Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Zitten n filmpje te kijken. Ik red het vast door weekend wel...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Zitten n filmpje te kijken. Ik red het vast door weekend wel...
haha is goed hoor! Veel plezier met film kijken. Ik ben The Voice aan het kijken (heb ik gisteren op genomen).
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ja, bij 3000 posts krijg je een nieuwe 'titel', Muppet!
Fijn trouwens om te lezen dat het lichamelijk al iets beter gaat. Ik hoop dat het nu alleen amar beter gaat en dat je niet meer zo'n helse pijnen moet doorstaan. Lief dat je man ook liet merken dat hij het zo moeilijk vind allemaal, het is natuurlijk ook niet gemakkelijk voor hem. Jij hebt dan wel de lichamelijke (en geestelijke) pijn, maar hij heeft minstens ook die geestelijke pijn. Fijn dat jullie er zo voor elkaar kunnen zijn!
Puggle, gourmetten jammie!
Fijn trouwens om te lezen dat het lichamelijk al iets beter gaat. Ik hoop dat het nu alleen amar beter gaat en dat je niet meer zo'n helse pijnen moet doorstaan. Lief dat je man ook liet merken dat hij het zo moeilijk vind allemaal, het is natuurlijk ook niet gemakkelijk voor hem. Jij hebt dan wel de lichamelijke (en geestelijke) pijn, maar hij heeft minstens ook die geestelijke pijn. Fijn dat jullie er zo voor elkaar kunnen zijn!
Puggle, gourmetten jammie!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Klinkt allemaal heftig hoor muppetje! Ik wist niet dat je weeën kreeg dan enzo wel fijn dat het nu wat beter gaat lichamelijk.
Wij hebben lekker gegourmet, het hele huis stinkt dat wel maar hadden zoiets van over 3 weken zijn we toch weg
Hoe gaat het eigelijk met de andere meiden hier? Het is verder zo rustig...
Wij hebben lekker gegourmet, het hele huis stinkt dat wel maar hadden zoiets van over 3 weken zijn we toch weg
Gast- Gast
amber22 schreef:Muppetje schreef:Zitten n filmpje te kijken. Ik red het vast door weekend wel...
haha is goed hoor! Veel plezier met film kijken. Ik ben The Voice aan het kijken (heb ik gisteren op genomen).
Het was een leuke film, lekker feelgood
Hoe is/was the voice?
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Klinkt allemaal heftig hoor muppetje! Ik wist niet dat je weeën kreeg dan enzo wel fijn dat het nu wat beter gaat lichamelijk.
Voor de stank volgende keer twee bakjes met azijn neerzetten, ergens hoog, op kasten ofzo, dat scheelt
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Zitten n filmpje te kijken. Ik red het vast door weekend wel...
Het was een leuke film, lekker feelgood
Hoe is/was the voice?
The Voice was leuk!!
Welke film heb je gekeken?
@ Puggle, fijn dat het gourmetten leuk was! Ik las in een ander topic dat jullie gisteren 7 jaar samen waren. Gefeliciteerd!
Amber-- Ratel
Muppetje, welke film heb je gekeken? Ja op zich boeit de stank me niet zo trek over 3 weken hier toch de deur dicht!
Amber, we konden elkaar gister 7 jaar. In januari hebben we wat gekregen samen
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje, welke film heb je gekeken? Ja op zich boeit de stank me niet zo trek over 3 weken hier toch de deur dicht!
Ah oke, maar dat is ook een feestje waard :-)
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje, welke film heb je gekeken? Ja op zich boeit de stank me niet zo trek over 3 weken hier toch de deur dicht!
Ah oke, maar dat is ook een feestje waard :-)
Ja dat is ook zeker zo!
Gast- Gast
Het is hier inderdaad rustig.
Zelf ben ik er ook wat minder, heb weinig zinnigs te melden.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Het is hier inderdaad rustig.
Ach ik heb hier eigelijk ook niks meer te melden... Maar toch veel meiden zijn er niet meer
Gast- Gast
We hebben friends with benefits gekeken, erg leuk.
In principe heb ik hier ook even niets te vertellen. Ik denk er sowieso over om helemaal weg te gaan, maar weet ook dat ik dat niet kan. Ik heb de afgelopen dagen ook heel veel aan het forum gehad, echt fijn, kreeg zelfs pm berichtjes van meiden die hier helemaal niet schrijven enzo. En dat wil ik ook helemaal niet kwijt....
Maar soms vind ik het allemaal zo lastig. Misschien is het ook juist wel goed om erover te schrijven/praten.
Wij zijn deze maand ook zeven jaar samen trouwens, de 29e
In principe heb ik hier ook even niets te vertellen. Ik denk er sowieso over om helemaal weg te gaan, maar weet ook dat ik dat niet kan. Ik heb de afgelopen dagen ook heel veel aan het forum gehad, echt fijn, kreeg zelfs pm berichtjes van meiden die hier helemaal niet schrijven enzo. En dat wil ik ook helemaal niet kwijt....
Maar soms vind ik het allemaal zo lastig. Misschien is het ook juist wel goed om erover te schrijven/praten.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:We hebben friends with benefits gekeken, erg leuk.
Lieve Muppet, snap je gevoel heel goed hoor. Met name rond mijn miskramen heb ik er ook heel vaak over gedacht om weg te gaan. Maar toch lukte me het niet. Ook omdat inderdaad de steun erg fijn is. En achteraf heeft het me allemaal heel goed gedaan. De gevoelens die je nu hebt om weg te gaan komende de komende weken zeker nog meerdere keren terug. Het is lastig om ermee geconfronteerd te worden als mensen weer zwanger worden, maar aan de andere kant is het de realiteit. Dat gebeurd hier op het forum maar ook in het dagelijkse leven. En op een of andere manier als ik het hier op het forum las kon ik het thuis even verwerken. Op een gegeven moment kun je het beter aan en dan dus ook als iemand in het dagelijkse leven zwanger wordt (ook al staat die persoon veel dichter bij je). Tenminste zo heb ik het ervaren!
Ik moet wel zeggen, zou het echt heeel jammer vinden als je weggaat!
Jij ook al zeven jaar samen, leuk!!
@ Puggle en Alyssa, het is inderdaad rustig hier. Jammer.
Amber-- Ratel
Amber, zo voelt het inderdaad ja. Maargoed, ik laat jullie heus niet in de steek hoor, ik wil jullie helemaal niet missen, maar soms doet het zo veel pijn...
Muppetje- Ratel
Jaja, 3000, moet ik me aan gaan melden bij een afkickkliniek?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Amber, zo voelt het inderdaad ja. Maargoed, ik laat jullie heus niet in de steek hoor, ik wil jullie helemaal niet missen, maar soms doet het zo veel pijn...
Ik snap het meis!!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:Jaja, 3000, moet ik me aan gaan melden bij een afkickkliniek?
Hahha, joehoe je bent een ratel!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, zo voelt het inderdaad ja. Maargoed, ik laat jullie heus niet in de steek hoor, ik wil jullie helemaal niet missen, maar soms doet het zo veel pijn...
Ik snap het meis!!
Ach, jij kan het ook he, jij bent mijn voorbeeld, haha
Dit is niet zo slijmerig bedoeld als het misschien overkomt hoor...
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Jaja, 3000, moet ik me aan gaan melden bij een afkickkliniek?
Tsja, uhm, of ik daar nou trots op moet zijn of me moet schamen ben ik nog niet helemaal uit
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, zo voelt het inderdaad ja. Maargoed, ik laat jullie heus niet in de steek hoor, ik wil jullie helemaal niet missen, maar soms doet het zo veel pijn...
Ik snap het meis!!
Ach, jij kan het ook he, jij bent mijn voorbeeld, haha
Dit is niet zo slijmerig bedoeld als het misschien overkomt hoor...
Het is mij ook gelukt, dus lukt het jou vast ook. Daar ga ik vanuit!
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Jaja, 3000, moet ik me aan gaan melden bij een afkickkliniek?
Tsja, uhm, of ik daar nou trots op moet zijn of me moet schamen ben ik nog niet helemaal uit
Tsja ehm.... :-)
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Een ratel jeeeeej haha
Jaja, onderschat t niet
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Een ratel jeeeeej haha
Jaja, onderschat t niet
Nee dat doe ik zeker niet
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: