Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloft-vragenlijstje

+18
pitbullgup
Marin
Juul
sanne-84
Sweety
myloon
bolus26
Isis
luisa
NoName88
Flip Fluitketel
Roodkapje
Floor
Ugly Betty
Printje
Susan
Caro
Mizz_S
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  sanne-84 ma 31 okt 2011 - 6:57

bij ons ligt nog niet alles vast, maar zoals het er nu uitziet:

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
ik denk gewoon thuis, om 'sochtends na het ontbijt naar ouders te gaan, waar hij me komt ophalen
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
wij trouwen voor de gemeente in het kasteel
- Wie had je als getuigen? En je man?
ik broertje en vriendin, hij zn 2 broers
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
nog niet over nagedacht. ook nog even navragen wat daar gewoon is
- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
diner met daggasten en daarna feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
daggasten ongeveer 30, 'savonds rond de 120
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
weten we nog niet
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
zat te denken om er weinig aan uit te geven, dus eigenlijk liever niet. kan nog op zoek naar iets wat niet al te duur is (bijv een foto)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Juul di 1 nov 2011 - 2:03

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon thuis
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? feestlocatie
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik: nichtje en beste vriendin, man: broer en beste vriend
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Binnenkomst: Life in Technicolor van Coldplay, tekenen: make you feel my love van Adele en Dat komt door jou van Guus Meeuwis
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Wij hadden daarna een borrel, diner en feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Daggasten 41, avondgasten 52
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Voorgerecht; carpaccio, hoofdgerecht; zalm, nagerecht; parfait van passievrucht
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? bruidspaar gelukspoppetjes
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 2:22

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon thuis, ik slaap het best in m`n eigen bed dus als ik ergens anders ging slapen kan ik en niet slapen van de zenuwen en omdat ik in een vreemd bed lig.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Voor de gemeente maar dan wel in een soort kerkje
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn zus en mijn man ook z`n zus
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Binnenkomst: Bruno Mars - Marry You Tekenen: Snow Patrol - Just say yes Weggaan/Einde Blues Brother - Everybody needs somebody
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? We hebben met de daggasten gedineerd bij de feestlocatie van 17u tot 19.30 en om 20u begon de feestavond.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? daggasten 22 waarvan 2 kleine kinderen en `s avonds totaal iets van 100
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Pfff vooral groene of tomatensoep hoofdgerecht 2 soorten vlees en 1 vissoort en frietjes, aardappelkroketje, en verschillende groentes. Weet het niet precies meer. En als desert de bruidstaart
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Ja: mini-boedha`s.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Marin di 1 nov 2011 - 2:45

Lily, jullie hadden als diner echt heel veel! Varkenshaas, zalm, aardappelkroketjes, witlof met ham en kaas, nog veel meer groenten, allerlei sausjes. Echt heel veel en lekker smile
Ik vond jullie kerkje ook echt een hele mooie locatie, zo schattig klein!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 2:48

Joy_ schreef:Lily, jullie hadden als diner echt heel veel! Varkenshaas, zalm, aardappelkroketjes, witlof met ham en kaas, nog veel meer groenten, allerlei sausjes. Echt heel veel en lekker smile
Ik vond jullie kerkje ook echt een hele mooie locatie, zo schattig klein!

Thanks smile en ja ik wist dat we bij het diner veel hadden maar zoveel dus dat ik niet meer wist wat we allemaal hadden :P En dat vind ik hier wel leuk ja. De locatie als je voor de gemeente trouwt. Supermooi en toch gezellig en klein.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  pitbullgup di 1 nov 2011 - 3:18

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? gewoon samen thuis
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Gemeente (oud raadshuis)
- Wie had je als getuigen? En je man? ik mijn vader en mijn man zijn broer
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?ja 1. anouk- our own love 2. Frank boeijen- Liefde van mijn leven 3. Blof- Alles is liefde- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Diner met daggasten en feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 18 daggasten en 100 avondgasten
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? luxe 3 gangen diner
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?ja organza zakjes gevuld met hartjes pepermuntjes met een gelukspoppetje aan het zakje (zelf gemaakt).
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S di 1 nov 2011 - 7:24

Wat leuk om zoveel verschillende reacties te lezen!!!
Ik moet nog 3 nachtjes slapen...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Alex di 1 nov 2011 - 9:50

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Ik bij mijn ouders, hij bij zijn ouders
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Feestlocatie
- Wie had je als getuigen? En je man? Beide onze ouders
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Ja, bij binnenkomst Christina Aguilera - I turn to you, bij het tekenen van de trouwakte PCD - Stick with you en na afloop Marco & Sita - Lopen op het water
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Diner en aansluitend feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 30 daggasten en 's avonds kwamen er nog zo'n 50 gasten bij
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Lopend buffet met diverse salades, vleesgerechten etc.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Ja, longdrinkglazen met tekst en onze namen
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Lindsya wo 2 nov 2011 - 3:45

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? gewoon thuis

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? gemeentehuis en thuis

- Wie had je als getuigen? En je man? mijn moeder en mijn oma bij het gemeentehuis

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? nee

- Had je een diner/feestavond/receptie/...? bij ons eten alle gasten s'avonds mee in de feestzaal.

- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? daggasten is bij ons niet van toepassing. We hadden ongeveer rond de 450 gasten.

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? salade, rijst en kip.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? wij hadden een tulp en dan was de tulp zelf een zeepje met een kaartje eraan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Sarah1985 wo 2 nov 2011 - 3:52


- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? ik bij mijn ouders mijn man gewoon thuis samen met zijn broer
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? gemeentehuis en daarna in de kerk
- Wie had je als getuigen? En je man? mijn broers, en mijn man zijn broer en vader
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? nee, tijdens de kerkdienst wel. bij binnenkomst listen to your heart van roxette, mijn man liep als eerste naar binnen samen met de dominee, en ik zou halverwege het liedje komen alleen mijn vader en ik begonnen samen te huilen en iedereen in de kerk maar wachten. Op een gegeven moment kwam de koster van de kerk van jullie moeten naar binnen. Was wel grappig want op de film zie je ook echt dat iedereen zit te wachten op ons.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? diner met ouders en broers en opa´s en oma´s en 1 vriendenstel. z´n 20 mensen. En na het diner zijn we naar de kerk gegaan en daaruit naar het feest
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 20 daggasten en 88 mensen die gekomen zijn op het feest.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? we hadden een keuze menu. Je kon kiezen uit 3 verschillende soorten vlees met daarbij gebakken aardappels frites en groentes en daarna ijs als toetje . Omdat we veel haast hadden omdat we naar de kerk moesten. Moesten we snel eten. En daardoor namen veel hun toetje niet. en mijn vader dacht zonde en heeft toen wel 5 toetjes gehad haha
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? een waxinelichthoudertje met onze namen en trouwdatum erop. Veel mensen hebben het nog altijd in hun huis staan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Jasmine do 3 nov 2011 - 4:11

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Samen met mijn (toen nog) vriend in ons eigen bed. Wij woonden al samen, dus vanuit huis trouwen ging niet meer. Het was ook niet mogelijk dat ik de nacht voor ons trouwen bij mijn moeder ging slapen, daarvoor was de afstand te groot. Plus dat mijn vader toen al overleden was, dus dat vanaf mijn ouderlijk huis geen meerwaarde meer had. Hebben nog wel even overwogen de rollen om te draaien, dus dat hij bij zijn ouders ging slapen en ik daar heen zou komen.

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?

Gemeentehuis, verder niets aan toe te voegen.

- Wie had je als getuigen? En je man?
Ik: Mijn zus en mijn schoonvader. Aangezien mijn eigen vader niet meer kon tekenen om mij weg te geven, moest mijn schoonvader maar tekenen voor ontvangst.
Hij: Zijn broer en zijn tante. Hij heeft een heel goede band met deze tante.

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?

Ja, wij hadden drie nummers:
Binnenkomst: Silver Inches, Enya
Tekenen: Power of Love, de versie van Celine Dion
Feliciteren: Nine million bycicles, Katie Melua

- Had je een diner/feestavond/receptie/...?

Een diner met de daggasten en daarna een feestavond.

- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?

25 daggasten, waarvan er uiteindelijk 21 waren.
120 feestgasten, waarvan er uiteindelijk 88 waren.

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
Wij hadden een keuzemaaltijd:
vooraf carpaccio, groentensoep of mosterdsoep
hoofdgerecht: biefstuk, varkenshaas of vis
nagerecht: bruidsijstaart

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?

Een borrelglaasje met een gelkaarsje, gewoon voor het idee.[/quote]
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje - Pagina 2 Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum