Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

positieve ervaringen met vakantie vielingen?

+7
silly-one
Mermaid
Sarah1985
Raindrop
Snoes
Jeanette
SleepingBeauty
11 plaatsers

Ga naar beneden

positieve ervaringen met vakantie vielingen? Empty positieve ervaringen met vakantie vielingen?

Bericht  SleepingBeauty vr 28 okt 2011 - 4:50

Ik wil graag een paar dagen weg boeken, waarheen maakt me eigenlijk niet veel uit.
maar dacht aan vakantieveilingen.nl hebben jullie hier goede ervaringen mee?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

positieve ervaringen met vakantie vielingen? Empty Re: positieve ervaringen met vakantie vielingen?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:55

hier zijn al een hele hoop topics over, even rechts bovenin zoeken.

Maar ik heb tot nu toe dagjes weg gewonnen en tot nu toe altijd goed geweest.

Gast
Gast

positieve ervaringen met vakantie vielingen? Empty Re: positieve ervaringen met vakantie vielingen?

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:55

Ik heb goede ervaringen met travelbird! Elke dag andere aanbiedingen, heel goedkoop & goed geregeld.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 28 okt 2011 - 6:10

Ik heb veel dagjes uit, sauna's en feesten/concerten via vakantieveilingen gekocht en dat ging allemaal super.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:21

Heb ook al 2x iets via vakantieveilingen gekocht, altijd goed in orde.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 7:23

Ik heb er tot nu toe ook goed ervaringen mee.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  SleepingBeauty vr 28 okt 2011 - 20:26

Joehoeee! bounce

Gisteren lukte het maar niet om een mooie deal te krijgen, werd telkens overboden.
Nu heb ik al 1 overnachting in een hotel in valkenburg voor 35,- Very Happy 2 pers.
En sauna entree met jumbo bruiner :S voor 31 ook voor 2 pers.
leuk begin voor paar dagen weg als het kan op de dagen dat ik wil Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 20:58

Mijn ouders zijn hier lichtelijk verslaafd aan. Ze gaan ongeveer 3-5x p.j. Een nachtje weg via vakantieveilingen. En ze hebben ook regelmatig een bon voor ons of mijn zus, haha.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 28 okt 2011 - 21:10

wij zijn al een paar keer er mee weggeweest. Ook bied ik veel op concert kaartjes. Had afgelopen week nog 2 kaartjes voor een concert voor 30 euro, Normaal zou ik 72 ervoor kwijt zijn.

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SleepingBeauty vr 28 okt 2011 - 21:41

Ben alleen nu een foutje begaan..

Heb een hotelbon gewonnen.
Voor verschillende hotels in europa.
Blijkt dat je 3 nachten moet reserveren (gratis) en diner/ontbijt moet betalen in het hotel.

Wij gaan liever altijd in de stad eten ofzow, en vaak blijven we ook niet zo lang in hotels....
Dacht dath et ook wel voor 1 nachtje was...

Volgende keer beter opletten...
Zou je zo'n bon nog door kunnen verkopen?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid vr 28 okt 2011 - 22:00

Ik probeer al een tijdje iets te 'winnen' daar. Maar ik wordt steeds op het laatst overboden of iemand gooit ineens het bod met 10 euro omhoog. Vandaag en morgen nog eens proberen.

Mn ouders hebben er laatst een vakantie binnen nl mee geboekt. Is ze goed bevallen en was goedkoop.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  silly-one vr 28 okt 2011 - 22:02

Er staan wel eens in het vraag en aanbod wat aanbiedingen van via vakantieveilingen gekochten producten die mensen zelf niet meer kunnen gebruiken door een volle agenda o.i.d. Je kan het proberen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Eris vr 28 okt 2011 - 22:32

Je moet inderdaad goed op de voorwaarden letten. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen. In de pijler vraag en aanbod bied ik twee overnachtingen voor twee personen in Parijs aan die ik gewonnen heb via vakantieveilingen. Helaas kan ik er zelf geen gebruik van maken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 22:35

SleepingBeauty, ik zou die bon gewoon proberen te verkopen in het verkooptopic op het forum en anders op Marktplaats ofzo?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Mermaid vr 28 okt 2011 - 23:00

Mad loopt mn pc weer te haperen op t moment dat ik een laatste bod wil plaatsen..
Als je echt een bepalad ding wilt is die site wel frustrerend.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Lejow za 29 okt 2011 - 0:03

Alleen maar positieve ervaringen
Van musicals, nachtje weg in een hotel, vakantie naar Italie in een bungalowtent tot een fotoshoot.
Altijd allemaal goed gegaan! Dus zeker aan te raden (zoek wel eerst uit wat je normaal gesproken betaald)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Davinia za 29 okt 2011 - 0:57

Ook hier alleen maar positieve verhalen! Ben een keer een nachtje in een hotel geweest, leuk hotel en gewoon goed geregeld. En een dagje naar een festival, ook allemaal goed geregeld!
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 6:58

Ja, prima. We zijn weleens een weekendje weg geweest, naar een musical en uiteten geweest.

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 za 29 okt 2011 - 7:35

Hmm ik heb een paar dagen weg gewonnen bij vakantieveilingen als verassing voor mijn vriend. Maar hoor ik vanmiddag dus dat hij het niks vind omdat hij het niet vertrouwd :S. Heb al gezegd dat ik allemaal positieve verhalen erover lees en nog wiltie niet naar me luisteren... Hij wil gelukkig die paar dagen wel doen. Maar vanmiddag kon ik wel janken hoe hij erop reageerde...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: