Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

+2
FireButterfly
MiKa
6 plaatsers

Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  MiKa ma 24 okt 2011 - 7:03

Aaah! Niet normaal, ik ben op zoek naar een Iphone3 voor een leuk prijsje...maar niet normaaal hoeveel erop marktplaats aangeboden worden!
Alles vanaf 250 euro ongeveer, er zijn er echt tientallen bij gezet vandaag, en allemaal voor/vanaf deze prijzen. Denken ze nou serieus dat dit allemaal verkocht wordt?

Ik dacht ga ff kijken of ik voor een leuk prijsje er een kan vinden, maar dit zijn niet echt leuke prijzen....miss loop ik wel enorm achter en horen ze nog zo duur te zijn na 1 of 2 jaar gebruik, maar als ik em wilde verkopen, zou ik toch serieus onder die prijzen gaan zitten...

Sorry, moest het ff delen!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 7:36

De iPhone 3 is nieuw te koop voor 349 euro bij Apple, dus dan vind ik 250 euro voor een telefoon die waarschijnlijk al twee jaar (of misschien zelfs meer) gebruikt is ook aan de dure kant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast ma 24 okt 2011 - 19:33

Mijn broertje heeft een paar maanden geleden 2 Iphone's op MP gekocht voor 160 ps. Ook de 3gs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 2:00

De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  FireButterfly di 25 okt 2011 - 2:08

Ik vind het ook belachelijk duur.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 3:50

Bazinga schreef:De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.
Is denk ik toch een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb zelf twee jaar een blackberry gehad, nooit problemen gehad met dat ding, en het "echte" toetsenbord vond ik ontzettend fijn. Het is dat de apps erop niets voorstellen, anders had ik nu nog een blackberry gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 4:08

Ava schreef:
Bazinga schreef:De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.
Is denk ik toch een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb zelf twee jaar een blackberry gehad, nooit problemen gehad met dat ding, en het "echte" toetsenbord vond ik ontzettend fijn. Het is dat de apps erop niets voorstellen, anders had ik nu nog een blackberry gehad.

Ik heb ook een BB hoor :P Maar ik snap gewoon niet dat die dingen zoveel geld blijven opleveren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 4:18

Nee ok, dat ben ik met je eens, maar ik begrijp sowieso niet dat mensen veel geld voor een tweedehands telefoon over hebben. Ze zijn meestal al behoorlijk bekrast, de batterij wordt alleen maar slechter, grote kans dat hij binnen een jaar kapot gaat. Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  FireButterfly di 25 okt 2011 - 5:11

Ava schreef:Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..

Ik heb een abonnement van 2 jaar met telefoon en mag over ongeveer twee maanden weer een nieuw abonnement afsluiten.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  girli di 25 okt 2011 - 5:18

Ava schreef:Nee ok, dat ben ik met je eens, maar ik begrijp sowieso niet dat mensen veel geld voor een tweedehands telefoon over hebben. Ze zijn meestal al behoorlijk bekrast, de batterij wordt alleen maar slechter, grote kans dat hij binnen een jaar kapot gaat. Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..
Ik!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Blond di 25 okt 2011 - 6:24

Haha ik heb ook al een hele tijd mijn huidige telefoon (2.5 jaar), en ben ook niet van plan om binnenkort een nieuwe te nemen. Kost me niet zoveel geld en ik hecht echt niet zoveel waarde aan een gsm.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 6:49

Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 6:52

Tea-Leaf schreef:Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg. smile
+ 1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 6:55

Snoes schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg. smile
+ 1

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Snoes di 25 okt 2011 - 6:56

Haha, waarom lach je, Tea? smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Mamsie di 25 okt 2011 - 11:22

Ik heb nu nog de 3g maar die zou ik nu echt niet meer kopen. Hij loopt vaak vast, kan de nieuwe software niet draaien. Nee dan zou je beter een 3gs kunnen kopen want die kan nog wel maar begint ook al traag te worden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats! Empty Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum