Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingkast of -rek

+7
madam
Atelier Madame
Monte
Paper Crown
Davinia
Zwerver
snowflakes
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Kledingkast of -rek

Bericht  snowflakes za 27 aug 2011 - 9:48

Ik ben op zoek naar een mooie kledingkast of -rek, maar kan wel wat inspiratie gebruiken!
Wat voor kast hebben jullie? Liefst met foto's!
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 9:53

Wij hebben deze (PAX van Ikea) en dan is de binnen en buiten kant wit. 250 cm breed, 236 hoog en 43 cm diep. We hebben zowel planken als van die mandjes en aan beide kanten een stang om kleding op te hangen. We kunnen er echt veel in kwijt !

Kledingkast of -rek Pax-lingdal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 10:14

Niet quoten!

Deze kast, nog in mijn oude woning.

*
En dit heb ik gehad toen ik nog een kleedkamer had bij mijn ouders.

*
Ik zou echt gaan voor een kast, want een kledingrek wordt toch al snel een troepje.

Edit: Sorry, zijn een beetje huge geworden. Suspect


Laatst aangepast door Maura op zo 28 aug 2011 - 4:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Zwerver za 27 aug 2011 - 10:26

Ik heb ook een gewone kleding rek, maar wat een zooi geeft dat haha.

Ik wil graag een gewone kleding kast en een kleding rek voor erbij. De kleren die ik vaak draag of voor bijv jasjes etc
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Davinia za 27 aug 2011 - 21:23

Razz_ schreef:Wij hebben deze (PAX van Ikea) en dan is de binnen en buiten kant wit. 250 cm breed, 236 hoog en 43 cm diep. We hebben zowel planken als van die mandjes en aan beide kanten een stang om kleding op te hangen. We kunnen er echt veel in kwijt !

Kledingkast of -rek Pax-lingdal

Als ik een brutale vraag mag stellen, hoeveel was je nu uiteindelijk voor de kast kwijt? Want volgens mij zijn ze nog best prijzig of niet?


Ik heb gewoon een zeer simpele kast met 2 deurtjes van de Leen Bakker.
Maar in het nieuwe huis wil ik eentje met schuifdeuren.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Paper Crown za 27 aug 2011 - 21:46

Davinia schreef:
Razz_ schreef:Wij hebben deze (PAX van Ikea) en dan is de binnen en buiten kant wit. 250 cm breed, 236 hoog en 43 cm diep. We hebben zowel planken als van die mandjes en aan beide kanten een stang om kleding op te hangen. We kunnen er echt veel in kwijt !

Kledingkast of -rek Pax-lingdal

Als ik een brutale vraag mag stellen, hoeveel was je nu uiteindelijk voor de kast kwijt? Want volgens mij zijn ze nog best prijzig of niet?


Ik heb gewoon een zeer simpele kast met 2 deurtjes van de Leen Bakker.
Maar in het nieuwe huis wil ik eentje met schuifdeuren.

Wij waren 1000,- kwijt aan de Pax. Maar het ligt echt aan hoe je het wil hebben aan de binnenkant.. die van ons is trouwens 3mtr breed..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 22:27

Ik heb in mijn appartementje een 'kledingkamer' en daar staan allemaal rekjes en vanmiddag komen er ook wat schappen te hangen. (Als het straks af is zal ik een foto posten).

Bij deze wat plaatjes in het algemeen. Voor het idee.

Kledingkast of -rek Tumblr_lph4rgYSkt1qiegmso1_500_large

Kledingkast of -rek Img_0305-2_152621305_large

Kledingkast of -rek Fashion-Pills_evento_5_large

Kledingkast of -rek Tumblr_llbiitgPw81qzq0r7o1_500

Kledingkast of -rek Tumblr_ln44scRQeT1qcjclio1_500_large

Ik heb zelf dit rekje van Ikea.. Maar ben aan het sparen voor het wat steverige zwarte rek.
Kledingkast of -rek Tumblr_ljlyxk4V2n1qeetlko1_400_large

Meer zoiets..
Kledingkast of -rek Tumblr_lk379rZfGm1qeqh1io1_400_large


Voordeel: Het geeft een creatieve look. Je kunt er echt direct goed bij.
Nadeel: Je moet het niet te dicht bij je raam zetten want dan verkleurd je kleding. Het op orde houden (zelfde hangertjes, beetje op kleur etc.. Neemt bij mij best wat tijd in beslag haha). En de kamer goed stofvrij houden, anders liggen straks al je kleren onder een laagje stof.

Dus ik zie meer nadelen dan voordelen, maar ik vind een paar kledingrekjes gewoon echt leuker ogen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 4:42

Davinia schreef:
Razz_ schreef:Wij hebben deze (PAX van Ikea) en dan is de binnen en buiten kant wit. 250 cm breed, 236 hoog en 43 cm diep. We hebben zowel planken als van die mandjes en aan beide kanten een stang om kleding op te hangen. We kunnen er echt veel in kwijt !

Kledingkast of -rek Pax-lingdal

Als ik een brutale vraag mag stellen, hoeveel was je nu uiteindelijk voor de kast kwijt? Want volgens mij zijn ze nog best prijzig of niet?


Ik heb gewoon een zeer simpele kast met 2 deurtjes van de Leen Bakker.
Maar in het nieuwe huis wil ik eentje met schuifdeuren.

Ik geloof dat wij rond de 850 euro kwijt waren. Ik zou het er zo weer voor uitgeven want ik vind het een stevige en fijne kast. Ik hoop alleen wel als we gaan verhuizen dat hij ook in de nieuwe slaapkamer kan aangezien hij best groot is laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Monte zo 28 aug 2011 - 4:54

ik heb ook een pax. Hij is 150 breed, 236 hoog en 60 diep, dus ik heb een deel(50cm) met legplanken en een deel(100cm) met boven en onder een grote legplank en in het middelste gedeelte hang(en door de 236 hoogte passen er ook broeken in als ze hangen en dus nog ruimte voor 2 planken).
Deze deuren heb ik:
Kledingkast of -rek Ikea-Bergsbo-wardrobes
De pax bergsbo en dan 3 dichte deuren, dus geen glas.
De planken en twee lades in de kast heb ik niet wit gedaan, maar eiken, beetje deze kleur:
Kledingkast of -rek 0107477_PE257158_S3
Anders vond ik het wel heel wit worden en dit vond ik erg mooi staan.

Ik was bij elkaar ik geloof 480 euro kwijt, dus vond ik wel meevallen voor zo'n mooie kast.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:10

-weg-


Laatst aangepast door Punk'd op zo 23 sep 2012 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Atelier Madame zo 28 aug 2011 - 7:17

wow punkd ik had minstens een 10x zo grote kast verwacht bij jou als ik zie wat jij altijd koopt :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Atelier Madame zo 28 aug 2011 - 7:17

Voor de rest heb ik een inbouwkast hier in ons huisje. Zat er al in toen we hier kwamen wonen is officieel bedoeld als muur om het appartement in 2en te scheiden. Eigenlijk is onze muur dus een kast, ideaal!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 7:27

Atelier Madame schreef:wow punkd ik had minstens een 10x zo grote kast verwacht bij jou als ik zie wat jij altijd koopt :P

Hahaha, ik heb toevallig net afgelopen week mijn kast uitgepluist. Ik vind het nu ook heel weinig, dus ik weet wat ik de aankomende tijd ga doen. Heb alleen de laatste paar maanden een wat duurdere smaak gekregen en zo'n mega kast als vroeger wil ik niet meer want dan kan ik nooit kiezen en ben ik zo snel uitgekeken op dingen. :P

Edit: Ooh m'n schoenen en tassen staan er natuurlijk niet op Wink scheelt ook weer haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Atelier Madame zo 28 aug 2011 - 7:45

Punk'd schreef:
Atelier Madame schreef:wow punkd ik had minstens een 10x zo grote kast verwacht bij jou als ik zie wat jij altijd koopt :P

Hahaha, ik heb toevallig net afgelopen week mijn kast uitgepluist. Ik vind het nu ook heel weinig, dus ik weet wat ik de aankomende tijd ga doen. Heb alleen de laatste paar maanden een wat duurdere smaak gekregen en zo'n mega kast als vroeger wil ik niet meer want dan kan ik nooit kiezen en ben ik zo snel uitgekeken op dingen. :P

Edit: Ooh m'n schoenen en tassen staan er natuurlijk niet op Wink scheelt ook weer haha.

Werkt dat echt zo? Want ik heb echt onwijs veel kleding en kan nooit kiezen. En ik ben snel uitgekeken op mn kleding :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Davinia zo 28 aug 2011 - 8:06

Ooow, die Pax-kasten vallen dus hartstikke mee qua prijs! Dacht namelijk dat ze al snel rond de 2000 euro waren, maar ik zit er dus flink naast smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Monte zo 28 aug 2011 - 8:11

Davinia schreef:Ooow, die Pax-kasten vallen dus hartstikke mee qua prijs! Dacht namelijk dat ze al snel rond de 2000 euro waren, maar ik zit er dus flink naast smile
Nee hoor, alleen schuifdeuren zijn volgens mij duurder als gewone scharnierdeuren maar zoals in mijn vorig berichtje stond was ik onder de 400 kwijt voor 3 deuren. Vond ik zelf ook erg meevallen voor zo'n mooie en grote kast.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  snowflakes zo 28 aug 2011 - 11:16

Die kleingrekken zien er wel echt leuk uit! Waar kun je deze kopen? Heb bij Ikea al wel een gezien, maar iemand nog tips voor andere winkels?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  snowflakes zo 28 aug 2011 - 11:16

Die kledingrekken zien er wel echt leuk uit! Waar kun je deze kopen? Heb bij Ikea al wel een aantal gezien, maar iemand nog tips voor andere winkels?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast zo 28 aug 2011 - 19:05

Atelier Madame schreef:
Punk'd schreef:
Atelier Madame schreef:wow punkd ik had minstens een 10x zo grote kast verwacht bij jou als ik zie wat jij altijd koopt :P

Hahaha, ik heb toevallig net afgelopen week mijn kast uitgepluist. Ik vind het nu ook heel weinig, dus ik weet wat ik de aankomende tijd ga doen. Heb alleen de laatste paar maanden een wat duurdere smaak gekregen en zo'n mega kast als vroeger wil ik niet meer want dan kan ik nooit kiezen en ben ik zo snel uitgekeken op dingen. :P

Edit: Ooh m'n schoenen en tassen staan er natuurlijk niet op Wink scheelt ook weer haha.

Werkt dat echt zo? Want ik heb echt onwijs veel kleding en kan nooit kiezen. En ik ben snel uitgekeken op mn kleding :P

haha bij mij wel.. Ik kon ook nooit kleding weggooien want dat vond ik dan zonde voor het geld wat ik ervoor had uitgegeven. Ik heb ongeveer 1.5 jaar geleden in 1x 6 (80 liter) zakken weggedaan en tot nu heb ik er elk half jaar ook nog 4 weg gedaan.. Ik heb ze twee weken geleden naar het leger des heils gebracht. Mijn vader wreef er nog even lekker in dat er zeker voor 2000/3000 euro aan kleding in die tassen zat :shock: .. Maar ik heb doorgezet en heb het weggedaan.. En ik voel me ZOOOO opgeruimd, weet elke keer wat ik moet kiezen en denk sinds een tijdje dus ook beter na of ik iets wel echt wil hebben. Ik koop dingen niet meer omdat het een 'koopje' is. Plus dat ik begonnen ben met wat duurdere basics aan te schaffen die hun vorm niet zo snel verliezen en die makkelijk gecombineerd kunnen woorden met leuke andere kleding. (heb toch wel een eigen stijltje).

Ja ik ben er echt blij mee zo :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Atelier Madame ma 29 aug 2011 - 21:53

Hihi oke nou mss toch en goede taktiek dan.. aan hoeveel kledingstukken móet ik dan aan denken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast ma 29 aug 2011 - 22:34

Ik heb even voor je geteld haha.

12 gebreide vesten/truien (ook wat strakkere, van alles wat - Heb er 2/3 bij de H&M gekocht voor 9 euro.. gewoon leuk voor op een broek ofzo)
2 blousjes. 1 Lange witte en 1 zilveren (beetje see trough)
3 apartere jurkjes waarvan 1 van leer/suede
7 denims (van alles wat, normale kleuren, metallic, koraal, grijs...)
6 shortjes (Ik ben fan van mooie leren shortjes, dus dit is niet echt een maatstaf haha, ik heb er 3 van leer, 1 van suede en 2 van denim)
1 leren kokerrok (donker grijs)
4 chino's lang
2 blazers (zwart en roze)
2 leren jasjes (zwart en tankleur)

Verder nog als basics wat katoenen t-shirtjes, hempjes, en shirtjes met lange mouwen (Voornamelijk v-hals).


Wishlist:
Rode broek
Wax effect broek (van ZARA)
Zwarte enkellaarsjes (a la acne pistol boots - maar die zijn veel te duur haha)
Zwarte veterlaarsjes (plat met een goed profiel voor de winterdagen)
Nog wat panties
Nog 2/3 leuke herfst/winterachtige jurkjes.

Dan ben ik wel voorzien voor de winter denk ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Atelier Madame di 30 aug 2011 - 4:39

wow dat klinkt eigenlijk best wel weinig Embarassed maar ik denk dat dat ook komt omdat je wss al die apartere kledingstukken (dus lerenshortjes e.d.) combineert met de basics. :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gast di 30 aug 2011 - 6:18

Inderdaad. En ik krijg zovaak de vraag of ik weer nieuwe kleding heb gekocht.. En hoe ik dat toch allemaal kan betalen.. Maar het valt best wel mee hoor :P .. Ik combineer er alleen op los. Trek eigenlijk nooit twee keer hetzelfde aan in een week. (maar combineer dan mijn shortje 2x met een ander bovenstuk.. Of juist het bovenstuk met een ander onderstuk of een jasje o.i.d.)

Als ik mijn zus haar kast zie.. (alleen maar koopjes en flutstofjes/kwaliteit- "sorry zus") dan snap ik wel dat ze de helft van haar kast eigenlijk nooit aanheeft en het alleen maar loopt te verstoffen.

Mijn hele kast is mijn favoriet.. Ik vind echt alles even leuk en ik heb helemaal geen kleding die ik nooit draag.



(vroeger daarentegen... :P .. had ik de helft van mijn kast omdat het zo'n koopje was, of omdat ik het moest hebben - maar het paste bijv. helemaal niet bij mij als persoon).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  madam wo 31 aug 2011 - 10:50

Kledingkast of -rek 1302156520820

madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  madam wo 31 aug 2011 - 11:01

Kledingkast of -rek 1302507764270

madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast of -rek Empty Re: Kledingkast of -rek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum