeg! Alle vier de types vind ik echt té irritant en wat ze uitkramen is nog erger. Ik word er gewoon agressief van
Sinds ik Loft heb gezien, krijg ik altijd flashbacks van dat Blonde meisje
Gast- Gast
Jaa die met dat keelsnoepje schiet me ook meteen te binnen, hoe heet het ook alweer. Dacht ook eerst dat ik gek werd ofzo, waarom zou je zo je tong uitsteken als het om zo'n product gaat?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
AmiAmi schreef:Jaa die met dat keelsnoepje schiet me ook meteen te binnen, hoe heet het ook alweer. Dacht ook eerst dat ik gek werd ofzo, waarom zou je zo je tong uitsteken als het om zo'n product gaat?
Trachitol
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Chipp schreef:Bliss schreef:Ik heb echt een GRU-WE-LIJ-KE hekel aan die reclames van Plus. Gadverdamme, wat zijn die vreselijk zeg! Alle vier de types vind ik echt té irritant en wat ze uitkramen is nog erger. Ik word er gewoon agressief van
Hahaha idd, dat beeld staat op mn netvlies gebrand
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Deze reclame vind ik te irritant. Heeft me ook eeuwen geduurd om te achterhalen wat ze nou zei.. Iets over een pussyboat en dan in 't Frans en dan Spaans (gatos is katten in 't Spaans namelijk). Ik vond het zo irritant dat ik niet kon horen welke talen het allemaal waren. En dan iets met Pattapat. Zo irritant!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Feline schreef:Ik vind die reclame van dat keelsnoepje-in-het-oranje-paarse-doosje TE stom.. Dat die vrouw ineens d'r tong uitsteekt.. Alsof je 't je verbeeld hebt ofzo.. Echt heel genant!
+1. En ik vind hem op de 1 of andere manier zo amateuristisch!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Bliss schreef:Chipp schreef:Bliss schreef:Ik heb echt een GRU-WE-LIJ-KE hekel aan die reclames van Plus. Gadverdamme, wat zijn die vreselijk zeg! Alle vier de types vind ik echt té irritant en wat ze uitkramen is nog erger. Ik word er gewoon agressief van
Hahaha idd, dat beeld staat op mn netvlies gebrand
Laat dat "je" maar weg
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik vind de reclames van H.ornback ook nergens op slaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754