Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Ga even voor je kijken Amber
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zat rond de 37,2, maar had ook een paar dagen 37,1 en een dag 37,0
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik zat rond de 37,2, maar had ook een paar dagen 37,1 en een dag 37,0
Dankje muppet.
Ik had 37,1 toen 2 dagen 37, gister een uitschieter naar 37.2 en vanochtend dus 36.9.
We wachten maar weer af. Baalde wel even hopelijk had ik het gewoon wat kouder!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik zat rond de 37,2, maar had ook een paar dagen 37,1 en een dag 37,0
Dankje muppet.
Ik had 37,1 toen 2 dagen 37, gister een uitschieter naar 37.2 en vanochtend dus 36.9.
We wachten maar weer af. Baalde wel even hopelijk had ik het gewoon wat kouder!
Ik hoop het ook voor je!
Muppetje- Ratel
amber, oow ik hoop ook dat je het een beetje koud had of dat het een innestelingsdip was. heb je misschien een kortere nacht gehad, daar kan je temp toch ook iets van zakken? ik duim voor je
met mij gaat het goed. Alleen geen idee of ik zwanger ben. het blijft het zelfde. Soms denk ik echt dat ik zwanger ben en soms ben ik er bijna van overtuigd dat het niet zo is. t wisseld, ik weet niet goed wat ik moet voelen. zucht. ik probeer soms maar wat afleiding te zoeken.
met mij gaat het goed. Alleen geen idee of ik zwanger ben. het blijft het zelfde. Soms denk ik echt dat ik zwanger ben en soms ben ik er bijna van overtuigd dat het niet zo is. t wisseld, ik weet niet goed wat ik moet voelen. zucht. ik probeer soms maar wat afleiding te zoeken.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
S@nneke schreef:amber, oow ik hoop ook dat je het een beetje koud had of dat het een innestelingsdip was. heb je misschien een kortere nacht gehad, daar kan je temp toch ook iets van zakken? ik duim voor je
@ Muppet, dankje!
@ Sanne, Nee heb geen kortere nacht gehad. Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ongesteld word.
Woensdag hebben we de 1e afspraak in het ziekenhuis staan. Kunnen we daar mee verder. Soms denk ik weleens dat het goed is dat ik nu ongesteld word, dan gaan we in iedergeval onderzoeken krijgen en wordt er misschien ook wel een oorzaak voor de miskramen gevonden. Als ik nu zwanger ben, gaat die afspraak niet door.
Amber-- Ratel
amber, ja dat is natuurlijk ook zo. misschien dat dat de teleurstelling wel minder maakt. Dan gaan ze iig wel uitzoeken wat de oorzaak is van je miskramen. en misschien houden ze ook je cyclus wel bij, dan heb je niet meer die onduidelijkheid met tempen en ovulatie testen. Ik blijf toch nog duimen dat je zwangerbent en dat het blijft zitten. En anders kan je woensdag inderdaad weer verder.
S@nneke- Fluisteraar
S@nneke schreef:amber, ja dat is natuurlijk ook zo. misschien dat dat de teleurstelling wel minder maakt. Dan gaan ze iig wel uitzoeken wat de oorzaak is van je miskramen. en misschien houden ze ook je cyclus wel bij, dan heb je niet meer die onduidelijkheid met tempen en ovulatie testen. Ik blijf toch nog duimen dat je zwangerbent en dat het blijft zitten. En anders kan je woensdag inderdaad weer verder.
Dankjewel sanne!
Amber-- Ratel
Alyssa: Het valt ook niet mee allemaal.
Amber: Hopelijk stelt deze temperatuurdip niks voor en komt het gewoon door een innesteling (net als de krampen). En voor als je toch ongesteld wordt . En ik hoop voor je dat je afspraak in het ziekenhuis niet meer nodig is en je over 8 maanden gewoon mama bent. En anders krijg je hopelijk wat meer duidelijkheid..
Koffieleut: Blijft spannend bij jou dus, hoop het echt voor je!
S@nneke: Lastig hè, die wisselende gedachten.
All: Denk niet dat testen hier van het weekend nog nodig is. Hier vanochtend ook een temperatuurdip, 36,8 . En toen ik net thuiskwam uit de stad had ik wat bruinverlies, dus ik denk dat ik door mag naar de volgende ronde. Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet en dat het stiekem een innesteling is, maar daar reken ik eigenlijk niet op. Ik zal wel gewoon ongesteld worden..
Amber: Hopelijk stelt deze temperatuurdip niks voor en komt het gewoon door een innesteling (net als de krampen). En voor als je toch ongesteld wordt . En ik hoop voor je dat je afspraak in het ziekenhuis niet meer nodig is en je over 8 maanden gewoon mama bent. En anders krijg je hopelijk wat meer duidelijkheid..
All: Denk niet dat testen hier van het weekend nog nodig is. Hier vanochtend ook een temperatuurdip, 36,8 . En toen ik net thuiskwam uit de stad had ik wat bruinverlies, dus ik denk dat ik door mag naar de volgende ronde. Ik hoop natuurlijk dat het niet doorzet en dat het stiekem een innesteling is, maar daar reken ik eigenlijk niet op. Ik zal wel gewoon ongesteld worden..
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
'Yasmine schreef:Alyssa: Het valt ook niet mee allemaal.
Dankjewel!
En ook voor jou een Wat balen. Enigste positieve eraan is dat je cyclus weer normaal is!
Amber-- Ratel
Dank je.
Weet nu wel dat ik in elk geval weer een normale cyclus heb idd., maar als het idd. doorzet, ben ik er wel even flink zuur van. Heb nu ook meteen even geen zin meer om wat te doen. Denk dus dat ik, als J. zo in bed ligt, mijn huis de boel laat en even lekker wat voor mezelf ga doen.
Weet nu wel dat ik in elk geval weer een normale cyclus heb idd., maar als het idd. doorzet, ben ik er wel even flink zuur van. Heb nu ook meteen even geen zin meer om wat te doen. Denk dus dat ik, als J. zo in bed ligt, mijn huis de boel laat en even lekker wat voor mezelf ga doen.
Jasmine- Ratel
Yasmine schreef:Dank je.
Groot gelijk!
Amber-- Ratel
amber en yasmine, niet allebei ongesteld worden he...
yasmine, je hebt zeker groot gelijk dat je even iets voor je zelf gaat doen. Laat de boel maar even de boel.
voor jullie allebei even een .
yasmine, je hebt zeker groot gelijk dat je even iets voor je zelf gaat doen. Laat de boel maar even de boel.
voor jullie allebei even een .
S@nneke- Fluisteraar
amber22 schreef:Yasmine schreef:Dank je.
Groot gelijk!
Inderdaad, groot gelijk!
Amber, hoe is het nu met jou?
Muppetje- Ratel
@ sanne, ik ga mijn best doen!
@ Muppet, Ja gaat wel. Af en toe wat krampen maar nog niets van een menstruatie te bekennen.
Merk wel dat het steeds in mijn hoofd zit. Ben aan het werk en kan me moeilijk concentreren. En dat is niet erg handig als je de hele dag spreekuur hebt.
@ Muppet, Ja gaat wel. Af en toe wat krampen maar nog niets van een menstruatie te bekennen.
Merk wel dat het steeds in mijn hoofd zit. Ben aan het werk en kan me moeilijk concentreren. En dat is niet erg handig als je de hele dag spreekuur hebt.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:@ sanne, ik ga mijn best doen!
Join the club, ik kan me ook heel slecht concentreren de laatste tijd, denk steeds maar aan de baby
Muppetje- Ratel
Haha Muppet... Blijft bijzonder hè, zo'n pril leventje
Toen ik net zwanger was van J. was ik ook net zo'n stuiterbal. Heb toen nog tegen de huisarts geroepen, dat ik een prima antidepressiva had gevonden: HCG. Had ze nog nooit van gehoord. Totdat het kwartje viel
Toen ik net zwanger was van J. was ik ook net zo'n stuiterbal. Heb toen nog tegen de huisarts geroepen, dat ik een prima antidepressiva had gevonden: HCG. Had ze nog nooit van gehoord. Totdat het kwartje viel
Jasmine- Ratel
Sanne: dank je
En ik blijf voor jullie duimen dames!
En ik blijf voor jullie duimen dames!
Jasmine- Ratel
haha, yasmine, HCG als anti-depressiva, ik vind hem leuk, hihi.
Amber, wat irritant dat je je niet kan concentreren. Op mijn werk kan ik i.p. niet op het forum kijken, dus bij mij werkt dat juist wel goed als afleiding. (helaas ben ik nu 4 dagen vrij, net nu ik wel wat afleiding kan gebruiken)
muppetje, ik denk dat ik ook de hele dag er aan zou denken als ik zwanger mag worden. kun je het nog wel geheim houden?
Amber, wat irritant dat je je niet kan concentreren. Op mijn werk kan ik i.p. niet op het forum kijken, dus bij mij werkt dat juist wel goed als afleiding. (helaas ben ik nu 4 dagen vrij, net nu ik wel wat afleiding kan gebruiken)
muppetje, ik denk dat ik ook de hele dag er aan zou denken als ik zwanger mag worden. kun je het nog wel geheim houden?
S@nneke- Fluisteraar
Sanne, lastig. Mijn meest directe collega, wat ik onwijs goed mee op kan schieten, is net pappa geworden en n ander heeft gisteren verteld weer pappa te worden, dan moet ik echt op mijn tong bijten, haha.
Ik heb trouwens wel echt het idee dat mensen het wel moeten zien aan mijn borsten, die zijn echt enorm gegroeid. Maarja, niet iedereen kijkt natuurlijk de hele tijd naar je tieten
Ik heb trouwens wel echt het idee dat mensen het wel moeten zien aan mijn borsten, die zijn echt enorm gegroeid. Maarja, niet iedereen kijkt natuurlijk de hele tijd naar je tieten
Laatst aangepast door Muppetje op vr 4 nov 2011 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
Wat voor werk doen jullie eigenlijk als ik vragen mag?
Muppet: dat lijkt mij dus ook zó moeilijk, het in zo'n situatie stil houden.
Muppet: dat lijkt mij dus ook zó moeilijk, het in zo'n situatie stil houden.
Jasmine- Ratel
S@nneke schreef:haha, yasmine, HCG als anti-depressiva, ik vind hem leuk, hihi.
wil je maandag nog werken?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:S@nneke schreef:haha, yasmine, HCG als anti-depressiva, ik vind hem leuk, hihi.
wil je maandag nog werken?
haha, alleen als je een vroege dienst hebt, want dinsdag heb ik vroeg. hihi, op t forum ff diensten ruilen tot straks. x
S@nneke- Fluisteraar
@ Sanne, ja op mijn werk kan het dus wel. Maar niet goed voor me dat het kan haha!
@ Muppet, kan me voorstellen dat het moeilijk is om dan niets te zeggen!
@ Yasmine, ik werk als diëtist. Jij?
@ Muppet, kan me voorstellen dat het moeilijk is om dan niets te zeggen!
@ Yasmine, ik werk als diëtist. Jij?
Amber-- Ratel
Nee he amber, ik hoop niet dat het doorzet hoor meis! Ik blijf duimen!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: