mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!
+2
FireButterfly
MiKa
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!
Aaah! Niet normaal, ik ben op zoek naar een Iphone3 voor een leuk prijsje...maar niet normaaal hoeveel erop marktplaats aangeboden worden!
Alles vanaf 250 euro ongeveer, er zijn er echt tientallen bij gezet vandaag, en allemaal voor/vanaf deze prijzen. Denken ze nou serieus dat dit allemaal verkocht wordt?
Ik dacht ga ff kijken of ik voor een leuk prijsje er een kan vinden, maar dit zijn niet echt leuke prijzen....miss loop ik wel enorm achter en horen ze nog zo duur te zijn na 1 of 2 jaar gebruik, maar als ik em wilde verkopen, zou ik toch serieus onder die prijzen gaan zitten...
Sorry, moest het ff delen!
Alles vanaf 250 euro ongeveer, er zijn er echt tientallen bij gezet vandaag, en allemaal voor/vanaf deze prijzen. Denken ze nou serieus dat dit allemaal verkocht wordt?
Ik dacht ga ff kijken of ik voor een leuk prijsje er een kan vinden, maar dit zijn niet echt leuke prijzen....miss loop ik wel enorm achter en horen ze nog zo duur te zijn na 1 of 2 jaar gebruik, maar als ik em wilde verkopen, zou ik toch serieus onder die prijzen gaan zitten...
Sorry, moest het ff delen!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: mennn wat een hoeveelheid op Marktplaats!
De iPhone 3 is nieuw te koop voor 349 euro bij Apple, dus dan vind ik 250 euro voor een telefoon die waarschijnlijk al twee jaar (of misschien zelfs meer) gebruikt is ook aan de dure kant.
Gast- Gast
Mijn broertje heeft een paar maanden geleden 2 Iphone's op MP gekocht voor 160 ps. Ook de 3gs.
Gast- Gast
De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.
Gast- Gast
Ik vind het ook belachelijk duur.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Is denk ik toch een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb zelf twee jaar een blackberry gehad, nooit problemen gehad met dat ding, en het "echte" toetsenbord vond ik ontzettend fijn. Het is dat de apps erop niets voorstellen, anders had ik nu nog een blackberry gehad.Bazinga schreef:De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.
Gast- Gast
Ava schreef:Is denk ik toch een kwestie van persoonlijke smaak. Ik heb zelf twee jaar een blackberry gehad, nooit problemen gehad met dat ding, en het "echte" toetsenbord vond ik ontzettend fijn. Het is dat de apps erop niets voorstellen, anders had ik nu nog een blackberry gehad.Bazinga schreef:De Blackberry verbaast me nog meer; eigenlijk zijn 't pleurisdingen, snel stuk, veel problemen, weinig apps en shizzle en toch blijven ze idioot veel geld opleveren op MP :/ ze zijn gewoon gewild en 't wordt écht wel verkocht, ook voor dat geld. Zijn genoeg mensen die snel een telefoon willen of geen abonnement willen etc.
Ik heb ook een BB hoor Maar ik snap gewoon niet dat die dingen zoveel geld blijven opleveren...
Gast- Gast
Nee ok, dat ben ik met je eens, maar ik begrijp sowieso niet dat mensen veel geld voor een tweedehands telefoon over hebben. Ze zijn meestal al behoorlijk bekrast, de batterij wordt alleen maar slechter, grote kans dat hij binnen een jaar kapot gaat. Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..
Gast- Gast
Ava schreef:Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..
Ik heb een abonnement van 2 jaar met telefoon en mag over ongeveer twee maanden weer een nieuw abonnement afsluiten.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik!Ava schreef:Nee ok, dat ben ik met je eens, maar ik begrijp sowieso niet dat mensen veel geld voor een tweedehands telefoon over hebben. Ze zijn meestal al behoorlijk bekrast, de batterij wordt alleen maar slechter, grote kans dat hij binnen een jaar kapot gaat. Wie heeft er tegenwoordig nou nog 5 jaar dezelfde telefoon..
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Haha ik heb ook al een hele tijd mijn huidige telefoon (2.5 jaar), en ben ook niet van plan om binnenkort een nieuwe te nemen. Kost me niet zoveel geld en ik hecht echt niet zoveel waarde aan een gsm.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg.
Gast- Gast
+ 1Tea-Leaf schreef:Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:+ 1Tea-Leaf schreef:Ik vind ze sowieso belachelijk duur. Bellen en smsen is voor mij genoeg.
Gast- Gast
Haha, waarom lach je, Tea?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb nu nog de 3g maar die zou ik nu echt niet meer kopen. Hij loopt vaak vast, kan de nieuwe software niet draaien. Nee dan zou je beter een 3gs kunnen kopen want die kan nog wel maar begint ook al traag te worden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: