Voor een kindje in 2011!
+23
bolus26
joyce0606
koNijntje
Happy
CCC
JD
Jelin
Paper Crown
Viva
Ellebel
Ugly Betty
smooch
Filoria
Jasmine
Koffieleut
S@nneke
Weegschaal
Jazzlyn
Clapperdie
Amber-
Lejow
Alyssa
Muppetje
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Koffieleut, ik hoop toch dat het niet doorzet hoor! Het zou wel balen zijn zeg, en dan ook nog eens een langere cyclus dan andere keren.
Jelin, spannend bij jou!
Amber, fijn dat je gisteren zo'n gezellige avond hebt gehad!
Muppet, ik blijf het gewoon echt zo erg voor je vinden. Ik weet niet hoe het voelt wat je nu doormaakt, ik probeer me er een voorstelling van te maken, maar het moet zo verschrikkelijk veel pijn doen als je zo'n onwerkelijk nieuws krijgt. Ik hoop van harte dat de pilletjes hun werk goed/snel doen, zodat je er 'vanaf' bent (wat klintk dat stom) en zodat jullie binnenkort weer terug kunnen proberen om zwanger te worden. Wat eerder hier ook al gezegd is, ik vind je enorm sterk. Vermoedelijk ga je vanbinnen kapot van de pijn (letterlijk en figuurlijk) maar dat laat je hier bijna niet merken. Ik vind je echt zo sterk overkomen en ik hoop dan ook echt van harte dat het jullie deze keer snel gegund is om weer zwanger te zijn. Ook al ben ik er zelf niet zo vaak de laatste dagen, ik denk wel veel aan jou.
All, hier weinig nieuws, nog steeds wachten..
Jelin, spannend bij jou!
Muppet, ik blijf het gewoon echt zo erg voor je vinden. Ik weet niet hoe het voelt wat je nu doormaakt, ik probeer me er een voorstelling van te maken, maar het moet zo verschrikkelijk veel pijn doen als je zo'n onwerkelijk nieuws krijgt. Ik hoop van harte dat de pilletjes hun werk goed/snel doen, zodat je er 'vanaf' bent (wat klintk dat stom) en zodat jullie binnenkort weer terug kunnen proberen om zwanger te worden. Wat eerder hier ook al gezegd is, ik vind je enorm sterk. Vermoedelijk ga je vanbinnen kapot van de pijn (letterlijk en figuurlijk) maar dat laat je hier bijna niet merken. Ik vind je echt zo sterk overkomen en ik hoop dan ook echt van harte dat het jullie deze keer snel gegund is om weer zwanger te zijn. Ook al ben ik er zelf niet zo vaak de laatste dagen, ik denk wel veel aan jou.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Koffieleut, ik hoop toch dat het niet doorzet hoor! Het zou wel balen zijn zeg, en dan ook nog eens een langere cyclus dan andere keren.
Jelin, spannend bij jou!
Dankjewel lieverd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Nou meiden het heeft wel doorgezet hoor. Baal er best van, ook omdat mijn cyclus toch echt wat langer lijkt te worden...
Muppetje, die shoptherapie heb je zeker verdient! Wat lijkt het me moeilijk, wat je nu doormaakt. En wat kom je sterk over!
Amber, fijn dat je zo'n leuke avond gehad hebt!
Ik reageer met mijn telefoon nu. Als ik weer achter de computer zit reageer ik wat uitgebreider hoor.
Muppetje, die shoptherapie heb je zeker verdient! Wat lijkt het me moeilijk, wat je nu doormaakt. En wat kom je sterk over!
Amber, fijn dat je zo'n leuke avond gehad hebt!
Ik reageer met mijn telefoon nu. Als ik weer achter de computer zit reageer ik wat uitgebreider hoor.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jammer zeg, Koffieleut!
Muppetje- Ratel
koffieleut, wat balen zeg!! ik vind het echt k*t voor je. Zeker omdat je cyclus langer lijkt te worden. Ik had het leuk gevonden als we tegelijk zwanger waren. Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Koffieleut, dat is wel balen zeg
Kan je misschien niet een keer ovulatietesten gaan doen? Zodat je ongeveer weet wanneer je je eisprong hebt?
Kan je misschien niet een keer ovulatietesten gaan doen? Zodat je ongeveer weet wanneer je je eisprong hebt?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Koffieleut, wat balen!!! En vreemd dat je cyclus langer word. Misschien toch inderdaad eens ovulatietesten gaan doen.
@ Muppet, las ik je andere topic dat je veel pijn hebt etc. Sterkte meis!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Koffieleut, wat balen!!! En vreemd dat je cyclus langer word. Misschien toch inderdaad eens ovulatietesten gaan doen.
Dankje!
Hebben jullie allemaal n fijne dag gehad?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Koffieleut, wat balen!!! En vreemd dat je cyclus langer word. Misschien toch inderdaad eens ovulatietesten gaan doen.
Dankje!
Hebben jullie allemaal n fijne dag gehad?
Ben bij mijn zus geweest samen met mijn moeder. Hebben naar sinterklaas op tv gekeken en even de stad in geweest. Was leuk.
Amber-- Ratel
Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Vind het ook leuk, kijk elk jaar
Amber-- Ratel
Hopelijk mag ik snel mijn schoen zetten van Sinterklaas, ik ben echt lief geweest dit jaaramber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Hopelijk mag ik snel mijn schoen zetten van Sinterklaas, ik ben echt lief geweest dit jaaramber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Hopelijk zit er dan wat leuks in!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Hopelijk mag ik snel mijn schoen zetten van Sinterklaas, ik ben echt lief geweest dit jaaramber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Ik mag elk jaar wel een paar keer mijn schoen zetten. Lief he van Sinterklaas?!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Hopelijk mag ik snel mijn schoen zetten van Sinterklaas, ik ben echt lief geweest dit jaaramber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb ook naar Sinterklaas gekeken, leuk
Ik mag elk jaar wel een paar keer mijn schoen zetten. Lief he van Sinterklaas?!
wow dan is sinterklaas wel heel lief voor jou. Ik mag nooit mijn schoen opzetten
Amber-- Ratel
Nah, Amber, dat vind ik niet lief van Sinterklaas. Zal ik eens een hartig woordje met m wisselen? PM het nummer van je man maar...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nah, Amber, dat vind ik niet lief van Sinterklaas. Zal ik eens een hartig woordje met m wisselen?PM het nummer van je man maar...
hahaha :-)
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Nah, Amber, dat vind ik niet lief van Sinterklaas. Zal ik eens een hartig woordje met m wisselen?PM het nummer van je man maar...
hahaha :-)
Muppetje- Ratel
Koffieleut, wat ontzettend jammer zeg ik denk idd ook dat een keer ovulatie testen gebruiken echt geen kwaad kan.
Muppet, lekker geshopt! Shoppen is altijd fijn. Is de pijn al wat minder intussen? Ik hoop het meis.
Amber, lekker vrij dagje gehad dus
Ik heb gewerkt en het was druk pfff. Gelukkig nu ook weekend. En als mijn man er zo is gaan we gourmetten :-) alles staat al klaar jammie!
Muppet, lekker geshopt! Shoppen is altijd fijn. Is de pijn al wat minder intussen? Ik hoop het meis.
Ik heb gewerkt en het was druk pfff. Gelukkig nu ook weekend. En als mijn man er zo is gaan we gourmetten :-) alles staat al klaar jammie!
Gast- Gast
Puggle schreef:Koffieleut, wat ontzettend jammer zeg ik denk idd ook dat een keer ovulatie testen gebruiken echt geen kwaad kan.
Mmmm lekker gourmetten. Veel plezier! Geniet van je weekend!
Amber-- Ratel
Lekker gourmetten, doen wij misschien maandag, heb ik ook zin in. En het schijnt dat wij deze dagen alles doen waar ik zin in heb, haha
Muppetje- Ratel
T gaat hier inmiddels trouwens wel wat beter lichamelijk. Veder ben ik nog steeds wel behoorlijk im de war hoor, maar goed, daar heeft tijd nodig.
Mijn man zat net huilend te vertellen daar hij het verschrikkelijk vond om gisteren te zien hoeveel pijn ik had. De gyn had me gewaarschuwd dat je echt weeën kreeg en het heftiger zou zijn dan een natuurlijke miskraam afwachten. Nou heb ik dat nooit meegemaakt, maar inderdaad, dit was behoorlijk...
Mijn man zat net huilend te vertellen daar hij het verschrikkelijk vond om gisteren te zien hoeveel pijn ik had. De gyn had me gewaarschuwd dat je echt weeën kreeg en het heftiger zou zijn dan een natuurlijke miskraam afwachten. Nou heb ik dat nooit meegemaakt, maar inderdaad, dit was behoorlijk...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:T gaat hier inmiddels trouwens wel wat beter lichamelijk. Veder ben ik nog steeds wel behoorlijk im de war hoor, maar goed, daar heeft tijd nodig.
Fijn dat het iets beter gaat! Kan me voorstellen dat het voor je man heel moeilijk was. Hij voelt zich machteloos op zo'n moment.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:T gaat hier inmiddels trouwens wel wat beter lichamelijk. Veder ben ik nog steeds wel behoorlijk im de war hoor, maar goed, daar heeft tijd nodig.
Fijn dat het iets beter gaat! Kan me voorstellen dat het voor je man heel moeilijk was. Hij voelt zich machteloos op zo'n moment.
Inderdaad. En dat vind ik dan weer heel zielig voor hem, haha.
Hé even iets heel anders, word ik over een past berichten weer gepromoveerd? Zal ik het eens gaan proberen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:T gaat hier inmiddels trouwens wel wat beter lichamelijk. Veder ben ik nog steeds wel behoorlijk im de war hoor, maar goed, daar heeft tijd nodig.
Inderdaad. En dat vind ik dan weer heel zielig voor hem, haha.
Hé even iets heel anders, word ik over een past berichten weer gepromoveerd? Zal ik het eens gaan proberen?
Nou waar blijven je berichten?
Amber-- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: