Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloft-vragenlijstje

+18
pitbullgup
Marin
Juul
sanne-84
Sweety
myloon
bolus26
Isis
luisa
NoName88
Flip Fluitketel
Roodkapje
Floor
Ugly Betty
Printje
Susan
Caro
Mizz_S
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 1:30

Omdat ik volgende week ga trouwen en heel benieuwd ben hoe anderen dit allemaal hebben/hadden! Beetje rare combinatie van vragen is het geworden, maar goed... Je mag natuurlijk ook reageren als je nog niet getrouwd bent of zelfs nog geen hele concrete plannen hebt met wat je van plan bent te doen!!! Leg vooral je antwoorden uit... Very Happy
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
- Wie had je als getuigen? En je man?
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 1:47

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon thuis.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Alleen gemeentehuis.
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn beste vriendin, hij zijn beste vriend.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Bij binnenkomst La vie en rose van Louis Armstrong, tijdens het tekenen Through the years van Janis Ian en bij het naar buiten gaan I just can't get enough van Depeche Mode.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Borrel & lopend buffet bij ons thuis.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Ongeveer 30 gasten die allemaal de hele dag en avond erbij waren.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Was een warm en koud buffet, met o.a. brood met kruidenboter, allerlei koude vissoorten, salades, rauwkost, Boeuf Stroganoff, beenham in mosterdsaus, gegratineerde aardappeltjes en nog meer.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Een peper- en zoutstelletje van twee knuffelende poppetjes:
Bruiloft-vragenlijstje Article5941078
Maar dan in blauw en wit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 3:42

Bedankt voor je antwoorden Freakie. Klinkt als een geslaagde dag! Wat een grappig idee voor bedankjes, een keer een peper- en zoutstel weggeven ipv krijgen! Wink
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Caro do 27 okt 2011 - 3:54

Mizz_S schreef:Omdat ik volgende week ga trouwen en heel benieuwd ben hoe anderen dit allemaal hebben/hadden! Beetje rare combinatie van vragen is het geworden, maar goed... Je mag natuurlijk ook reageren als je nog niet getrouwd bent of zelfs nog geen hele concrete plannen hebt met wat je van plan bent te doen!!! Leg vooral je antwoorden uit... Very Happy
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Bij mijn ouders (waar het feest ook was)
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Gemeentehuis + kerk
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik had mijn zus en mijn beste vriendin, mijn man twee goede vrienden.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Jaaaa we hadden muziek maar ik weet het niet meer hahah! Tijdens de mis in de kerk hadden we meerdere nummers, waaronder een nummer gespeeld door mijn nicht van 14 op de piano, we hadden 'Halleluja', 'True colors' en nog een paar nummers
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? We hebben de dag doorgebracht met 40 mensen. Bij de kerkmis was iedereen welkom waarna we door zijn gegaan naar de feestlocatie (mijn ouders hun tuin). De tuin was prachtig angekleed door een professioneel catering bedrijf met mooie hemeltenten, prachtige verlichting, kaarsen in het zwembad, etc en daar was vanaf 6 uur iedereen welkom. De band kwam om 20.30 en heeft gespeeld tot 1 uur 's nachts
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? we hadden 40 gasten die meegingen in de Amerikaanse schoolbus die we gehuurd hadden. Hiermee zijn we naar het gemeentehuis gegaan en zijn we heerlijk gaan lunchen. Daarna zijn we naar de kerk gegaan en daar was iedereen welkom, in totaal zijn 164 gasten gekomen.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? we hebben de hele avond door eten geserveerd, zo was er een kipcarpaccio met een kleine waldorfsalade, vleescarpaccio, gazpacho, witte vis met wat pasta en uiteindelijk werd het afgesloten met wokgerechten die iedereen in een bakje kreeg. Daarna hadden we nog een kaastafel en een witte chocolade fondue.
Tijdens het hele feest hadden we tevens een gigantische snoeptafel met allemaal lekker snoep.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Nee, geen bedankjes :-). Wel hebben we alle mensen een kaart gestuurd met een persoonlijke bedanktekst met daarop het schilderij dat we gekocht hadden na de bruiloft van het geld.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 4:01

Omdat ik volgende week ga trouwen en heel benieuwd ben hoe anderen dit allemaal hebben/hadden! Beetje rare combinatie van vragen is het geworden, maar goed... Je mag natuurlijk ook reageren als je nog niet getrouwd bent of zelfs nog geen hele concrete plannen hebt met wat je van plan bent te doen!!! Leg vooral je antwoorden uit... Very Happy
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Bij mijn ouders.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? In een stadsdeelkantoor, we wilden een kleine locatie.
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik twee nichtjes, hij zijn stiefvader en zijn beste vriend.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?Wij hadden geen muziek.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? We zijn getrouwd op donderdag, op de dag zelf hadden we koffie en bruidstaart, 's avonds zijn we met z'n tweeën uit eten gegaan en op zaterdag hadden we feest met koud buffet.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Ongeveer 65, we hebben geen onderscheid gemaakt tussen daggasten en avondgasten.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? We hadden een buffet met allerlei vis, vlees, kaas, brood, salades, fruit, zoete hapjes.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Geluksolifantjes van de Wereldwinkel met een klein kaartje eraan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 4:02

Caro: dat klinkt ook als een hele mooie dag zeg!
Wel grappig om te lezen, beide verhalen zijn heel anders dan hoe wij het gaan doen, maar toch ook weer super! Dat is juist het leuke, dat iedereen zn eigen manier kiest die bij hun past.
Ik zal zo zelf ook even het lijstje invullen, al ben ik pas volgende week vrijdag aan de beurt...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 4:04

Susan: jullie bedankjes klinken superleuk! Wij hebben ook bedankjes van de wereldwinkel, we wilden ook graag een soort gelukspoppetjes, nu hebben we mini-fotolijstjes in allerlei kleuren, en daarop zit een klein gelukspoppetje, en aan de achterkant zit een magneetje. Ze hebben zo veel leuks bij de wereldwinkel dat we eigenlijk niet konden kiezen!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Susan do 27 okt 2011 - 4:07

Die fotolijstjes klinken ook leuk inderdaad, bij de Wereldwinkel hebben ze vaak leuke dingen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 4:47

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Ik ga bij mijn ouders logeren en mijn vriend komt mij daar de volgende dag ophalen.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Wij trouwen zowel in het gemeentehuis als in de kerk
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn zus en broertje en mijn vriend zijn zusje en een vriend
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Waarschijnlijk wel, maar deze moeten we nog uitzoeken
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Wij hebben eerst een receptie, dan een diner en dan nog een feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? daggasten zullen er rond de 20 zijn, receptie ongeveer 120 gasten en 's avond rond de 100 feestgasten
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? wij hebben een luxe BBQ op de feestlocatie
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? bedankjes worden waarschijnlijk iets in de trant van een magneet met een foto en een aantal snoepjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Mizz_S do 27 okt 2011 - 7:35

Ik zal mn vragenlijstje zelf ook maar even invullen, sommige dingen wil ik pas achteraf invullen dus dan doe ik wel een update:
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon thuis. Ik woon al jaren niet meer bij mn ouders, dus ik vond het niet echt toegevoegde waarde hebben om daar te gaan slapen. Hoewel ik op zich wel kan begrijpen waarom anderen het wel doen.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? We gaan trouwen in het gemeentehuis.
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn zus en mijn oma, mn vriend zn twee broers.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? We hebben 3 nummers gekozen maar welke volgt later.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Na de ceremonie gaan we naar de locatie met onze daggasten voor taart, dan hebben we een diner, en daarna een feestavond.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 25 daggasten, en 's avonds ongeveer 90.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Eerst krijgen we een amuse en dan een driegangendiner. Ik wil nog niet zeggen wat.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Zie een eerdere post van mij!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Printje do 27 okt 2011 - 8:39


- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Ik heb thuisgeslapen samen met mijn moeder en broer. Mijn man sliep bij zijn ouders.

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
gemeentehuis
- Wie had je als getuigen? En je man?
Ik mijn broer en een vriendin. Mijn man zijn peetoom en een vriend.

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
ja, stapel op jou van Jan Smit, voor het eerst van de musical Tarzan
- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
Wij hadden eerst een kinderreceptie voor mijn kleuters en daarna met alle andere gasten een sprookjefeest, iedereen at mee.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
daggasten: 30 daggasten en avondgasten:150
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
hadden een lopend buffet
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
ja een notitieblokje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Ugly Betty do 27 okt 2011 - 8:49

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Ik woonde nog bij mijn ouders dus heb ook daar geslapen. Mijn broer en zus+man en kinderen die al uitwonend waren kwamen ook logeren, zodat we gezellig met z'n allen konden ontbijten, was super leuk!
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Gemeentehuis en de kerk
- Wie had je als getuigen? En je man? Beide onze ouders
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Geen
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Diner met daggasten en daarna een feestavond
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 33 daggasten, ongeveer 150 avondgasten
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? 2 soorten soep, schnitzel (lievelings vlees van mijn man) een paar soorten aardappeltjes en verschillende soorten groenten.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Een foto van ons
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Floor do 27 okt 2011 - 21:12

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Ik in ons eigen huis, mijn man is bij zijn ouders gaan slapen.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Gemeentehuis daarna de kerk en daarna een receptie en diner
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn beste vriendin, mijn man zijn beste vriend
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Wij hadden veel muziek, in het gemeentehuis 3 nummer en in de kerk 9 nummers.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Als afsluiting na de receptie hadden we een diner met de daggasten (die waren ook bij het gemeentehuis)
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Met ons erbij 23 daggasten, totale aantal gasten op de receptie 105 (incl daggasten).
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? De gasten konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en als dessert kreeg iedereen hetzelfde
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Bruidssuikers.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Roodkapje vr 28 okt 2011 - 23:47



Hier moet het as. dinsdag nog plaatsvinden maar dit is wat er gaat gebeuren:

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon in ons eigen huis, mijn vriend werkt de nacht ervoor nog dus eigenlijk slaap ik tot een uur of 4 alleen. Ik sta dan alweer bijna op omdat we om 9.15 bij het stadhuis moeten zijn.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Stadhuis
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn moeder, hij zijn moeder en samen kozen wij een gezamelijke vriend.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Nee, we doen het gratis, dan is er geen ceremonie. Na afloop eten we taart en drinken we Prosecco bij mijn ouders in huis( meer ruimte en geen verhuisdozen:) ) dan draaien we sowieso het liedje van Anouk waarvan de tekst ook op onze kaart staat .
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Als afsluiting gaan wij samen naar Noorwegen. Volgend jaar voorjaar/zomer geven we een bbq/feest voor de hele familie.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? we mogen doordat we gratis dit gaan doen bij het stadhuis maximaal 25 gasten mee. Er komen er 24.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Het zal een Ikea menuutje worden in Noorwegen gok ik of anders langs de Max( hamburgerrestaurant). De dag erna gaan we samen echt goed uiteten tenzij we eerder al een lekker restaurant tegen komen. Maar gezien onze vliegtijden en reistijd naar het hotel zal het een snelle hap worden.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Ga ik nog maken maandag, negerzoenen in een plastic kokertje met daarop een kaartje Dikke Zoen en bedankt voor jullie aanwezigheid (zoiets).
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Flip Fluitketel za 29 okt 2011 - 10:44

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Woonde nog bij mijn moeder, dus heb lekker in mijn eigen bed geslapen.

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
Gemeentehuis en Kerk.

- Wie had je als getuigen? En je man?
Ik had mijn moeder en zus en mijn een nicht (die hij als zus beschouwd en zijn vader)

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
Ja, bij binnenkomst Gerald Troost -Dit is ons moment
Tekenen - Shania Twain - From this moment
Weggaan - Marco Borsato - Engel van mijn hart

- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
Diner en feestavond

- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
Ongeveer 50 daggasten en s'avonds in totaal iets van 110 gasten incl. daggasten.

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
4 gangen diner. Gasten konden kiezen uit 3 soort gelijke diners.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
Ja, koffie/thee/garde/chocomelpoeder in een zakje.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 20:16

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Thuis, dat was toen nog bij mijn ouders.

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
Stadhuis en kerk

- Wie had je als getuigen? En je man?
Ik mijn ouders, mijn man zijn vader en broer.

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
Ja, 3-JS-Loop met me over zee en Feest, Michael Buble-Fever

- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
Koud-warm buffet met daggasten, daarna feestavond. (Feestmuziek en volume vanaf tien uur.)

- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
30 en 150 avondgasten

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
Soep, broodjes, fruit.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
Foto

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 21:28

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Bij mijn ouders, ik ben van huis uit getrouwd, we woonden nog niet samen voor ons trouwen.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Op een andere locatie, het gemeentehuis werd net verbouwd, en daarna een dienst in de kerk.
- Wie had je als getuigen? En je man? Allebei hadden we onze ouders
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? nvt
- Had je een diner/feestavond/receptie/...?Wij hadden een diner voor de daggasten, en 's avonds een warm en koud buffet voor alle gasten..
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Wij hadden 105 daggasten, en 's avonds totaal ongeveer 200
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? 2 soorten soep, 4 soorten vlees, aardappeltjes, meerdere soorten groenten, ijsbuffet. Weet het niet zo precies meer.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Een bedankfoto

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  NoName88 zo 30 okt 2011 - 5:23

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Wij woonden niet samen, dus sliepen allebei thuis, bij onze ouders dus

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
In het Oude Raadhuis van onze gemeente en een klein kerkje in het bos

- Wie had je als getuigen? En je man?
Onze beide ouders

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
Ja, tijdens het tekenen 'Dat komt door jou' van Guus Meeuwis

- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
Tussen het Gemeentehuis en de kerk een lunch bij mijn ouders thuis. Na de kerk eerst gebak en een champagnetoren met de daggasten. Daarna een diner met de daggasten en vanaf 20.15 u een feestavond

- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
45 daggasten en ong 150 avondgasten denk ik

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
Vooraf tomaten- of groentesoep, daarna een buffet met diverse soorten vlees, vis, salades, groentes, frietjes, aardappeltjes, sausjes e.d.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?[/quote]
Een bedankfoto
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  luisa zo 30 okt 2011 - 6:03

Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Gewoon thuis.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Wij konden uit 3 locaties verspreid door de stad kiezen, o.a. het stadhuis. Wij zijn getrouwd in een oud gebouw wat vroeger een kerk was.
- Wie had je als getuigen? En je man? IK had mijn moeder als getuige, mijn man mijn broer.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Nee
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Wij zijn s'ochtend getrouwd. Hadden koffie met taart en halverwege de middag hele uitgebreide warme lunch. De avond voor het trouwen hadden we bruidstaart met processo en arbeienlikeur. Aangezien de taart heel groot was de avond van de bruiloft nogmaals taart en processo.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 6 gasten in totaal. [/b
]- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? [b]Eerst antipasta, toen een pastagerecht na keuze, toen hoofdgerecht bestaande uit vlees naar keuze + aardappeltjes en groeten, vervolgens Sorbetto en koffie na.

- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?.
Nee
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Isis zo 30 okt 2011 - 6:36

Ik trouw over 14 dagen :-)
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? thuis
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? gemeentehuis
- Wie had je als getuigen? En je man? Ik mijn beste vriendin, verloofde zijn beste vriend
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? nee, geen muziek tijdens ceremonie. Wel tijdens het feest, 'this is not a love song'. Dat is geen openingsdans maar wel het eerste liedje dat gedraaid gaat worden, omdat dat het 'thema' is van onze trouw ('this is not a wedding').
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? diner, receptie, optreden van bandje, fuif
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 20 daggasten, ongeveer 150 avondgasten
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? grill
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?nee, maar ik wel iets persoonlijks geven aan mijn getuige
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 7:16

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Thuis, samen met mijn vriend.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? In een villa, die bij het gemeentehuis 'hoort'.
- Wie had je als getuigen? En je man? Mijn broer en zus en hij had zijn oma.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Ja, Enya- Only time, Adéle - Make you feel my love en Gigi 'd Agostino - Summer of energy.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Ja, een lopend buffet voor de daggasten en daarna een receptie en feestavond in een dorpshuis, helemaal versierd met bloemen, linten, doeken, etc. En we hadden een band, dus dat maakte het geheel behoorlijk knus smile
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Inclusief onszelf 20 daggasten. Op de feestavond waren er zo'n 130 gasten.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Diverse gerechten, zoals zalm, salades, rijst, aardappelgratinée, saté en kip. Daarna een bosvruchten mousse.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Voor de gewone gasten een organza zakje met bruidssuiker er in. Voor de daggasten een notitieboekje met een pen en onze namen en trouwdatum er op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  bolus26 zo 30 okt 2011 - 7:37

Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? thuis!
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? onze gemeente heeft een trouwboerderij ipv gemeentehuis
- Wie had je als getuigen? En je man? ik mn opa en moeder en mn man zijn ouders.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? you are so beautiful, have i told you latley, kiss me en so incredible.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? eten met de daggasten en een feest
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? 16 en 80
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? ze konden kiezen uit 3 verschillende voor hoofd en na en tijdns t feest hadden we een hapjesbuffet,
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?. een foto
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 7:53

Mizz_S schreef:
- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen? Thuis.
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? In het stadhuis.
- Wie had je als getuigen? En je man? Wij hadden allebei onze moeder.
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Nee.
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? Een avond vullend diner met 30 gasten.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? In het stadhuis 5 gasten.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? 5 gangen menu, van vis vlees tot ijs.
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Later voor de moeders een fotoboekje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  myloon zo 30 okt 2011 - 22:20

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)?
Wij hebben allebei gewoon in ons eigen huis geslapen, 's morgens vroeg is mijn man naar zijn ouders gegaan

- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)?
Wij zijn eerst in het gemeentehuis getrouwd en vervolgens in de kerk

- Wie had je als getuigen? En je man?
Ik had als getuigen mijn broer, mijn tweede getuigen was nog herstelde van haar bevalling (8 dagen ervoor) en heeft gekozen er niet bij te zijn. Mijn man had als getuigen zijn vader en zijn broer

- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers?
alleen bij binnenkomst

- Had je een diner/feestavond/receptie/...?
Na de kerkelijke inzegening hebben wij duiven los gelaten en zijn met een mooie route naar de feestlocatie gereden. Hier hebben we eerst geproost met prosecco en de bruidstaart gegeten. Wij hadden een prachtige dag en dit kon allemaal buiten! Het is niet te beschrijven maar het was prachtig!
Toe hebben wij een diner gehad en vervolgens een super feest!!

Dus geen receptie


- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten?
Wij hadden gerekend op 20 maar 2 waren er niet bij (mijn getuige en haar vriend). Andere gasten waren er zo'n 40!

- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner?
Wij hadden een 3 gangen diner en mensen konden allemaal zelf kiezen uit 4 voor, 4 hoofd en 4 nagerechten.
Wij hadden gekozen voor 1 vlees, 1 vis, 1 kip en een vegetarische gerecht


- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat?
Nee dit hadden wij niet! Wij hebben een dankwoord uitgesproken voor wij gingen
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Sweety ma 31 okt 2011 - 1:49

Ik was ceremoniemeester van de bruiloft van mijn vriendin:

- Waar heb je geslapen de dag voor je trouwen (gewoon thuis, of bij je ouders)? Zij heeft thuis geslapen, haar man bij zijn broer
- Waar ben je getrouwd (gemeentehuis/kerk/feestlocatie/...)? Gemeentehuis
- Wie had je als getuigen? En je man? Zij had haar broer en mij ( goede vriendin ) als getuige, hij had zijn broer en een goede vriendin van het bruidspaar als getuige
- Had je muziek tijdens de ceremonie? Zo ja, welke nummers? Nee
- Had je een diner/feestavond/receptie/...? We hadden een lunch voor de familie, na de lunch gingen een aantal mensen mee naar het huis van het bruidspaar voor het avondeten, daarna was er een feest.
- Hoeveel daggasten had je? En hoeveel andere gasten? Daggasten inclusief kinderen en het bruidspaar: 22 In de avond kwamen we tegen de 60 man.
- Wat hebben jullie gegeten tijdens het diner? Heel erg makkelijk, namelijk pizza :P
- Hadden jullie bedankjes en zo ja wat? Ja, ze hadden waxinelichtjes in een houder met een bedankje eraan vast.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloft-vragenlijstje Empty Re: Bruiloft-vragenlijstje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum