Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)

+10
Annemie
Sjirafje
Aggi
-Ieniemienie-
Pien
PapillonRose
Annie24
Tania
Printje
Laced
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV) - Pagina 2 Empty Re: Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)

Bericht  Laced di 29 nov 2011 - 2:38

Nee, nog steeds niet ongesteld. Ik wacht nog tot het einde van het jaar, dan is het ruim 4 maanden na de bevalling. Mocht ik dan og steeds iet ongesteld zijn geweest, dan ga ik naar de huisarts.

Wat vervelend dat je nog steeds ongesteld bent! Ik zou even bellen naar de huisarts!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV) - Pagina 2 Empty Re: Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:18

Ik dacht altijd dat het normaal was om tot een jaar niet ongesteld te worden? Of ben ik in de war met borstvoeding?

Gast
Gast

Bericht  Annie24 di 29 nov 2011 - 8:24

Ik stopte na 5 weken +5 dagen met vloeien en werd 2 dagen later ongesteld, met precies 6 weken dus.

Omdat ik vrij veel verhalen hoorde over doorbraakbloedingen, lange menstruaties enzo bij vriendinnen die al snel na de bevalling met de pil begonnen besloot ik een paar cyclussen te wachten. Ik heb PCO, dus mijn cyclus is wat langer dan de normale cyclus (ergens tussen de 45 en 70 zat ik nu, maar ook een paar keer rond de 35) Ik ben 1,5 week geleden dus pas weer met de pil begonnen. Nu even afwachten hoe mijn menstruatie straks is in mijn stopweek.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol di 29 nov 2011 - 8:50

Vandaag en dat is precies 6 weken later!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: