Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-grote-tattoo-topic deel 1!

+87
Marin
Caroow
xxjojootjexx
Thunder
Marie
Mamsie
Sam
sanne-84
*Troela*
Burn
Bisq
Fiebje
Pannetoet
Lenster
Penélope
ellibre
Mari
Twellie
holaagirl
Floor
Reeza
Bazinga
Poubelle
PrimaBella
Stuiterbal
Blond
VeryCherry
Tabbert
Cherry Darling
Vanillivi
Mees
Sjaantje
Niene
Minx
*Purple*
Ooh La La!
Esperanza
PluDan
Oasis
Aziraphale
TukTuk
SoCali
Shy
Fiwen
sonly
Salander
Liz
SnowWhite
Lejow
Monte
mzcharlotte
Zwerver
Funk
Kaboutertje
Starla
Ayla
Lenthe
Jeanette
Vanilla Queen
Feline
TGR
Spring
Paper Crown
Alex
Sterre
xxDila
joyce0606
Niekske
Lady Starstruck
Chocoholic
Toet
JustMeDaan
Zora
Kabouter
Bliss
Sylvana
Happydobby
Beachgirl
Terkina
Lavendel
TNMN
Like
Raindrop
Sorella
Chocolate Cookie
Rush
Roza
91 plaatsers

Pagina 24 van 38 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 24 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Rush wo 2 mei 2012 - 23:30

Mijn ouders weten van sommige tattoos niets af. M`n vriend vind tattoos echt 10x niks haha. Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 24 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 24 Empty Re: Het-grote-tattoo-topic deel 1!

Bericht  Poubelle wo 2 mei 2012 - 23:37

Mijn ouders vinden tattoos niet mooi, wist ik van tevoreb al. Ik weet ook dat ze het zonde vinden dat 2 van m'n tattoos vrij groot zijn.
Een aantal vrienden vind m'n tattoos mooi, anderen houden niet van tattoos en vinden het niks. Maar ze vinden die ik heb wel bij mij passen.
Ik heb trouwens ook een zwaluw smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 2:10

Vrijdag ga ik weer naar de tattooshop, wil graag 2 of 3 kleine zwaluwen bij de tattoo op mijn pols laten zetten.

Ook wil ik een tattoo op de achterkant van mijn schouder laten zetten voor mijn petekindje. Like this:

Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 24 10mk5rd

Alleen zoek ik nu nog een passende tekst. Heb nu al een tijd 'Never ending love' in mijn hoofd, maar dat is het net niet helemaal. Iemand suggesties? De tekst van de foto vind ik ook erg mooi..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 2:11

Mooi idee Lejow. Past er ook goed bij vind ik.

Rush; hoe staat het met jouw plannen om een tattoo te laten verwijderen? Ga je dat nu definitief doen?

Pixie; Ik vind tattoo's juist echt wat voor jou zoals ik je ken. Eigenwijs, vrijgevochten, party chick, vrolijk, authentiek.. Ja daar vind ik tattoo's juist gaaf bij!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 2:16

Roza schreef:
Rush; hoe staat het met jouw plannen om een tattoo te laten verwijderen? Ga je dat nu definitief doen?
Ja, die moet en zal weg, maar ik ga eerst sparen en rustig nadenken over waar ik dat ga doen, aangezien er niets betrouwbaars in de buurt zit. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 8:50

Rush schreef:
Roza schreef:
Ja, die moet en zal weg, maar ik ga eerst sparen en rustig nadenken over waar ik dat ga doen, aangezien er niets betrouwbaars in de buurt zit. No

Wel verstandig inderdaad om daar goed over na te denken. Kunnen ze hem echt helemaal weg halen of blijf je er wel iets van zien? Ik heb er echt totaal geen verstand van Embarassed

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 8:50

En iemand anders nog tattoo's om te showen? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle di 15 mei 2012 - 9:00

Haha Roza, thanks voor je beschrijving van mij, vind ik erg leuk!
Jk vind het plaatje wat je liet zien erg mooi, de plek iig.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale di 15 mei 2012 - 9:09

Gaaf, Roza. Ben benieuwd wat je gaat kiezen. Ik vind het een mooie plaats.

-weg-
Mijn tattoo na sessie 2, een paar lotussen zijn ingekleurd! Foto is 2 uur na het zetten, de kleur wordt nu al wat minder intens.

Laatst aangepast door Aziraphale op di 15 mei 2012 - 18:08; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss di 15 mei 2012 - 9:17

Wow, erg gaaf, Azira!
En Roza, die schoudertattoo vind ik ook erg mooi, zou ik zo zelf willen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roza di 15 mei 2012 - 9:21

Thanks voor de complimenten over de schoudertattoo! Ik wilde het eerst aan de voorkant, maar dat vind ik voor mezelf té opvallend. De achterkant vind ik makkelijker te bedekken en niet zo in het oog springend.
Alleen de tekst.. Pff lastig! Ga vrijdag toevallig naar de tattooshop (die laat toevallig aan de voorkant van haar schouder een zin zetten), dus kan daar direct kijken voor lettertypes. Komt wel goed uit smile

Ik neig nu het sterkste naar 'i carry your heart' of 'i carry your heart with me'. Zónder hoofdletter, dat vind ik er het mooiste uitzien. Maarja, officieel moet het met hoofdletter, lastig! Hahaha

Dus mochten jullie suggesties hebben voor andere korte zinnetjes, ik hoor ze graag!

@Aziraphale: WAUW! Wat ontzettend gaaf!! Hij is echt ontzettend mooi geworden, mijn complimenten!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roza wo 16 mei 2012 - 5:46

@Aardbei89: De mensen om mij heen hadden het ook niet echt van mij verwacht.. Maar nu vinden ze het wel bij mij passen, omdat beide tattoo's ook echt iets voor mij betekenen. Mijn ouders reageerde niet direct positief, maar ook niet negatief. Mijn vader vind het allemaal wel prima geloof ik, die zegt er niet echt iets over.
Mijn moeder hoor ik er ook niet over, maar die is wel beide keren mee gegaan naar de tattoozaak omdat ze het leuk vond om het te zien Wink

@Pixie: Wat voor tattoo's heb jij? Foto's Very Happy!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 5:59

Foto's weg

Laatst aangepast door Pixie op za 19 mei 2012 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Roza wo 16 mei 2012 - 6:01

Wauw, heel mooi Pixie! Hebben ze een betekenis als ik vragen mag?

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 6:05

De tekst op m'n pols is voor m'n vader, dat was zijn bijnaam voor mij toen ik klein was.
De lotus en kersenbloesem vind ik mooi, maar ook de betekenissen ervan vind ik mooi, maar niet echt van toepassing op mij.
De zwaluw staat voor mij voor 'thuiskomen'. Ik heb 3 maanden in het buitenland gestudeerd, en ben daarna 4 zomers in het buitenland aan het werk geweest. Kon in Nederland nooit echt rust vinden. Baantjes moesten tijdelijk zijn, een vaste relatie wilde ik niet, ik moest weer weg kunnen. En sinds kort heb ik die rust gevonden en voor mij staat die zwaluw daarvoor. De bloemen hebben geen betekenis.
Het oog van Horus heb ik op m'n 17e laten zetten toen ik erachter kwam dat ik allergisch was voor piercings en toen dacht ik, dan maar een tattoo. Maar de betekenis uit het Egyptische vind ik wel mooi.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Roza wo 16 mei 2012 - 6:07

Mooie gedachtes erachter Pixie! Wauw! Vooral die bij je elleboog vind ik echt erg mooi.

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle wo 16 mei 2012 - 6:20

Thanks!
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw tattoos! smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Roza wo 16 mei 2012 - 6:37

Pixie schreef:Thanks!

Even zoeken..
Deze staat op mijn voet; WEG

Van de kleine tattoo op mijn pols heb ik geen foto. Is ook maar een kleintje. Er staat 'doorzetten' in het Hebreeuws op de zijkant van mijn pols.

De volgende worden dan 2 á 3 kleine zwaluwen bij de kleine tattoo op mijn pols en een tekst op mijn schouderblad. Hier heb ik alleen nog geen tekst voor... Jij al nieuwe in de planning?

Laatst aangepast door Roza op zo 20 mei 2012 - 11:40; in totaal 1 keer bewerkt

Roza
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga za 19 mei 2012 - 2:34

Ik ben ook op zoek naar ideeën! Samen met mijn 2 beste vriendinnen wil ik een tattoo laten zetten, niks groots, maar gewoon, iets van ons. Onze hele namen vinden we een bit too much (C.hristine, M.ariska en Trisha) dus zaten we daarna te denken aan iets met onze letters. Maar wát!

We hebben ook niet echt iets gelijks, we kennen elkaar via school, zij via groep 1 en ik ken hen via de brugklas. We zijn heel verschillend, komen alledrie uit heel andere gezinnen, hebben andere normen en waarden, maar zijn wel al 11 jaar een drie-eenheid, ondanks de verschillen Wink Dus da's wel mooi, maar maakt 't lastig om een tattoo te kiezen.. Films kijken en dan vooral in de bioscoop, is wel iets dat we heel vaak doen en altijd hebben gedaan, dus ik zat te denken aan zo'n ouderwetse filmrol met onze letters erin. Maar ik wil opties Very Happy

Iemand nog een idee?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Poubelle za 19 mei 2012 - 3:46

Roza schreef:
Pixie schreef:Thanks!

Even zoeken..
Deze staat op mijn voet;[

Van de kleine tattoo op mijn pols heb ik geen foto. Is ook maar een kleintje. Er staat 'doorzetten' in het Hebreeuws op de zijkant van mijn pols.

De volgende worden dan 2 á 3 kleine zwaluwen bij de kleine tattoo op mijn pols en een tekst op mijn schouderblad. Hier heb ik alleen nog geen tekst voor... Jij al nieuwe in de planning?

Oh ik zie deze nu pas, mooi!
Ik vind het hebreeuwse schrift altijd heel mooi.
Je hebt alweer mooie plannen! Ik heb voorlopig nog niets in de planning, maar dat komt vast vanzelf wel weer Wink.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie za 19 mei 2012 - 3:55

Ik heb de mijne vandaag laten bijkleuren. Hopelijk blijft hij nu mooi donker!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Blond zo 20 mei 2012 - 1:13

Jop, wat vind je hiervan
http://www.google.nl/search?um=1&hl=nl&client=safari&tbo=d&biw=1024&bih=672&tbm=isch&sa=1&q=drie+eenheid+charmed&oq=drie+eenheid+charmed&aq=f&aqi=&aql=&gs_l=img.3...1473.2099.0.2581.2.1.0.1.0.0.269.269.2-1.1.0...0.0.g1UBxksFgRQ

(zo'n drie eenheid teken, dus de eerste foto. kan je eventueel nog letters in zetten). Oh ik zit niet op de pc, vandaar een link.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast ma 21 mei 2012 - 1:16

Ik twijfel ook al erg lang over een tattoo maat denk dat ik eruit ben wil graag een mooie tekst op mijn onderarm, de tekst die ook in mijn onderschrift staat, heb een moeilijke tijd achter de rug en ook vanwege mijn verleden, alleen denk ik dat ik de tekst niet in het Engels zet maar in het Latijns smile

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 21 mei 2012 - 1:18

Mamsie schreef:Ik heb de mijne vandaag laten bijkleuren. Hopelijk blijft hij nu mooi donker!
Haha, ik had het gelezen. J. stond met m`n schoonzus op de beurs Het-grote-tattoo-topic deel 1! - Pagina 24 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 21 mei 2012 - 1:19

Roza schreef:
Rush schreef:
Roza schreef:

Wel verstandig inderdaad om daar goed over na te denken. Kunnen ze hem echt helemaal weg halen of blijf je er wel iets van zien? Ik heb er echt totaal geen verstand van Embarassed

In principe moet het kunnen dat er achteraf helemaal niets meer zichtbaar is. Maar ik heb ook lichtblauw en 'geel' in de tattoo en dat kan je blijven zien als een blauwe plek. Dus daarover wil ik me goed informeren en foto`s zien van gekleurde gelaserde tattoos.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 38 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: