Playboyfoto's Britt Dekker
+40
Eris
Paper Crown
pitbullgup
silly-one
loura
Nora
Caresses
Sweety
TGR
Melis_je
Lilou
xxDila
ExpressoB
Toet
JD
smooch
Inge
Muurvlindertje
Arwyn
Kabouter
Sugarfall
dolfijntje24
Happydobby
Bliss
Susan
Sylvana
Marin
Rush
Guusje
Gigi_
Alex
luenca
Salander
Sarah1985
TNMN
Lavendel
Sorella
Highway
Beachgirl
Rapunzel
44 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Playboyfoto's Britt Dekker
Ik vind die foto met die groene panty echt walgelijk, je kijkt zo die kut in! Is toch heel ordinair. De rest vind ik niet veel mis mee, maar met je open kut op internet, nee.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlindertje schreef:Ik vind die foto met die groene panty echt walgelijk, je kijkt zo die kut in! Is toch heel ordinair. De rest vind ik niet veel mis mee, maar met je open kut op internet, nee.
Ik heb wel eens ergere gezien..
Gast- Gast
haha, en jouw taalgebruik is niet ordinair?Muurvlindertje schreef:Ik vind die foto met die groene panty echt walgelijk, je kijkt zo die kut in! Is toch heel ordinair. De rest vind ik niet veel mis mee, maar met je open kut op internet, nee.
Gast- Gast
Past bij die foto Storm
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Storm schreef:haha, en jouw taalgebruik is niet ordinair?Muurvlindertje schreef:Ik vind die foto met die groene panty echt walgelijk, je kijkt zo die kut in! Is toch heel ordinair. De rest vind ik niet veel mis mee, maar met je open kut op internet, nee.
Haha inderdaad zeg, sjonge jonge. En ik kijk nergens in hoor, weet niet wat jij ziet?
Gast- Gast
dolfijntje24 schreef:Het is allemaal gefotoshopt (denk ik). Ze zei namelijk ook van te voren dat ze niet zou afvallen en ik zit op google te kijken naar foto's en daar heeft ze ook een buikje en op deze foto helemaal niet.
Ze is echt flink afgevallen. Viel me zaterdag bij Pau!l op!
Gast- Gast
Happydobby schreef:Susan schreef:Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar ik heb haar nog nooit op de televisie gezien.
Haha, ze stond achter de desk bij die dating show om 20.00 uur op rtl5. En zo is ze er in gerold, ze was 2 weken terug bij life en cooking.
Maar 'iedereen' kent haar natuurlijk van "Echte meisjes in de jungle", waar ze gewonnen heeft.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
PrinsesBo schreef:dolfijntje24 schreef:Het is allemaal gefotoshopt (denk ik). Ze zei namelijk ook van te voren dat ze niet zou afvallen en ik zit op google te kijken naar foto's en daar heeft ze ook een buikje en op deze foto helemaal niet.
Ze is echt flink afgevallen. Viel me zaterdag bij Pau!l op!
Zou ik ook doen als ik in de playboy moest. Als dat geen goede motivatie is haha
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Youandi schreef:Ik vind de foto's best redelijk.
Het valt me op dat we waarschijnlijk dezelfde maat en vorm hebben, alleen zijn mijn tepels kleiner.
Zo, weten jullie dat ook weer
Mijn borsten zijn gewoon precies hetzelfde! Voel me wel een beetje aangesproken door al die negatieve reacties hier (ben er zelf toch wel tevreden mee om eerlijk te zijn)
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het wel lekkere tieten, mooie meid... Ken haar verder niet. Toch apart dat mensen toch nog steeds verbaasd kunnen zijn over het uitlekken van de foto's. Dat gebeurd altijd volgens mij.
Gast- Gast
Kan toch ook niet anders dan dat playboy de foto's zelf lekt.
Ik vind het wel mooie foto's, op die met de groene panty na dan.
Ik vind het wel mooie foto's, op die met de groene panty na dan.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Rapunzel schreef:Youandi schreef:Ik vind de foto's best redelijk.
Het valt me op dat we waarschijnlijk dezelfde maat en vorm hebben, alleen zijn mijn tepels kleiner.
Mijn borsten zijn gewoon precies hetzelfde! Voel me wel een beetje aangesproken door al die negatieve reacties hier (ben er zelf toch wel tevreden mee om eerlijk te zijn)
Zo voel ik het ook een beetje ja, maar moet je vooral niet doen! Dit is gewoon een prachtig formaat tiet!
Even een biecht: ik vind mijn borsten mooi. Men zegt dat vrouwen nooit tevreden zijn met hun borsten, maar ik ben dus ook erg tevreden. Om nog eerlijker te zijn: het zijn mijn grootste pluspunten!
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik vind het wel lekkere tieten, mooie meid... Ken haar verder niet. Toch apart dat mensen toch nog steeds verbaasd kunnen zijn over het uitlekken van de foto's. Dat gebeurd altijd volgens mij.
'Ze' denken dat het iemand intern is. Hoorde vanmorgen die Playboy baas, hoe heet ie, op de radio bij Giel Beelen. Britt was ook aan de lijn en moest huilen omdat ze dacht dat ze nu niet meer naar De wereld draait door mocht voor de onthulling van haar foto's
Gast- Gast
Haha goed toch Youandi? Ik weet niet zo goed wat ik van de mijne vind. Vanaf boven gezien vind ik ze niks maar als ik in de spiegel kijk vind ik ze wel gaan.
Gast- Gast
Smittn' schreef:Zusje schreef:Ik vind het wel lekkere tieten, mooie meid... Ken haar verder niet. Toch apart dat mensen toch nog steeds verbaasd kunnen zijn over het uitlekken van de foto's. Dat gebeurd altijd volgens mij.
'Ze' denken dat het iemand intern is. Hoorde vanmorgen die Playboy baas, hoe heet ie, op de radio bij Giel Beelen. Britt was ook aan de lijn en moest huilen omdat ze dacht dat ze nu niet meer naar De wereld draait door mocht voor de onthulling van haar foto's
Huilen? Dit had ze toch wel aan kunnen zien komen? Maar De wereld draait door is zo'n leuk programma of wat? Het zegt mij allemaal niks, ik kwam er vanmiddag achter wie die Britt was waar iedereen het over had. Ik kijk verder geen tv.
Gast- Gast
Zusje schreef:Smittn' schreef:Zusje schreef:Ik vind het wel lekkere tieten, mooie meid... Ken haar verder niet. Toch apart dat mensen toch nog steeds verbaasd kunnen zijn over het uitlekken van de foto's. Dat gebeurd altijd volgens mij.
Huilen? Dit had ze toch wel aan kunnen zien komen? Maar De wereld draait door is zo'n leuk programma of wat? Het zegt mij allemaal niks, ik kwam er vanmiddag achter wie die Britt was waar iedereen het over had. Ik kijk verder geen tv.
Ja dat vindt ze het allerleukste programma op tv samen met de Coen&Sander show op de radio
Gast- Gast
Youandi schreef:Rapunzel schreef:Youandi schreef:Ik vind de foto's best redelijk.
Zo voel ik het ook een beetje ja, maar moet je vooral niet doen! Dit is gewoon een prachtig formaat tiet!
Even een biecht: ik vind mijn borsten mooi. Men zegt dat vrouwen nooit tevreden zijn met hun borsten, maar ik ben dus ook erg tevreden. Om nog eerlijker te zijn: het zijn mijn grootste pluspunten!
Ik vind het wel sexy tietjes hoor, ondanks de naar mijn smaak te grote tepelhoven Hoera voor blij zijn met je borsten, ik vind die van mij ook geweldig mooi haha
Gast- Gast
Zusje schreef:Haha goed toch Youandi? Ik weet niet zo goed wat ik van de mijne vind. Vanaf boven gezien vind ik ze niks maar als ik in de spiegel kijk vind ik ze wel gaan.
Alle borsten zijn anders en alle borsten zijn mooi, vind ik.
Gister keek ik een programma waarin ze zeiden dat álle borsten gaan hangen uiteindelijk. Zelfs al heb je een aa-cup. Dat is best k*t. Maar dan nóg blijven ze mooi en uniek!
En ik vind niet dat wij, als vrouwen, borsten mogen afzeiken
Gast- Gast
Smittn' schreef:Youandi schreef:Rapunzel schreef:Youandi schreef:Ik vind de foto's best redelijk.
Ik vind het wel sexy tietjes hoor, ondanks de naar mijn smaak te grote tepelhoven Hoera voor blij zijn met je borsten, ik vind die van mij ook geweldig mooi haha
Jeeeej
Gast- Gast
Ik vind de foto's eigenlijk wel mooi.
Prima figuurtje, mooie borsten. Had ik niet gedacht, toen ik hoorde dat Britt in de playboy zou staan dacht ik echt van uhmm....wie wilt haar nou naakt zien.
Prima figuurtje, mooie borsten. Had ik niet gedacht, toen ik hoorde dat Britt in de playboy zou staan dacht ik echt van uhmm....wie wilt haar nou naakt zien.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
mooi figuur, maar ik vind de foto's echt net even té overdreven bloot. kan recht naar binnen kijken.... na, vind t niks....
maar goed, ze heeft nu waarschijnlijk een stuk meer geld op haar bankrekeningetje dan mij
maar goed, ze heeft nu waarschijnlijk een stuk meer geld op haar bankrekeningetje dan mij
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Laten ze die foto´s nou gewoon expres uitlekken of heb ik dat nou?
Anyway, ik vind het geen mooie foto's, niet mijn stijl en er is zó aan haar figuur gephotoshopt. Jammer.
Anyway, ik vind het geen mooie foto's, niet mijn stijl en er is zó aan haar figuur gephotoshopt. Jammer.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:er is zó aan haar figuur gephotoshopt. Jammer.
Nou inderdaad zeg! Jeetje mina, dat ziet toch elke ....
Heb de foto's niet aangeklikt, iniedergeval vind ze ook niet zo mooi. Erg apart maja dat past dan wel weer bij haar.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind de foto's wel mooi, alleen die met die groene panty niet, je kan zo naar binnen kijken! Ik vind haar figuurtje trouwens ook erg mooi. Maar dat zal voor een groot deel wel zijn gephotoshopt..
Edit; & blijkbaar is mijn tepelhof ook echt enorm, als men dit flensjes / pannekoeken & huge worden genoemd..
Edit; & blijkbaar is mijn tepelhof ook echt enorm, als men dit flensjes / pannekoeken & huge worden genoemd..
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind ze ook groot, maar dat komt omdat ik ze vergelijk met die van mezelf haha. Weten jullie ook gelijk weer hoe mijn tepels er uit zien.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Britt Dekker een stunt?
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!
» Is burberry britt een lekker geurtje?
» Britt en Ymke
» OMG Britt komt in de Playboy!