Vragenlijstje
+58
Amelie
-Ieniemienie-
dolfijntje24
Bruintje Beer
Mari
Bosjesvrouw
Zininzon
Anousch91
dolfijn1982
mo-lola
Mees
Snoes
Atelier Madame
Japie
Snirp
Shopaholic
Rovine
Merai
Bay
PrimaBella
Arwyn
Mermaid
Hoochie
Susan
luisa
kajaka88
Elliot
Juvia
Taeda
Highway
SoGood
Beachgirl
Zonnetje
Lady4
Winegum
Roxi3
sanne-84
Oasis
Slakje
yes1984
Kreeftje
Rouxxxe
Mizz_S
Liadan
Zwerver
Lady Starstruck
Middleme
Cimic
Chocoholic
Marin
Ooh La La!
Reeza
Marsy28
Printje
TukTuk
Shisha
Bacio
Minx
62 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Vragenlijstje
Ik heb zin om romantische verhalen te lezen
Heb je een vriend?
Hoe lang al?
Hoe oud zijn jullie?
Wonen jullie samen?
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen?
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen?
Hebben jullie kinderen?
Hoe heb je elkaar ontmoet?
Heb je een vriend?
Hoe lang al?
Hoe oud zijn jullie?
Wonen jullie samen?
Hebben jullie kinderen?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vragenlijstje
Minx schreef:Ik heb zin om romantische verhalen te lezen
Heb je een vriend? ja
Hoe lang al? 4 jaar
Hoe oud zijn jullie? achter in de 20
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? een paar maanden
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? nee
Hebben jullie kinderen? nee
Hoe heb je elkaar ontmoet? in een hele vieze bar
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Heb je een vriend? Ja (man).
Hoe lang al? 4,5 jaar.
Hoe oud zijn jullie? ik 27, man 32.
Wonen jullie samen? Ja.
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Bijna een jaar. Maar voor die tijd sliep hij ook al zo'n 6 nachten per week bij mij.
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja, we zijn getrouwd toen we precies 4 jaar samen waren.
Hebben jullie kinderen? Nr 1 is onderweg.
Hoe heb je elkaar ontmoet? Tijdens onze opleiding, we zaten bij elkaar in de klas.
Hoe lang al? 4,5 jaar.
Hoe oud zijn jullie? ik 27, man 32.
Wonen jullie samen? Ja.
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Bijna een jaar. Maar voor die tijd sliep hij ook al zo'n 6 nachten per week bij mij.
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja, we zijn getrouwd toen we precies 4 jaar samen waren.
Hebben jullie kinderen? Nr 1 is onderweg.
Hoe heb je elkaar ontmoet? Tijdens onze opleiding, we zaten bij elkaar in de klas.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? 9,5 jaar
Hoe oud zijn jullie? 24 en 29
Wonen jullie samen? Ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? 7 jaar
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Nee
Hebben jullie kinderen? Nee
Hoe heb je elkaar ontmoet? Via een gezamenlijke vriendin, zij kende hem via internet (via haar vriend weer), en toen hij haar eens kwam opzoeken ging ik met haar mee, en zodoende heb ik hem ook leren kennen.
Hoe lang al? 9,5 jaar
Hoe oud zijn jullie? 24 en 29
Wonen jullie samen? Ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? 7 jaar
Hoe heb je elkaar ontmoet? Via een gezamenlijke vriendin, zij kende hem via internet (via haar vriend weer), en toen hij haar eens kwam opzoeken ging ik met haar mee, en zodoende heb ik hem ook leren kennen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Heb je een vriend? Ja, een man
Hoe lang al? 10 jaar
Hoe oud zijn jullie? 28 en 34
Wonen jullie samen? Ja al zo'n 7 jaar
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Een jaar of 3 dus
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja wij zijn getrouwd, dit jaar 5 jaar
Hebben jullie kinderen? Ja 1, bijna 2
Hoe heb je elkaar ontmoet? Op school, we zaten bij elkaar in de klas op de Pabo.
Hoe lang al? 10 jaar
Hoe oud zijn jullie? 28 en 34
Wonen jullie samen? Ja al zo'n 7 jaar
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Een jaar of 3 dus
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja wij zijn getrouwd, dit jaar 5 jaar
Hebben jullie kinderen? Ja 1, bijna 2
Hoe heb je elkaar ontmoet? Op school, we zaten bij elkaar in de klas op de Pabo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Heb je een vriend?
ja
Hoe lang al?
bijna 2 jaar
Hoe oud zijn jullie?
vriend: 24 ik: 30
Wonen jullie samen?
yes, eerst in Nederland en nu in Australie
5 maanden (officieel dan)
nee
Hebben jullie kinderen?
nee
Hij was net een week in Nederland om te gaan studeren. Hij kende niemand en de kamer die zijn school zou regelen kwam pas 3 dagen erna vrij. Hij kon dus nergens heen en sprak zijn eerste dag op school iemand aan die bij hem in de klas zou komen te zitten. Hij had een bank vrij, dus daar mocht hij de eerste 3 nachten verblijven. Ik had een vriend toendertijds maar kwam erachter dat mijn partner een pathologische leugenaar was en rond die periode vielen heel wat kwartjes op z'n plek. Mijn beste vriendin had een barbecue bij een vriendin van haar, ze vroeg, als afleiding of ik meeging. Had eigenlijk geen zin, helemaal niet in vreemden. Mijn vriend ging mee met zijn tijdelijke huisgenoot, wiens vriendin de barbecue organiseerde. Ook hij was moe van het reizen, de indrukken etc. maar ging toch mee. Ik was net paar maanden ervoor teruggekomen uit Australie en aangezien hij daar was alleen zat ben ik de hele avond met hem in gesprek geraakt.
Omdat ik veel mensen ken in de plek waar mijn vriend zou studeren, hebben we facebook uitgewisseld. Toen we weggingen zei ik tegen m'n vriendin: als ik single was geweest zou ik zo voor die gozer gaan. Na weken over en weer gefacebookt te hebben (mijn toenmalige vriend flipte bijna de pan uit van jaloezie, dus heb ik mijn nu-vriend nog geprobeerd aan mijn zusje te koppelen) en ik mijn toenmalige vriend teruggekickt had naar zijn thuisland (Oostenrijk), gingen we regelmatig poolen, eten etc. In tegenstelling tot mijn vrienden was deze complete vreemde er wél voor me in de moeilijke tijd van het uitmaken van mijn relatie. Uiteindelijk de moeilijke beslissing genomen om mijn relatie na 6 jaar te verbreken, nadat ik erachter kwam dat hij nog meer had gelogen en verzonnen. Mijn nu vriend heeft me echt opgevangen. We waren SO close, zulke goede vrienden. En iedereen maar beweren dat we gevoelens voor elkaar hadden. Hij zat nog heel erg met de break up van zijn ex ook. Dus wij glashard ontkennen. Maar na 4 maanden was er geen houden meer aan, ik zag hem bijna elke dag. Toen heb ik hem verteld dat we ermee moesten stoppen. We waren intussen fwbtjes en het zou me pijn gaan doen. Maar hij wilde me niet kwijt en half uur voor valentijnsdag kregen we relatie. En ondanks het leeftijdsverschil, en paar drempels onderweg, zijn we nu supergelukkig.
(wat een verhaal)
ja
Hoe lang al?
bijna 2 jaar
Hoe oud zijn jullie?
vriend: 24 ik: 30
Wonen jullie samen?
yes, eerst in Nederland en nu in Australie
5 maanden (officieel dan)
nee
Hebben jullie kinderen?
nee
Hij was net een week in Nederland om te gaan studeren. Hij kende niemand en de kamer die zijn school zou regelen kwam pas 3 dagen erna vrij. Hij kon dus nergens heen en sprak zijn eerste dag op school iemand aan die bij hem in de klas zou komen te zitten. Hij had een bank vrij, dus daar mocht hij de eerste 3 nachten verblijven. Ik had een vriend toendertijds maar kwam erachter dat mijn partner een pathologische leugenaar was en rond die periode vielen heel wat kwartjes op z'n plek. Mijn beste vriendin had een barbecue bij een vriendin van haar, ze vroeg, als afleiding of ik meeging. Had eigenlijk geen zin, helemaal niet in vreemden. Mijn vriend ging mee met zijn tijdelijke huisgenoot, wiens vriendin de barbecue organiseerde. Ook hij was moe van het reizen, de indrukken etc. maar ging toch mee. Ik was net paar maanden ervoor teruggekomen uit Australie en aangezien hij daar was alleen zat ben ik de hele avond met hem in gesprek geraakt.
Omdat ik veel mensen ken in de plek waar mijn vriend zou studeren, hebben we facebook uitgewisseld. Toen we weggingen zei ik tegen m'n vriendin: als ik single was geweest zou ik zo voor die gozer gaan. Na weken over en weer gefacebookt te hebben (mijn toenmalige vriend flipte bijna de pan uit van jaloezie, dus heb ik mijn nu-vriend nog geprobeerd aan mijn zusje te koppelen) en ik mijn toenmalige vriend teruggekickt had naar zijn thuisland (Oostenrijk), gingen we regelmatig poolen, eten etc. In tegenstelling tot mijn vrienden was deze complete vreemde er wél voor me in de moeilijke tijd van het uitmaken van mijn relatie. Uiteindelijk de moeilijke beslissing genomen om mijn relatie na 6 jaar te verbreken, nadat ik erachter kwam dat hij nog meer had gelogen en verzonnen. Mijn nu vriend heeft me echt opgevangen. We waren SO close, zulke goede vrienden. En iedereen maar beweren dat we gevoelens voor elkaar hadden. Hij zat nog heel erg met de break up van zijn ex ook. Dus wij glashard ontkennen. Maar na 4 maanden was er geen houden meer aan, ik zag hem bijna elke dag. Toen heb ik hem verteld dat we ermee moesten stoppen. We waren intussen fwbtjes en het zou me pijn gaan doen. Maar hij wilde me niet kwijt en half uur voor valentijnsdag kregen we relatie. En ondanks het leeftijdsverschil, en paar drempels onderweg, zijn we nu supergelukkig.
(wat een verhaal)
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? 1.5 jaar
Hoe oud zijn jullie? 25 & 29
Wonen jullie samen? Ja (officieel per 1 februari)
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Na 14 maanden onofficieel, na 1.5 jaar officieel.
Hoe heb je elkaar ontmoet? Relatieplanet
Hoe lang al? 1.5 jaar
Hoe oud zijn jullie? 25 & 29
Wonen jullie samen? Ja (officieel per 1 februari)
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Na 14 maanden onofficieel, na 1.5 jaar officieel.
Hoe heb je elkaar ontmoet? Relatieplanet
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Heb je een vriend?
Ja
Hoe lang al?
Komende week 3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Hij 30, ik 28
Wonen jullie samen?
Ja
3 weken (onofficieel) na een jaar heb ik mijn huis opgezegd.
Nee
Hebben jullie kinderen?
Nee nog niet maar willen het wel graag en snel
Internet haha, blijf het fout vinden klinken, maar ja het is niet anders
Ja
Hoe lang al?
Komende week 3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Hij 30, ik 28
Wonen jullie samen?
Ja
3 weken (onofficieel) na een jaar heb ik mijn huis opgezegd.
Nee
Hebben jullie kinderen?
Nee nog niet maar willen het wel graag en snel
Internet haha, blijf het fout vinden klinken, maar ja het is niet anders
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? Anderhalf jaar
Hoe oud zijn jullie? Ik 28, hij 30
Wonen jullie samen? Ja, een half jaar nu
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? 11 maanden, dus bijna een jaar
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Nee, nog niet
Hebben jullie kinderen? Nee, nog niet
Hoe heb je elkaar ontmoet?Via internet, hij sprak me aan omdat ie m'n foto met cupcake zo leuk vond. En toen hebben we direct veel berichtjes gewisseld en elkaar na een maand (ik ging eerst op vakantie) ontmoet. Bij die eerste date waren we zo leuk aan het kletsen en ging het zo ontspannen. En toen we het spelletje 50 states of America gingen spelen (kijken hoeveel staten je weet), dacht ik Jaaaa hij is leuk, zie je wel! Toen zouden we de week daarna samen naar de bios, maar ik was al paar dagen daarna bij 'm in de buurt en heb ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik langs mocht komen. Toen ging ie voor me koken en zaten we tv te kijken, steeds iets dichterbij, en toen gingen we eiiindelijk zoenen en toen dacht ik shit nou weet ik niet meer wat ik moet doen want als we stoppen met zoenen en verder tv gaan kijken is het wel heel awkward en ik vind 'm leuk dus we gaan wel neuken. En zo geschiedde.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heb je een vriend?
Jep
Hoe lang al?
In maart 3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Allebei 26
Wonen jullie samen?
Ja
Iets meer dan 2 jaar
Nee (hopelijk nog wel!)
Hebben jullie kinderen?
Nee, maar die komen er als 't goed is wel over een paar jaar
Tijdens een hele zatte Carnavalsavond
Jep
Hoe lang al?
In maart 3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Allebei 26
Wonen jullie samen?
Ja
Iets meer dan 2 jaar
Nee (hopelijk nog wel!)
Hebben jullie kinderen?
Nee, maar die komen er als 't goed is wel over een paar jaar
Tijdens een hele zatte Carnavalsavond
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Minx schreef:
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? vijf en een half jaar.
Hoe oud zijn jullie? Mijn vriend is 32 en ik 29
Wonen jullie samen? Ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Onofficieel na een paar weken, door omstandigheden. Officieel na een half jaar
Hoe heb je elkaar ontmoet? Via collega's tijdens een avondje stappen in Eindhoven.
Cimic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 282
Registratiedatum : 08-01-13
Heb je een vriend? Jep
Hoe lang al? Sinds eind oktober 2011
Hoe oud zijn jullie? Mijn vriend is 25, ik ben 23
Wonen jullie samen? Nog niet, we hopen rond de zomer de sleutel te krijgen van ons huis!
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Als we gaan samenwonen zijn we bijna 2 jaar samen
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? We zijn nog niet getrouwd, gaat wel ooit gebeuren
Hebben jullie kinderen? Nee, pas over een jaar of 6 ofzo
Hoe heb je elkaar ontmoet? Dat zit nogal gecompliceerd in elkaar. Op de middelbare school, ik zat in 2 VWO denk ik, zaten we in de pauzes met een paar meiden op een plek, waar we altijd 'ruzie' hadden om een stukje met een groepje jongens. Daarin zat mijn vriend dus ook. Afijn, verder weinig tot geen contact tot ik in sept 2011 een keer een hele lange dag had op de pabo. Daar reageerrde hij op op Facebook en daarna heel veel gekletst via Facebookchat / MSN (jaa, dat gebruik ik nog sporadisch hahahaha). Op een gegeven moment toch maar een keer afspreken, 's ochtends voor het werk op het station(!, makkelijkste plaats), heel kort. Vervolgens 's avonds naar de bios geweest, die week erop nog een keer en sinds die tweede keer bios is het aan .
Hoe lang al? Sinds eind oktober 2011
Hoe oud zijn jullie? Mijn vriend is 25, ik ben 23
Wonen jullie samen? Nog niet, we hopen rond de zomer de sleutel te krijgen van ons huis!
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Als we gaan samenwonen zijn we bijna 2 jaar samen
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? We zijn nog niet getrouwd, gaat wel ooit gebeuren
Hebben jullie kinderen? Nee, pas over een jaar of 6 ofzo
Hoe heb je elkaar ontmoet? Dat zit nogal gecompliceerd in elkaar. Op de middelbare school, ik zat in 2 VWO denk ik, zaten we in de pauzes met een paar meiden op een plek, waar we altijd 'ruzie' hadden om een stukje met een groepje jongens. Daarin zat mijn vriend dus ook. Afijn, verder weinig tot geen contact tot ik in sept 2011 een keer een hele lange dag had op de pabo. Daar reageerrde hij op op Facebook en daarna heel veel gekletst via Facebookchat / MSN (jaa, dat gebruik ik nog sporadisch hahahaha). Op een gegeven moment toch maar een keer afspreken, 's ochtends voor het werk op het station(!, makkelijkste plaats), heel kort. Vervolgens 's avonds naar de bios geweest, die week erop nog een keer en sinds die tweede keer bios is het aan .
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? Dit jaar al 11 jaar
Hoe oud zijn jullie? ik ben 29 hij 41
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? 6 jaar
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Nee niet getrouwd
Hebben jullie kinderen? Nee, maar die wil ik wel ontzettend graag. En vriend ook gelukkig. Dacht ik een paar jaar geleden wel anders over haha. Maar het gaat ergens dit jaar denk ik wel gebeuren.
Hoe heb je elkaar ontmoet? In een zaaltje tijdens een band dat ergens in de Betuwe.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Heb je een vriend?Ja
Hoe lang al?bijna 5 maandjes
Hoe oud zijn jullie?Ik 22, hij 32
Wonen jullie samen?Nee, gaat voorlopig ook niet gebeuren
Hebben jullie kinderen?Nee
Hoe heb je elkaar ontmoet?Via facebook zijn we aan de praat geraakt. Hij is de neef van een vriendin van mij en toen ben ik na onze gesprekken naar hem toe gegaan en het was zo gezellig dat ik ben blijven plakken die nacht tot half 3.
Hoe lang al?bijna 5 maandjes
Hoe oud zijn jullie?Ik 22, hij 32
Wonen jullie samen?Nee, gaat voorlopig ook niet gebeuren
Hebben jullie kinderen?Nee
Hoe heb je elkaar ontmoet?Via facebook zijn we aan de praat geraakt. Hij is de neef van een vriendin van mij en toen ben ik na onze gesprekken naar hem toe gegaan en het was zo gezellig dat ik ben blijven plakken die nacht tot half 3.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Ik heb zin om romantische verhalen te lezen
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? Ruim 11 jaar
Hoe oud zijn jullie? Man 49, ik 28
Wonen jullie samen? Ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Een jaar
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja, we waren toen 6 jaar samen
Hebben jullie kinderen? Ja, 2
Hoe heb je elkaar ontmoet? We kennen elkaar van het sporten
Gast- Gast
Heb je een vriend? ja
Hoe lang al? 12,5 jaar
Hoe oud zijn jullie? ik 30, hij 32
Wonen jullie samen? ja
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Geregistreerd partners, we waren toen 10 jaar samen
Hebben jullie kinderen? ja, 2 kinderen
Hoe heb je elkaar ontmoet? We hebben elkaar ontmoet op ons vakantiebaantje 12,5 jaar geleden.
Hoe lang al? 12,5 jaar
Hoe oud zijn jullie? ik 30, hij 32
Wonen jullie samen? ja
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Geregistreerd partners, we waren toen 10 jaar samen
Hebben jullie kinderen? ja, 2 kinderen
Hoe heb je elkaar ontmoet? We hebben elkaar ontmoet op ons vakantiebaantje 12,5 jaar geleden.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Marin schreef:
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? Anderhalf jaar
Hoe oud zijn jullie? Ik 28, hij 30
Wonen jullie samen? Ja, een half jaar nu
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? 11 maanden, dus bijna een jaar
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Nee, nog niet
Hebben jullie kinderen? Nee, nog niet
Hoe heb je elkaar ontmoet?Via internet, hij sprak me aan omdat ie m'n foto met cupcake zo leuk vond. En toen hebben we direct veel berichtjes gewisseld en elkaar na een maand (ik ging eerst op vakantie) ontmoet. Bij die eerste date waren we zo leuk aan het kletsen en ging het zo ontspannen. En toen we het spelletje 50 states of America gingen spelen (kijken hoeveel staten je weet), dacht ik Jaaaa hij is leuk, zie je wel! Toen zouden we de week daarna samen naar de bios, maar ik was al paar dagen daarna bij 'm in de buurt en heb ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ik langs mocht komen. Toen ging ie voor me koken en zaten we tv te kijken, steeds iets dichterbij, en toen gingen we eiiindelijk zoenen en toen dacht ik shit nou weet ik niet meer wat ik moet doen want als we stoppen met zoenen en verder tv gaan kijken is het wel heel awkward en ik vind 'm leuk dus we gaan wel neuken. En zo geschiedde.
Gast- Gast
Heb je een vriend? Ja, nu dus man
Hoe lang al? 9 jaar en een beetje
Hoe oud zijn jullie? ik 29 hij 27
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Ik geloof 3,5 jaar ongeveer
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja, we zijn vorig jaar getrouwd, toen waren we 8 jaar samen ongeveer
Hoe heb je elkaar ontmoet? Tijdens ons bijbaantje bij de supermarkt
Hoe lang al? 9 jaar en een beetje
Hoe oud zijn jullie? ik 29 hij 27
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Ik geloof 3,5 jaar ongeveer
Zijn jullie getrouwd, zo ja hoe lang waren jullie samen? Ja, we zijn vorig jaar getrouwd, toen waren we 8 jaar samen ongeveer
Hoe heb je elkaar ontmoet? Tijdens ons bijbaantje bij de supermarkt
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Heb je een vriend?
Ja
Hoe lang al?
3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 25, hij 26
Wonen jullie samen?
Ja
Bijna 1,5 jaar
Nee
Hebben jullie kinderen?
Nee
Via het internet, Paiq
Ja
Hoe lang al?
3 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 25, hij 26
Wonen jullie samen?
Ja
Bijna 1,5 jaar
Nee
Hebben jullie kinderen?
Nee
Via het internet, Paiq
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? Ruim 10 jaar
Hoe oud zijn jullie? hij 35 ik 34
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? ongeveer 2.5 jaar
Hoe heb je elkaar ontmoet? via datingsite, daarna veel privé gemaild en toen stap genomen om af te spreken.= na de 2e date was het aan.
Hoe lang al? Ruim 10 jaar
Hoe oud zijn jullie? hij 35 ik 34
Wonen jullie samen? ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? ongeveer 2.5 jaar
Hoe heb je elkaar ontmoet? via datingsite, daarna veel privé gemaild en toen stap genomen om af te spreken.= na de 2e date was het aan.
Gast- Gast
Ik heb zin om romantische verhalen te lezen
Heb je een vriend?
Ja
Hoe lang al?
Bijna 4 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 30 hij is 50
Wonen jullie samen?
Ja, 2,5 jaar
Na bijna 1,5 jaar samen hebben we een huis gekocht
Nee
Hebben jullie kinderen?
Niet samen, gaat ook niet gebeuren. Vriend heeft 3 dochters
Heel cliché met carnaval. Had al een drankje op, en na een paar uurtjes later op een gezellige avond in een café hier in de buurt. Zei ik tegen hem, je mag pas naar huis (hij moest de volgende dag werken) als je mij gekust hebt! We kenden elkaar al wel van zien. En na vele kopjes thee later, (en kleine twijfels over leeftijdsverschil en zijn kinderen) zijn we er vol voor gegaan. En nog geen seconde spijt van gehad, hij is de man van mijn leven!!
Heb je een vriend?
Ja
Hoe lang al?
Bijna 4 jaar
Hoe oud zijn jullie?
Ik ben 30 hij is 50
Wonen jullie samen?
Ja, 2,5 jaar
Na bijna 1,5 jaar samen hebben we een huis gekocht
Nee
Hebben jullie kinderen?
Niet samen, gaat ook niet gebeuren. Vriend heeft 3 dochters
Heel cliché met carnaval. Had al een drankje op, en na een paar uurtjes later op een gezellige avond in een café hier in de buurt. Zei ik tegen hem, je mag pas naar huis (hij moest de volgende dag werken) als je mij gekust hebt! We kenden elkaar al wel van zien. En na vele kopjes thee later, (en kleine twijfels over leeftijdsverschil en zijn kinderen) zijn we er vol voor gegaan. En nog geen seconde spijt van gehad, hij is de man van mijn leven!!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Hoe oud zijn de kinderen van jouw vriend Kreeftje? En vind je het niet jammer dat jullie samen geen kinderen gaan krijgen?
Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn man is net zo groot als bij jullie, alleen had hij nog geen kinderen.
Het leeftijdsverschil tussen mij en mijn man is net zo groot als bij jullie, alleen had hij nog geen kinderen.
Gast- Gast
Pritt schreef:Hoe oud zijn de kinderen van jouw vriend Kreeftje? En vind je het niet jammer dat jullie samen geen kinderen gaan krijgen?
Heb je een pm gestuurd!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Tijdens kerst in de kroeg. Hoe clichéMinx schreef:Ik heb zin om romantische verhalen te lezen
Heb je een vriend? Ja
Hoe lang al? 9 jaar
Hoe oud zijn jullie? Ik ben 28 hij is 30
Wonen jullie samen? Ja
Hoe lang waren jullie bij elkaar toen jullie gingen samen wonen? Bijna 1.5 jaar
Hebben jullie kinderen? Ja, een zoon van bijna 16 maanden
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Heb je een vriend?
Ja.
Hoe lang al?
Ruim 9 jaar.
Hoe oud zijn jullie?
25 en bijna 26.
Wonen jullie samen?
Ja, ruim 2 jaar.
Bijna 7 jaar.
Nee.
Hebben jullie kinderen?
Nee.
Op de middelbare school.
Ja.
Hoe lang al?
Ruim 9 jaar.
Hoe oud zijn jullie?
25 en bijna 26.
Wonen jullie samen?
Ja, ruim 2 jaar.
Bijna 7 jaar.
Nee.
Hebben jullie kinderen?
Nee.
Op de middelbare school.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: