Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ach arme N....

+5
pitbullgup
sheila123
Bloem86
mickey
maiadebij
9 plaatsers

Ga naar beneden

ach arme N.... Empty ach arme N....

Bericht  maiadebij ma 24 okt 2011 - 23:49

Vanmorgen kwamen we beneden, ik zou een ontbijtje gaan maken, N was in de gang aan het rommelen. Omdat het tochtte wilde ik de deur dichtdoen, maar lette niet goed op. Vinger ertussen Cry bij de scharnierkant ook nog. Ik heb N meteen gepakt en zag dat zijn vinger flink bloedde dus schone theedoek eromheen en getroost. Toen nog eens gekeken en zag er toch wel ernstig uit Cry z'n vingertje was was flinkapot onder zijn nagelriem... Ik werd misselijk en raakte een beetje in paniek, door al dat bloed leek het of zijn topje er half afhing. Dus mijn moeder gebeld, die was er gelukkig heel snel, en toen naar de eerste hulp.

Daar is hij gehecht onder plaatselijke verdoving. Hij deed het echt supergoed, huilde bij de prik om te verdoven maar verder heeft hij weinig gehuild. Volgende week moeten we terug komen bij de chirurg om te kijken of het goed geneest. Nu zit hij met z'n arm in een mitella op de bank zijn 3e waterijsje op te eten (kleine rakketjes) Maar tjonge zeg, wat een ochtend....

ik voel me zoooooo enorm schuldig, dat lieve kleine vingertje.... Cry

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  mickey ma 24 okt 2011 - 23:51

Ah wat zielig voor hem! Ik zou me volgens mij ook heel schuldig voelen als mij zoiets zou gebeuren. Sterkte voor hem en voor jou ook natuurlijk hug
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Bloem86 ma 24 okt 2011 - 23:55

Ah gossie!! Ventje toch! En wat zul jij geschrokken zijn!!
hug Voor jullie! En verwen hem maar goed met de waterijsjes.. Hopelijk geneest z'n vingertje goed!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 23:58

Wat sneu! Hopelijk geneest het goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  sheila123 ma 24 okt 2011 - 23:59

Ach..arme knul...ik zou me net zo voelen als jou nu....ook al is dat nergens voor nodig! Vertroetel je ventje maar extra lekker! I love you hug
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  pitbullgup di 25 okt 2011 - 0:08

Ahhh... dat zijn van die nare ongelukjes. Beterchap voor je kleine vent
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Thunder di 25 okt 2011 - 0:21

Dit kan de besten overkomen! Beterschap met het vingertje hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Happydobby di 25 okt 2011 - 0:56

Auw, beterschap voor N. hug

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 1:07

maiadebij schreef:Vanmorgen kwamen we beneden, ik zou een ontbijtje gaan maken, N was in de gang aan het rommelen. Omdat het tochtte wilde ik de deur dichtdoen, maar lette niet goed op. Vinger ertussen Cry bij de scharnierkant ook nog. Ik heb N meteen gepakt en zag dat zijn vinger flink bloedde dus schone theedoek eromheen en getroost. Toen nog eens gekeken en zag er toch wel ernstig uit Cry z'n vingertje was was flinkapot onder zijn nagelriem... Ik werd misselijk en raakte een beetje in paniek, door al dat bloed leek het of zijn topje er half afhing. Dus mijn moeder gebeld, die was er gelukkig heel snel, en toen naar de eerste hulp.

Daar is hij gehecht onder plaatselijke verdoving. Hij deed het echt supergoed, huilde bij de prik om te verdoven maar verder heeft hij weinig gehuild. Volgende week moeten we terug komen bij de chirurg om te kijken of het goed geneest. Nu zit hij met z'n arm in een mitella op de bank zijn 3e waterijsje op te eten (kleine rakketjes) Maar tjonge zeg, wat een ochtend....

ik voel me zoooooo enorm schuldig, dat lieve kleine vingertje.... Cry

ojee toch wat sneu voor N... gelukkig heeft je kleine man het goed gedaan!!
Hebben ze ook een foto gemaakt? merle had met haar vinger tussen het traphekje gezeten en kreeg toen 3 hechtingen en haar topje was gebroken.. (heeft ze overigens weinig tot geen last van gehad, alleen 2 dagen paracetamol gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Kat1980 di 25 okt 2011 - 3:22

Beterschap voor N. hug
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  PapillonRose di 25 okt 2011 - 3:45

Beterschap voor N., hopelijk heeft hij er niet enorm veel last van.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  maiadebij di 25 okt 2011 - 21:33

beegee, ze hebben inderdaad ook foto's gemaakt. Of het gebroken is weet ik eigenlijk niet eens, die arts zou dat nog nakijken maar door alle comotie heb ik er niet meer naar gevraagd. Hij zei wel dat als het gebroken is het verder niet in gips oid gaat, maar dat altijd goed weer geneesd.

Hij wilde gister zijn mitella niet af voor het slapen. Ik heb hem dus in zijn sweater (die hij de hele dag al aanhad) en een joggingsbroek in bed gelegd. Hij sliep snel, was natuurlijk ook een intensieve dag, en hij heeft de hele nacht door geslapen. 7 uur werd hij wakker en was zijn verbandje eraf, die heb ik er dus met een nieuw gaasje om gedaan. Gaasje had ik nog uit mijn kraampakket, kwam goed van pas! Sinds we terug zijn van het ziekenhuis heb ik hem er niet meer over gehoord, dat het pijn doet. Hij was alweer aan het spelen en dat ging best goed met 1 hand. Kinderen passen zich ook zo makkelijk aan!

Mijn oma kwam nog een speelgoedje brengen en zijn vriendje kwam een kaartje brengen, papa had een kindersurprise mee, dus hij is goed verwend. Hij 'vertelde' het wel meteen aan papa. Wees de deur aan, vertelde dat hij met mama en oma met de auto was...

Toen ik 's avonds wilde slapen zag ik wel steeds dat arme vingertje voor me... ah mijn buik draait er nog van om... zo zielig....

Nouja al met al gaat het dus weer erg goed met hem!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 21:37

Oeh dat is inderdaad vreselijk Sad Maar gelukkig gaat het weer wat beter met hem. Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ach arme N.... Empty Re: ach arme N....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum