Praat jij veel tegen je huisdieren?
+24
Roxi3
TNMN
Salander
Lavendel
Chocoholic
Marin
Sarah1985
_Mashimaro_
Jade
PluDan
FireButterfly
SuperGrover
Kruidkoek
Clapperdie
SarahKey
Sweety
Rovine
Oasis
mickey
Benthe
Chocolate Cookie
Lady Starstruck
Jeanette
Snack a Jack
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Praat jij veel tegen je huisdieren?
Ik praat alleen tegen onze jongste kat, zij blijft echt heel klein dus ik noem haar altijd baby en als ik iets over mijn vriend zeg noem ik hem papa. Ik vind het wel gezellig als ik alleen thuis ben, lekker kletsen tegen mijn katje.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik praat mijn hele leven al tegen dieren, haha!
Tegen mijn paard heb ik ook altijd verhalen. Als hij angstig is met het buitenrijden, hij schrikt van de meest onnozele dingen, betrap ik me regelmatig op: 'Pas maar op, die steen eet je op hoor!' of als 'ie wat traag is: 'Kom op, je bent nog jong, wees eens wat actiever! Sloom mormel!'. En als ik iets beledigends heb gezegd, zeg ik een poos er na vaak 'sorry'...
Het vreemde is, tegen mijn paard praat ik met een normale stem, tegen mijn kleine dieren (katten, konijn) met een piepstem
Tegen mijn paard heb ik ook altijd verhalen. Als hij angstig is met het buitenrijden, hij schrikt van de meest onnozele dingen, betrap ik me regelmatig op: 'Pas maar op, die steen eet je op hoor!' of als 'ie wat traag is: 'Kom op, je bent nog jong, wees eens wat actiever! Sloom mormel!'. En als ik iets beledigends heb gezegd, zeg ik een poos er na vaak 'sorry'...
Het vreemde is, tegen mijn paard praat ik met een normale stem, tegen mijn kleine dieren (katten, konijn) met een piepstem
Gast- Gast
Ik praat tegen bijna alle dieren, ook als ze niet van mij zijn Thuis de kat en m'n vogel, op m'n werk tegen de honden en op stal tegen de paarden. Maar ik kan ook in de auto zitten en tegen een kraai/duif/wat dan ook zeggen dat ze niet zo dicht langs de weg moeten zitten en op moeten letten
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik praat ook tegen ons konijn haha!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Alleen sinds dat onze zoon is geboren iets minder
Gast- Gast
Sorella schreef:Ik praat tegen bijna alle dieren, ook als ze niet van mij zijn Thuis de kat en m'n vogel, op m'n werk tegen de honden en op stal tegen de paarden. Maar ik kan ook in de auto zitten en tegen een kraai/duif/wat dan ook zeggen dat ze niet zo dicht langs de weg moeten zitten en op moeten letten
dat doe ik dan weer niet Het moeten wel mijn eigen diertjes zijn. Dan praat ik er tegen. We hebben en konijn en een kat. En daar praat ik altijd tegen. Maar mijn kat praat ook terug. Als ik zeg: 'Dewi', dan miauwt ze.. Ik zeg ook altijd: Kom poei poei poei.. En zij reageert dan miauwent. Of als ik haar lekker zit te kroelen dan zeg ik ook altijd: ohh Lekker he!
Staat ze om mijn benen te schooien praat ik ook altijd tegen haar. Dat ik wel weet wat ze wilt, en dat ik vast nog wel wat lekkers heb in de bijkeuken..
Vind het gezellig want ze komt ook echt voor mijn neus zitten lawaai te maken als ze iets wil.
Gast- Gast
Hier ook hoor Onze M.ojito praatte ook altijd terug, sinds dat ze er dus niet meer is en T.equila er alleen nog is is het een stuk stiller... Als T.equila een goede bui heeft, wilt ze nog weleens geluid maken... Al klinkt dat vaak heel zielig haha
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dolcis_ schreef:Sorella schreef:Ik praat tegen bijna alle dieren, ook als ze niet van mij zijn Thuis de kat en m'n vogel, op m'n werk tegen de honden en op stal tegen de paarden. Maar ik kan ook in de auto zitten en tegen een kraai/duif/wat dan ook zeggen dat ze niet zo dicht langs de weg moeten zitten en op moeten letten
dat doe ik dan weer niet Het moeten wel mijn eigen diertjes zijn. Dan praat ik er tegen. We hebben en konijn en een kat. En daar praat ik altijd tegen. Maar mijn kat praat ook terug. Als ik zeg: 'Dewi', dan miauwt ze.. Ik zeg ook altijd: Kom poei poei poei.. En zij reageert dan miauwent. Of als ik haar lekker zit te kroelen dan zeg ik ook altijd: ohh Lekker he!
Staat ze om mijn benen te schooien praat ik ook altijd tegen haar. Dat ik wel weet wat ze wilt, en dat ik vast nog wel wat lekkers heb in de bijkeuken..
Vind het gezellig want ze komt ook echt voor mijn neus zitten lawaai te maken als ze iets wil.
Dat is ook wel heel schattig als ze dan terug 'praat' . Ik werk bij een hondenuitlaatservice dus dan is het wel belangrijk dat ik tegen ze praat En tegen andermans paarden lul ik ook heel wat af. Tsja, het voelt voor mij heel natuurlijk om tegen dieren te praten
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik praat ook tegen andere dieren inderdaad! Ik woon in een buurt met heel veel katten, ze hebben ook allemaal een 'naam' .
Gast- Gast
Ik praat ook tegen onze katten, en tegen die van mijn ouders. Mijn zwager kijkt dan altijd of we niet goed bij ons hoofd zijn.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie praat me bij?
» Typ jij zoals je praat?
» Dit weer en huisdieren..
» Praat jij makkelijk over geld?
» Veel te veel gegeten..
» Typ jij zoals je praat?