Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 21 van 38 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Mees vr 20 jan 2012 - 20:06

Hij is inderdaad erg mooi!!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 20:50

Heeeel mooi!

Gast
Gast

Bericht  Zora vr 20 jan 2012 - 21:46

Pretty!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 2:09

Thanks! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Toet za 21 jan 2012 - 3:50

Moooi Princess! Ik wist niet dat ie zo 'groot' zou worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 7:48

Bliss schreef:Haha ja dat snap ik Dijn, het was een grapje Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 394967 :P (al hou ik zelf trouwens niet van gestretchte oorlellen)

Ik vind het ook niet altijd een succes, vooral niet van die enorme gaten. Ik zit nu op 8 mm en dat vind ik wel prima, ik wil niet dat de vorm van m'n oorlel verandert. Ik vind tatoeages ook maar zelden mooi.

Laatst aangepast door Dijn82 op za 21 jan 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  TGR za 21 jan 2012 - 7:50

Dijn82 schreef:
Bliss schreef:Haha ja dat snap ik Dijn, het was een grapje Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 394967 :P (al hou ik zelf trouwens niet van gestretchte oorlellen)

Ik vind het ook niet altijd een succes, vooral niet van die enorme gaten. Ik zit nu op 8 mm en dat vind ik wel prima, ik wil niet dat de vorm van m'n oorlel veranderd. Ik vind tatoeages ook maar zelden mooi.

:shock:

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 8:47

TGR schreef:
Dijn82 schreef:

Ik vind het ook niet altijd een succes, vooral niet van die enorme gaten. Ik zit nu op 8 mm en dat vind ik wel prima, ik wil niet dat de vorm van m'n oorlel veranderd. Ik vind tatoeages ook maar zelden mooi.

:shock:

Embarassed Zie, studeren doet slechte dingen met me! Heb het aangepast Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 561177

Gast
Gast

Bericht  Vanillivi zo 22 jan 2012 - 1:07

Wauw, mooie tatoeage Princess!

Ik had trouwens even een algemeen vraagje, weet iemand een goede artist in Breda?
Zat al even te googelen en dan krijg ik er wel een aantal, maar ja; Welke moet ik nu kiezen smile

Thnx!
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Terkina zo 22 jan 2012 - 4:17

De bunker staat erg goed bekend in Breda. Maar waarom alleen Breda, als je iets wil laten vereeuwigen, dat moet een klein beetje reizen naar een goede shop toch niet erg zijn?
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:15

Vanillivi schreef:Wauw, mooie tatoeage Princess!

Ik had trouwens even een algemeen vraagje, weet iemand een goede artist in Breda?
Zat al even te googelen en dan krijg ik er wel een aantal, maar ja; Welke moet ik nu kiezen Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 561177

Thnx!

Bunker! Als ik er ooit een neem, ga ik daarheen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:17

Oh ik wil ook zo graag, maar twijfel aan de andere kant ook.
Aantal 'negatieve' reacties gekregen en hij is toch wat moeilijker te bedekken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:27

Maar een tattoeage neem je toch voor jezelf, PB? Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden.
Wat en waar wil je?

Gast
Gast

Bericht  Mamsie zo 22 jan 2012 - 5:37

Dijn82 schreef:
Vanillivi schreef:Wauw, mooie tatoeage Princess!

Zat al even te googelen en dan krijg ik er wel een aantal, maar ja; Welke moet ik nu kiezen Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 21 561177

Thnx!

Bunker! Als ik er ooit een neem, ga ik daarheen.

Idd bunker maar de artiest waar iedereen eigenlijk bij ging daar is nu weg. Nog steeds goede shop hoor maar je kunt beter kijken wat voor soort tattoo je wilt en dan kijken wie daar goed in is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:39

Je hebt ook wel gelijk Princess.
Ik wil t liefst mn rug van linkse schouder tot rechter heup onder laten tattoeëren. Bloemen.
Beetje als Terkina I love you Dat vind ik zooo mooi.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale zo 22 jan 2012 - 5:50

PrinsesBo schreef:Je hebt ook wel gelijk Princess.
Ik wil t liefst mn rug van linkse schouder tot rechter heup onder laten tattoeëren. Bloemen.
Beetje als Terkina I love you Dat vind ik zooo mooi.

Dat kun je toch prima bedekken als dat nodig is?

Ik ga 13 april voor m'n eerste sessie. Vanaf m'n linker dijbeen/heup, via een klein stukje ribben (links) naar bovenop m'n linkerschouder. Ook bloemen en ornamenten. Als ik een t-shirt met korte mouwen aandoe is er niets van te zien Wink Vind ik prettig ivm m'n werk als juf. Met bijv een tanktop aan kun je een stuk op m'n rug zien en schouders (twee knoppen en een boel ornamenten).
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 6:24

Dat is ook inderdaad wel zo.
Ik wil hem alleen pas laten zetten als ik er helemaal zeker van ben. (en 15 kilo lichter laughcry Dus heb nog even Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 6:30

Wauw Princess wat een super mooie tatoeage!

Gast
Gast

Bericht  Roza zo 22 jan 2012 - 10:58

Ik ben er over na aan het denken om bij mijn tattoo op mijn pols ('doorzetten' in het Hebreeuws) 2 kleine zwaluwen te laten zetten.. Ben alleen bang dat kleine zwaluwen heel lelijk worden of meer op een vlek gaan lijken. Iemand hier ervaring mee?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 11:08

Ik ben tijdens het googelen wel wat zwaluwen tegengekomen die dicht zijn gaan zitten, heel zonde. Idd niet te klein doen dus,,,.

Ik heb een prachtige tatoeage gezien met kersenbloesem van heup tot onder de oksel, echt zoooo mooi. Love it. Ook de definitie van kersenbloesem (nieuwe start, in bloei komen, kracht, vrijheid) vind ik heel mooi en passend...

Maar, hij is dus wel een beetje groot...uiteraard laat ik als ik het doe een ontwerp maken door de artist, maar eerst maar eens bedenken of ik hem zo groot wil. Ik vind het wel heel sexy ook.

Mijn vriend haaaaat tattoo's, en hoewel ik niet wil dat dat meespeelt, wil ik natuurlijk wel dat hij mij mooi vind....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:19

Oe klnkt mooi leaf!
Foto?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:50

Ik kan geen plaatje plakken met mn ipad, ik heb wel een linkje.

http://tattooswithmeaning.org/wp-content/uploads/2010/11/blossom.jpg

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:52

Leaf, die is echt super! Ik ben niet zo van de tattoo 's maar deze is echt mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:01

http://weheartit.com/entry/17522589

Maar ik zou m dan meer naar de zijkant willen...

http://weheartit.com/entry/1426202

Ook mooi, maar te groot.

Iig, inspiratie genoeg, vind ze prachtig. Ook al een shop gevonden die dit denk ik heel mooi kan doen. Maar, nu nog even bedenken of ik dit echt wil haha. En durf.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 8:33

Oh I love you Die eerste of laatste zou ik wel willen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 38 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 29 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: