Het-grote-tattoo-topic deel 1!
+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers
Pagina 12 van 38
Pagina 12 van 38 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 38
Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!
Maar stel dat je je streefgewicht niet haalt (waar we natuurlijk vanuit gaan dat je dat wel doet), wat dan? Dan neem je nooit zo'n tattoo?
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10
Zou jij, Terkina, mij trouwens misschien even de naam van je tattoo-eerder (dat schrijf je niet zo, wel?!) willen pm-en?
Gast- Gast
Haha, mijn tattoo is 20 kilo geleden gezet... ;-) Eerlijk gezegd maakt het voor mij niet uit dat ik hem nu mooier vind ofzo. Alleen maakt het het voor jezelf wel makkelijker om het te showen.
Terkina- Fluisteraar
Wow, ik wist dat je veel was afgevallen Terkina, maar 20 kilo?? Ik vond je echt helemaal niet dik ofzo. Hoe heb je het eigenlijk gedaan? (ff totaal offtopic haha)
Edit: en hoe lang heb je erover gedaan? Toch nog even ontopic, want ik ben dus ook aan het afvallen én wil dus waarschijnlijk nog wel een tattoo. Misschien doe ik het ook wel als ik tevreden ben over mijn gewicht (als ik dit ooit zal zijn...).
Edit: en hoe lang heb je erover gedaan? Toch nog even ontopic, want ik ben dus ook aan het afvallen én wil dus waarschijnlijk nog wel een tattoo. Misschien doe ik het ook wel als ik tevreden ben over mijn gewicht (als ik dit ooit zal zijn...).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nou eigenlijk waren het er 21 ;-) Ik heb er niets voor gedaan. Zijn een paar dingen in mijn leven veranderd, (en welbekende quarterlifecrisis) met dit als bijeffect. Klinkt allemaal heel leuk zoveel kilo, maar ik was idd niet te zwaar, gewoon normaal postuur dat wel een paar kilootjes kwijt mocht. Nu was ik opeens heel slank. Te snel in te korte tijd... zag er echt niet gezond uit. En daarbij je kan nog zo slank zijn, maar gelukkiger, aardiger of leuker van wordt je er vanzelf niet van. Moet toch echt komen vanuit jezelf komen, niet vanuit je postuur.
Zegt niet dat ik er niet blij mee ben hoor... Nu inmiddels wel.
Zegt niet dat ik er niet blij mee ben hoor... Nu inmiddels wel.
Terkina- Fluisteraar
Ik houd van die tattoo's over de rug.. Wauw!
Ik ben nu gewoon al bijna anderhalf jaar aan het nadenken over mijn tattoo en weet nog niets. Ik wil 'iets' met de naam van mijn nichtje, maar ik weet niet wat. Laat staan dat ik weet waar..
Nog sites met tattoo's iemand?
Ik ben nu gewoon al bijna anderhalf jaar aan het nadenken over mijn tattoo en weet nog niets. Ik wil 'iets' met de naam van mijn nichtje, maar ik weet niet wat. Laat staan dat ik weet waar..
Nog sites met tattoo's iemand?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Is het trouwens normaal dat na dat de korstjes eraf zijn de kleur iets minder donker is en het wat minder ja uh strak is?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Bij mij was de kleur in het begin ook heeeel fel, dat werd ook iets minder. Maar wat bedoel je met minder strak?
Terkina- Fluisteraar
Ja dat komt door de werking van je huid. Dan kunnen de lijnen heel hobbelig lijken, dat trekt wel bij, net als de kleur, die komt ook nog wel meer terug!Mamsie schreef:Is het trouwens normaal dat na dat de korstjes eraf zijn de kleur iets minder donker is en het wat minder ja uh strak is?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja ik denk dat doordat de kleuren wat lichter zijn geworden de hardere lijnen wat "vager" zijn geworden. Ik kan het zelf natuurlijk niet zo goed zien en elke foto is weer anders haha.
Deze foto is van gisteren.
Deze foto is van gisteren.
Laatst aangepast door Mamsie op ma 28 nov 2011 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie- Ratel
Rush schreef:Ja dat komt door de werking van je huid. Dan kunnen de lijnen heel hobbelig lijken, dat trekt wel bij, net als de kleur, die komt ook nog wel meer terug!Mamsie schreef:Is het trouwens normaal dat na dat de korstjes eraf zijn de kleur iets minder donker is en het wat minder ja uh strak is?
ahaa!
Mamsie- Ratel
Wie heeft er trouwens advies waar ik m'n (redelijk grote) tattoo kan laten zetten? Positieve ervaringen gezocht, qua goede tatoeëerder die ook een mooi ontwerp kan maken. Het liefst in het noorden van NL. maar ik vind reizen niet erg. Rush? Terkina?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Nou Joy dan, van Low Voltage Ink
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Donderdag mag ik weer Heb er zin in!
Naja, zin in dat het erop staat niet zozeer de handeling
Naja, zin in dat het erop staat niet zozeer de handeling
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
IK DURF NIET!
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Joh gewoon doen, ik scheet ook 7 kleuren stront maar als ze beginnen moet t af!TGR schreef:IK DURF NIET!
Mamsie- Ratel
Als durven je tegenhoudt, wil je blijkbaar niet graag genoeg TGR.
Aziraphale, ik heb mijn tattoo laten zetten in R'dam bij 25tolife. Maar weet niet wat voor stijl je wilt? Want dat is natuurlijk wel belangrijk voor de keuze van een shop. Inkstitution in R'dam is btw ook erg goed.
Aziraphale, ik heb mijn tattoo laten zetten in R'dam bij 25tolife. Maar weet niet wat voor stijl je wilt? Want dat is natuurlijk wel belangrijk voor de keuze van een shop. Inkstitution in R'dam is btw ook erg goed.
Terkina- Fluisteraar
Terkina schreef:Als durven je tegenhoudt, wil je blijkbaar niet graag genoeg TGR.
R'dam lijkt me fijn, ik kom uit een dorp ernaast en mijn familie komt daar vandaan Geeft weer wat extra waarde aan m'n tattoo, haha.
Ik wil een dunne, sierlijke tak (zwart) met felblauwe, kleine bloemen eraan op mijn rug/stuk schouder.
Edit: Terkina, 25tolife lijkt me echt geweldig geschikt voor wat ik wil! Oh, spannend zeg...nu moet ik nog even doorzetten en mss nog even doorsparen
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
*En weg!*
Laatst aangepast door Kaboutertje op vr 2 dec 2011 - 22:37; in totaal 1 keer bewerkt
Kaboutertje- Kletskop
PrinsesBo schreef:Wauw, Kabouter! Wat super super super gaaf/mooi!!!
+1!
Like- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 46
Registratiedatum : 23-05-11
Jaa ben ook heel blij!
Even voor de duidelijkheid, de bovenste 6 vlinders zijn nieuw, de rest had ik al. Vandaar dat ze iets lichter zijn.
Even voor de duidelijkheid, de bovenste 6 vlinders zijn nieuw, de rest had ik al. Vandaar dat ze iets lichter zijn.
Kaboutertje- Kletskop
Mooooooi kaboutertje!! Heb je lang gezeten?
Mamsie- Ratel
Pagina 12 van 38 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote tattoo-topic deel 2!
» Foto topic deel 234534543
» Het grote POCH topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Foto topic deel 234534543