Wat ga je doen komend weekend?
+25
patjuhhh
Jezzie
Lotus
Kruidkoek
Snack a Jack
Beachgirl
Raindrop
Melis1985
Alex
Pompoen
Susan
Davinia
Angela_1986
Jeanette
TNMN
Roxi3
Arwyn
Joli86
girli
Bosjesvrouw
Lady4
PluDan
luenca
silly-one
Muurvlindertje
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat ga je doen komend weekend?
Morgen overdag weet ik nog niet. Morgenavond ga ik The Voice of Holland kijken. Zaterdag heb ik een verjaardag en verder zullen de huishoudelijke klusjes wel weer roepen. Voor zondag heb ik nog niks op de planning staan.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ga morgen naar het Mega Piratenfestijn in Nieuwleusen.
Zaterdag komt mn stiefvader op visite.
Zondag moet ik werken.
Zaterdag komt mn stiefvader op visite.
Zondag moet ik werken.
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga morgenavond naar de kapper, zaterdagavond naar de verjaardag van Stuiterbal, voor de rest nog geen plannen.
Gast- Gast
Vrijdag naar mijn beste vriendin, in de avond geen plannen.
Zaterdag verjaardagsfeest van mijn nichtje en zwager op een locatie, is van de middag met avondeten. In de avond Halloween vieren met Bliss en misschien Confusion.
Zondag hopelijk een date .
Zaterdag verjaardagsfeest van mijn nichtje en zwager op een locatie, is van de middag met avondeten. In de avond Halloween vieren met Bliss en misschien Confusion.
Zondag hopelijk een date .
Gast- Gast
Morgen naar het uitzendbureau voor een sollicitatiegesprek, zaterdag en zondag geen plannen. Ik wil morgen en zaterdag nog wel redelijk wat in het huishouden doen.
Verder heerlijk relaxen, mijn vriend is tot en met volgende week dinsdag vrij en maandag willen we naar Moviepark Germany (Halloween), tenminste als mijn vriend beter is.
Verder heerlijk relaxen, mijn vriend is tot en met volgende week dinsdag vrij en maandag willen we naar Moviepark Germany (Halloween), tenminste als mijn vriend beter is.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik ga dit weekend hopelijk mijn neefje bewonderen! Mijn zus heeft namelijk sinds vanmiddag weeën! Eindelijk! Ze is nu 41 weken en ze was het goed zat.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Morgen: naar de kapper en het huishouden doen. 's avonds komt een vriendinnetje bakkie thee drinken.
Zaterdag: vissen kopen voor in het aquarium. 's avonds eten bij vrienden.
Zondag: geen plannen.
Zaterdag: vissen kopen voor in het aquarium. 's avonds eten bij vrienden.
Zondag: geen plannen.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Ik heb het hele weekend dienst, ik ga morgenochtend eerst naar mijn paard, hoefsmid komt. Daarna boodschappen doen en koken voor mijn vriend. Dan werken van 15:30 tot 23:00.
Zaterdag moet ik werken van 16:00 tot zondag 13:30, 's ochtends eerst met de hond naar puppytraining (nou ja, vriend traint maar ik vind het leuk om te kijken als ik niet hoef te werken) en daarna naar mijn paard, heb een uur les en rij daarna het paard van een vriendin die het weekend weg is.
Zondag na mijn dienst naar de paarden, daarna een stuk met vriend en hond wandelen, thuis douchen en omkleden en naar mijn schoonouders met wie we uiteten gaan.
Zaterdag moet ik werken van 16:00 tot zondag 13:30, 's ochtends eerst met de hond naar puppytraining (nou ja, vriend traint maar ik vind het leuk om te kijken als ik niet hoef te werken) en daarna naar mijn paard, heb een uur les en rij daarna het paard van een vriendin die het weekend weg is.
Zondag na mijn dienst naar de paarden, daarna een stuk met vriend en hond wandelen, thuis douchen en omkleden en naar mijn schoonouders met wie we uiteten gaan.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Beachgirl_24 schreef:Ik ga dit weekend hopelijk mijn neefje bewonderen! Mijn zus heeft namelijk sinds vanmiddag weeën! Eindelijk! Ze is nu 41 weken en ze was het goed zat.
Wat leuk! Spannend ook, ik hoop dat alles goed gaat en je inderdaad je neefje kan gaan bewonderen dit weekend.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Vandaag moet ik nog werken.
Vanavond eerst schminken en dan naar halloweenfeest.
Morgen boodschappen, wandelen en daarna naar de kapper. Savonds 50 jarig huwelijksfeest opa en oma.
Zondag uitrusten
Vanavond eerst schminken en dan naar halloweenfeest.
Morgen boodschappen, wandelen en daarna naar de kapper. Savonds 50 jarig huwelijksfeest opa en oma.
Zondag uitrusten
Gast- Gast
Vandaag, in het huis kijken, boodschappen doen, naar de gyn.
Zaterdag: taart bakken, nog meer boodschappen doen en nog opzoek naar een kadootje voor Amé.
Zondag: Amé dr verjaardag vieren.
Zaterdag: taart bakken, nog meer boodschappen doen en nog opzoek naar een kadootje voor Amé.
Zondag: Amé dr verjaardag vieren.
Gast- Gast
Vandaag: even naar ZieZo, beeldende therapie, 's middags richting mijn moeder
Morgen: Body Balance, verder geen idee
Zondag: Body Combat, verder geen idee, 's avonds weer naar mijn kamer
Ik hoop dat ik dit weekend iets kan afspreken met een vriendin.
Morgen: Body Balance, verder geen idee
Zondag: Body Combat, verder geen idee, 's avonds weer naar mijn kamer
Ik hoop dat ik dit weekend iets kan afspreken met een vriendin.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vandaag:Boodschappen doen, plantjes in de bloempotten zetten(hebben we gister gekocht), administratie doen en vanavond naar de hobbybeurs!
Zaterdag:Dagje naar mijn ouders (die wonen niet dichtbij, dus maak ik er altijd meteen een dagje van!)
Zondag:Samen met mijn vriend thuis de bovenverdieping opruimen en nog wat kleding ophalen die nog bij mijn schoonouders thuis liggen.
Zaterdag:Dagje naar mijn ouders (die wonen niet dichtbij, dus maak ik er altijd meteen een dagje van!)
Zondag:Samen met mijn vriend thuis de bovenverdieping opruimen en nog wat kleding ophalen die nog bij mijn schoonouders thuis liggen.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb nu al lekker weekend, vanmorgen uit de nachtdienst gekomen. Mijn plannen:
Vandaag: lekker relaxen na mijn nachtdienst en vanavond voor de buis voor TVOH.
Morgen: De auto naar de garage brengen, misschien nog naar schoonzus. S'avonds alleen thuis omdat vriend werkuitje heeft.
Zondag: Voetbal kijken, daarna uiteten omdat vriend en ik dan 1 jaar samen zijn en daarna door naar mijn ouders.
Heerlijk lekker weekendje dus.
Vandaag: lekker relaxen na mijn nachtdienst en vanavond voor de buis voor TVOH.
Morgen: De auto naar de garage brengen, misschien nog naar schoonzus. S'avonds alleen thuis omdat vriend werkuitje heeft.
Zondag: Voetbal kijken, daarna uiteten omdat vriend en ik dan 1 jaar samen zijn en daarna door naar mijn ouders.
Heerlijk lekker weekendje dus.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Muurvlindertje schreef: 's avonds komt Flikken Maastricht weer op tv, mmmmmmmmmmmm, Victor Reinier.
*Doet vreugdedansje!! * Dit wist ik helemaal niet Oh het zijn wel herhalingen zie ik, nja maakt niet uit..
Morgenmiddag/avond heb ik een verjaardag van de nicht van mn vriend, ben benieuwd (ken de familie nog niet). Verder geen plannen, gewoon lekker op de bank hangen denk ik.
Gast- Gast
Vanavond boodschappen doen.
Morgen eerst werken, daarna met schoonmoeder shoppen, 's avonds verjaardag vieren van mijn vriend voor vrienden.
Zondag uitslapen. Alhoewel het niets zal worden, want ben altijd wel een aantal dagen er van af wanneer de klok een uur terug gaat. Zelfde heb ik met vooruit.
Morgen eerst werken, daarna met schoonmoeder shoppen, 's avonds verjaardag vieren van mijn vriend voor vrienden.
Zondag uitslapen. Alhoewel het niets zal worden, want ben altijd wel een aantal dagen er van af wanneer de klok een uur terug gaat. Zelfde heb ik met vooruit.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Morgen ga ik lekker uitslapen, even naar de winkels op zoek naar een kadootje voor m'n nicht en s'avonds misschien naar de verjaardag van m'n tante, anders lekker bankhangen. Zondag heb ik een babyshower van m'n zwangere nicht.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Morgen ; wakker worden zonder wekker, vriends kledingkast uitruimen, strijken, wassen en de maxicosi en kinderwagen in de auto's proberen.
Overmorgen ; vriend moet voetballen dus ik ga kijken en s'avonds sytycd.
Overmorgen ; vriend moet voetballen dus ik ga kijken en s'avonds sytycd.
Gast- Gast
Vandaag ben ik met mijn vriend even de stad in geweest en hebben we heerlijk verse soep gemaakt. Ook is mijn schoonzusje op bezoek gekomen en net weg, was erg gezellig!
Zaterdag overdag gaan we even het huis poetsen, wat boodschappen doen, en 's avonds komen onze beide ouders gezellig op bezoek. Dat wordt lekker bijkletsen .
Zondag gaan we lang uitslapen, en gewoon samen films kijken/niets doen. Heerlijk
Zaterdag overdag gaan we even het huis poetsen, wat boodschappen doen, en 's avonds komen onze beide ouders gezellig op bezoek. Dat wordt lekker bijkletsen .
Zondag gaan we lang uitslapen, en gewoon samen films kijken/niets doen. Heerlijk
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Vanavond heb ik de hele avond bankgehangen en tv gekeken, heerlijk Ik ga nu zo slapen, dan morgen eind vd ochtend sporten (eerst zelf wat doen en daarna een groepsles). Dan thuis douchen en ff de stad in, heb een paar dingen nodig. Ook nog ff boodschappen doen. Verder nog een beetje opruimen en 's avonds Halloween vieren met Zusje (en misschien Confusion).
Zondag doe ik NIKS!
Zondag doe ik NIKS!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat ga je komend weekend (Pinksteren) doen?
» Komend weekend....
» Ga je nog wat doen het weekend?
» WEEKEND!
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
» Komend weekend....
» Ga je nog wat doen het weekend?
» WEEKEND!
» Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: