DagCafé
+24
Zininzon
ExpressoB
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Sjaantje
Qiara
Pompoen
FireButterfly
Champagne
girli
silly-one
Erin
TwistedAngel
Rovine
Cupcake
Raindrop
Jordana
Rush
luenca
Snoes
Burn
May
Alex
28 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
.oOErinOo. schreef:Ik moet echt nog een keer zeggen dat ik je avatar echt het toppunt van schattigheid vind.
Dank je wel!
Geen dank
Haha ik vind hem ook heel schattig. Ik heb hem trouwens gevonden door op 'raindrop cartoon' te googlen
Mooi onderschrift heb je trouwens!
Laatst aangepast door Raindrop op za 29 okt 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Waar is de pit en de gezelligheid van het dagcafe gebleven?
Dat vraag ik me ook af..
Raindrop- Ratel
Raindrop schreef:Smikkell schreef:Waar is de pit en de gezelligheid van het dagcafe gebleven?
Dat vraag ik me ook af..
Gast- Gast
Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Daar moeten we maar eens verandering in gaan brengen!
Laatst aangepast door .oOErinOo. op za 29 okt 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Helemaal mee eens! En toen Storm wegging, heeft zij ook wat pit meegenomenEvy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Daar zeg je wat..Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Gast- Gast
Snoes schreef:Helemaal mee eens! En toen Storm wegging, heeft zij ook wat pit meegenomenEvy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Erin- Ratel
Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
Gast- Gast
Goh ik wist niet dat Reva ook weg is.
Edit: niet dus
Edit: niet dus
Raindrop- Ratel
Reva is back!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Waar is de pit en de gezelligheid van het dagcafe gebleven?
Ik was er niet sorry!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
Bedoel je dé vier afgevaardigden?
Gast- Gast
Ik ben net een kwartier online. Ik kan het rijtje nog even niet noemenReva schreef:Smikkell schreef:Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben net een kwartier online. Ik kan het rijtje nog even niet noemenReva schreef:Smikkell schreef:Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
Gast- Gast
Ik heb zo'n hekel aan lange quotes, dat is niet veranderd.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben net een kwartier online. Ik kan het rijtje nog even niet noemenReva schreef:Smikkell schreef:Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
En ik heb ook nog steeds een hekel aan grote en bewegende onderschriften.
Gast- Gast
Je meent het, Smikkel?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Smikkell schreef:Ik heb zo'n hekel aan lange quotes, dat is niet veranderd.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik ben net een kwartier online. Ik kan het rijtje nog even niet noemenReva schreef:Smikkell schreef:Dat doet me denken aan dat andere rijtje van vier..Reva schreef:Evy schreef:Die is verdwenen toen Smikkie wegging, PM beviel en Reva verdween. En zonder Alex is er helemaal niks meer aan.
Vier toppers!
Euh..niet deze he..
En ik heb ook nog steeds een hekel aan grote en bewegende onderschriften.
Wil je een code van me waarmee je je onderschrift kan wijzigen? Kan hem opturen als je wil tegen een kleine vergoeding.
Gast- Gast
Moet ze dan de postzegel betalen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik kom hem wel halen. Flesje Soco mee, Licor met cassis.Evy schreef:Moet ze dan de postzegel betalen?
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: